Iones voor het eerst weer mee naar de les

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-01 09:52

Hij is nu onder begeleiding van fysiotherapie en ik heb hem gisteren voor het eerst weer meegenomen naar de rijverenging. Intussen is IOnes inmiddels ruim 4 maanden niet meer van huis weggeweest. HIj is heel bekend op de rijverenging, heeft er immers vaak gelopen omdat hij er vroeger op stal stond. Hoewel hij thuis een enorme grote bek opentrekt naar iedereen en er de baas wil zijn, stelde hij nu op de trailer niets meer voor. Terwijl ik hem opzadelde, voelde ik de bodem van de trailer onder mijn voeten trillen. Dat was IOnes, grinnik. De arme sukkel. Ik gaf hem maar een snoepje en haalde hem snel in de binnenbak. De instructrice begroette hem uitgebreid. Thuis is hij super nageeflijk, maar daar niet, want hij was niet ontspannen. Ik ga hem nu maar weer iedere week meenemen, dan went hij wel weer.


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 10:10

hee lekker dus je gaat weer ECHT aan de slag. Party!! .

Gewoon een paar keer gaan dan is alles weer normaal. Ik hoop dat het nu goed blijft gaan *LOL* .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 13:32

hey wat fijn
Nu maar hopen dat het steeds beterder gaat en dat stressen zal er wel weer afgaan, of deed ie dat eerst ook altijd?

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 15:24

Gefeliciteerd, toch weer verder gekomen dan je eerder gedacht had, toch?

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 15:48

wat een dozen kunnen die paarden dan toch soms zijn he grinnik.....
Ik heb afgelopen dinsdag met Mirage m'n eerste verenigingsles achter de rug, spannend, voor het eerst binnenbak, spiegels, andere paarden, drukte etc, maar ze was zoooooo braaf!!!!
Wat was ik trots!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 16:26

arme Iones!!

ach, dat komt wel weer!

wie weert wat het paardje dacht?! Hij is natuurlijk ook in de trailer naar de kliniek gegaan....

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-01 11:05

ja maar iones wist heel goed waar hij weer belandt was. Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom hij zo nerveus was. Een beetje stresserig is hij wel, maar als ik regelmatig met hem wegga wordt dat wel minder. Ik had het alleen wel met hem te doen, want dit was natuurlijk verreweg geen aanstellerij meer. Ik kan wel met hem weer de training oppakken. Baal heel erg dat heel zijn mooie bespiering weg is nu. maar ja, als hij straks weer vol mee de sport in kan, ben ik gelukkig. Dan heb ik hem weer helemaal terug.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, Vlindy en 97 bezoekers