Waarom toch geen cap?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
truelove

Berichten: 137
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 18:59

cam=cap

Rytm

Berichten: 4869
Geregistreerd: 19-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 19:07

Ik ben een tijdje geleden ook een mn opny afgedonderd, was ook een superlieve pony, die de hele les al netjes liep ensow, maar hij schrok gewoon onwijs ergens van en k zat zonder beugels...
K viel keihard met mn kop tegen de bakrand aan en ik had echt mazzel dat ik een cap op had want ik had alsnog een hersenschudding...
en geheugenverlies, kweet tot op de dag van vandaag nog niet precies wat er nou gebeurd is, dus ik wil niet weten wat er gebeurd was als ik dat ding niet op had gehad...

Primula

Berichten: 452
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Kessel-Lo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 23:19

Hm, ik zou mij dus absoluut niet veilig voelen zonder cap Scheve mond ; dan mag een pony of paard nog zo goed en braaf zijn, er zijn altijd dingen waardoor zelfs het braafste dier weleens door het lint gaat... Nu, ik ben wel niet te vinden voorzo'n supergroot geval dat je tegenwoordig in vele ruiterwinkels vind; ik hou het liever bij een gewone cap Schijnheilig . Alleen, in die van mij hangt er zo'n etiket met daarop: opgelet; deze cap voldoet niet aan de veiligheidsnormen Verward Maar tja... het is toch in ieder geval beter dan niks, en hij heeft mij al dikwijls de nodige bescherming gegeven moet ik zeggen... Haha!

Kiim

Berichten: 3733
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 23:27

k hep op de manege altijd een cap op omdat het moet
maar als ik bij mijn verzorgpony's rijd dan doe ik het eigenlijk
bijna nooit weet het dom haha

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 00:04

Cinzano"]
[quote="Desiree"][quote="Dookie schreef:
Waarom zijn er zoveel mensen dat niet met cap rijden?
Het zit niet lekker, of ik vertrouw mijn paard.. Ik noem het smoesjes, sorry..
.

WAarom zijn er zoveel mensen die gewoon niet accepteren dat ik caps HAAT. en dat is geen smoesje!
[/quote]


Hier nog een OK dan!

Daarnaast, ik ben zelf oud genoeg om te bepalen wat ik doen!
[/quote]

Same story here!!!

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 00:40

Ik heb jaren zonder cap gereden, behalve als het moest. Ik had echt een hekel aan die ondingen. Nu heb ik een veiligheidscap, die dus minder warm en luchtiger is en nu heb ik er geen hekel meer aan. Maar ik heb 'm alleen maar buiten op en als we gaan springen. Anders niet.

Waarom niet? Geen idee. Een (slechte) gewoonte denk ik.