Geweldig gezicht!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Geweldig gezicht!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-04 02:00

Vanwege het rampenweer liet ik Ellie en Par vandaag even samen los in de bak zodat ik snel kon uitmestten.
Die twee willen nog weleens etteren emt zijn tweeen maar na een paar minuten rondrennen en gek doen bleek toch wel dat het allemaal wel mee viel.
Ze kennen elkaar nu immers al een tijdje als buren en Ellie haar gedrag is zichtbaar verbeterd en ook Par waardeert dat Haha!

Toen ik terug kwam lopen van het uitmestten en de buitendeur opengooide en een paardjes we gaan weer naar binnen uitroepte, kwamen er twee heerlijk opgewekte hinnikende haffies aanrennen.

En dat vondt ik zo'nnnnn geweldig gezicht Lovers

Ellie heeft nu net wat meer respect voor Par en bleef netjes 5 meter achter haar staan, Par bij het hek, want die wilt er als eerste uit, en Ellie wachtend op haar beurt.
Par kreeg een pedicure en een borstelbeurt....en toen ik haar nek inspecteerde zag ik wat natte plekken en omvergerosde maantjes.....
Maar ok, ze verdween schoon, moe en voldaan haar box in.

Ellie kreeg ook een pedicure, borstelbeurt en bij nadere inspectie bleek ook al haar hals voorzien te zijn van lekker krauwtjes....en aangezien ze alleen in de bak stonden en er in omliggende paddocks geen andere paardjes stonden was er maar 1 conclusie:

Mijn paardjes *nou ja..mijn paardje en tijdelijke paardje* hebben gekroeld!!! Lovers

Dat ze samen naar me toe kwamen rennen was al geweldig om te zien...dat ze het ok nog eens met zijn tweeen erg naar hun zin hadden gehad was helemaal perfect.

Ik is helemaal tevree....Par is dus met al haar gekke streken dus nog wel paards genoeg om een ander lief paard te herkennen onder al haar kattekwaad.

En stiekum raak ik ook wel wat gehecht aan Ellie, ze heeft haar streken en is een draakje, maar ze kan zo lekker kroelen en in tevreden zijn met een simpele aai over haar neus, geeft kusjes als de beste en wordt met de dag braver en aanhankelijker.

Ga denk toch wel traantje wegpinken als de dag komt dat ze een nieuw eigenaartje heeft, 1 met een heleboel tijd en aandacht voor haar.
Want hoe ik leuk ze ook wordt, ik ben verzot op Par, en gun haar het allerliefste baasje wat er is.
Vind ondertussen wel dat ze dat verdiend OK dan!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 02:13

Super!
Fijn om te weten dat je paardjes het naar hun zin hebben (samen)

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 09:33

Wat goed joh...laten ze dan nog maar lekker samen genieten.