Aura-lezeres geweest vandaag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 11:52

Eigenlijk moet je een stuk of 10 van die mensen je paard laten "ondervragen" en dan dezelfde vragenlijst voorleggen Lachen

Wel heel apart hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 12:41

kijk je nu nog wel tegen je paard aan als paard? ik bedoel.. nu denk je vast heel anders over ze.
ik geloof best dat loeky praat en verstaat, maar ed vraag is: waartegen en waarmee? wie zegt dat ze met jouw paard praat, en niet met een demon die zich voordoet als jouw paard?
sorry als dit schokkend of gemeen overkomt, maar ik heb ervaring met dat soort dingen en ik weet dat ze bestaan. sinsdien kan ik niet meer zomaar iets geloven, want ik weet dat demonen zich als vannalles voor kunnen doen...
roowz

offspring

Berichten: 377
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Nieuwkoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 13:26

wat is een demon?? ik ben een leek in dat soort dingen maar ik geloof wel in 'verdere'dingen hoor

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-04 14:32

Tja... wie zegt dat het echt is...
ik heb geen idee iig... En anders was die demon wel aardig.

Kijk niet anders tegen de paarden aan hoor, vooral omdat wat ze "zeiden" overeen kwam met het beeld wat ik al van ze had.

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 15:11

Op zich vind ik dat allemaal wel heel mooi klinken wat ze over je paarden vertelde... En het zou natuurlijk ook mooi zijn als dat wat ze verteld ook allemaal waar is.
Maar of ik er echt in geloof... nee dat denk ik niet. Ik ben veel te nuchter voor dit soort dingen. Maar uit nieuwsgierigheid zou ik het wel eens willen laten doen bij Amethyst.
Maar het lijkt me wel een mooie ervaring.

IngridHar

Berichten: 1739
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 18:26

Heel apart. Ik denk dat je het gewoon zelf moet beleven. Lijkt mij iig heel erg leuk. Als het een keer in de buurt is dan zou ik daar wel een keer naartoe gaan Wil weleens weten hoe Belle over alles denkt Haha!

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 10:16

Mooi verhaal hoor esme!
Klinkt ook echt als zoals de dames zijn!
Moest wel even slikken bij het stuk over Ankie..... Huilen
Het is zo'n lief ding!
Ik hoop dat die bachbloesems helpen!

Annash
Blogger

Berichten: 26527
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 12:09

dat zou ik bij Boas nou ook graag een x laten doen!
lijkt me geweldig, ik ben zelf ook aardig spiritueel, klinkt voor mij heel normaal dus !