hindernissen kopen/maken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

hindernissen kopen/maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 15:02

heej,
vanochtedn stodn er een advertentie op marktplaats, waarin voor 100 euro 7 hindernisstaanders met lepels en balken, en 3 cavaletti aangeboden werden.
dus ikke snel reageren, mailt die man terug van wanneer wil je ze komen halen(ik dacht al dat ze voor mij waren), dus ik mailde terug dat ik ze meteen wel wou ophalen, mailt die $%#&%$#^%vent terug dat iemand al om 13.00 komt, als die niet kwam zou hij om 14.00 bericht geven....

en je raad het al......verkocht
GRRRRRRRRR
GRRRRRRRRRR
GRRRRRRRRRRR

duzz......wie heeft er zelf hindernissen gemaakt, hoe heb je dat gedaan en hoe zien ze eruit?(fotos *LOL*

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 16:24

Ik heb de steunders van iemand gekregen die er vanaf wilde (gratis). Het is gewoon een ijzeren paal die in een autoband gelast is, en gaatjes erin geboord om de 10 cm waar de balken in moeten komen. Ik heb alleen geen echt springbalken. Wel al een paar advertenties geplaatst voor 2derhandse, maar geen reacties gehad. Nieuw zijn ze peperduur. Ik gebruik nu weipalen (geimpregneerd), maar die zijn eigenlijjk te smal.

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 16:31

de balken zijn idd erg duur.
er adverteert nu iemand uit groningen met balken voor 15 euro, ik heb zelf geimprgneerde tuinpalen bij een duitse bouwmarkt gekocht en die zelf geschilderd.

JollyJumper

Berichten: 1325
Geregistreerd: 17-12-02
Woonplaats: Vortum Mullem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 21:18

Bij de boerenbond tuinpalen gekocht. Ze hebben 8 of 10 cm doorsnee, en 3 of 4 meter lang. Mijne waren 6,60 Euro per stuk. Moet ik ze nog wel even zelf schilderen (gaat het beste met dekkende beits)
Staanders heb ik trouwens gekocht bij een plaatselijke zaak en die kostten ongeveer 23 Euro per stuk (gegalvaniseerd)

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 23:31

Ons pap heeft ze zelf gemaakt, 6 staanders en 6 balken (zelf geschilderd whaha)
We hadden in de boerenbond ofzo, iig zo'n winkel waar ze ook hout verkopen van die vierkante palen gekocht, ik geloof 8cm doorsnee.
Daar heeft mn vader op zn werk de steunen voor gemaakt en de hangertjes.
De balken hebben we in st oedenrode ergens gehaalt, bij zo'n groot houtbedrijf. 3 meter van 10 cm doorsnee, ze hadden ook 4 meter trouwens.

Ze werken goed

pb maar voor een foto

Door2411

Berichten: 58
Geregistreerd: 07-04-08
Woonplaats: Enter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 19:40

Ik heb mijn hindernissen gekocht bij pluimers. Hun site is www.pluimershandel.nl Goede service en mooie balken!

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 20:07

Dit is een topic uit 2004. De rode letters staan er niet voor niets ;)

Hier een slotje.