Ongeluk gehad op de A12

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 14:06

ik wil nu ook absoluut geen kleine auto meer Mijn eerste auto was een Fiat Panda, nou, dat hoeft voor mij niet meer Scheve mond

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 14:10

Arno24 schreef:
Fasel, 'mooie' van alles is nog dat m'n chef zoiets heeft van. Je ziet er gezond uit, dus kom je ook gewoon werken terwijl ik heb aangegeven dat ik liever even tot rust wilde komen en volgende week dinsdag weer wilde beginnen. Daar hadden ze geen boodschap aan en hebben mij via mail en later per telefoon laten weten dat ze mij vandaag dus op kantoor verwachten. Later bleek dat ze mij donderdag al op kantoor hadden verwacht. Ik ben dus nu ook gewoon aan het werk en heb net een rit met een leenauto erop zitten van 115 km. Ik werk in Rotterdam, dus reken maar uit vanuit Arnhem.


Denk alsjeblieft in eerste instantie aan jezelf. Dit zijn echt geen geintjes. Zowel lichamelijk als geestelijk heb je een klap gehad. Dan kan hij wel denken dat je er gezond uitziet maar wie is hij omdat voor jou te bepalen?

Goed contact met de ARBO onderhouden. Ze zijn er voor jou. Pas op je zelf hoor!!

kebie

Berichten: 1574
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluws dorp aan de rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 14:47

Pfff, wat een rotklap moet dat geweest zijn zeg, en dan ziet je auto er inderdaad nog bijzonder goed uit OK dan!
Onderschat het niet hoor, zo'n botsing. Ik heb een keer in een kop-staart gezeten op de snelweg. Daarma, in het begin, inderdaad stijf van de spanning en met zweethanden weer achter het stuur. En nu, 5 jaar later, houd ik nog steeds extreem veel afstand en als er iets onverwachts gebeurt prikt m'n hele huid. Terwijl ik altijd dacht dat het onzin was dat je nekhaartjes overeind gingen staan als je iets eng vond Haha!
Ik heb daarna gelukkig veel rust kunnen nemen en had dat ook echt nodig. Je loopt minimaal 1 week krom van spierpijn, maar bij mij heeft het wel 4 weken geduurd voordat ik (met name) mijn nek weer kon draaien.
Verder idd huisarts consulteren, arbo-arts en de verzekering aan het lijntje houden tot je absoluut weer 100% bent. En sterkte natuurlijk!

Mistic

Berichten: 4380
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 16:09

Jeetje, wat een verhaal. Ik ben blij dat je het nog na kunt vertellen. Meer tips dan dat er al geschreven is kan ik niet geven.
Misschien kan je via je klanten in contact komen met een andere werkgever in jouw richting, want met zo'n baas zou ik niet willen blijven.
Heel erg veel sterkte nog en ik hoop dat het snel weer helemaal goed gaat.

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 16:16

Fasel schreef:
Waar je heel goed signalen aan moet nemen is die moeheid. Hou in de gaten of dat blijft en hoe lang. Hou ook een dagboekje hierover bij om evt. later de schade te verhalen en ga bij ieder wissewasje naar de huisarts en laat het daar noteren.

Waarom? Omdat je misschien wel iets van een Whiplash kunt hebben opgelopen, geen uiterlijke verwondingen maar wel grote ellende in je leven. Om dat te kunnen verhalen moet je goed je verloop laten vastleggen. En blijven zeuren. Had die vent maar moeten uitkijken. Je moeheid baart me wat zorgen vandaar dat ik het je toch even meegeef.

Sterkte.


Helemaal niks aan toe te voegen inderdaad!!!!
Pas op jezelf! Sterkte!

Mursey

Berichten: 605
Geregistreerd: 14-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 16:31

Tjonge.... jij had vast een engeltje op je schouder....
Wat iedereen je al vertelt, luister naar je lichaam, en laat je baas lekker in de stront zakken. Weet niet wat voor contract je hebt, maar om deze reden kunnen ze je er nooit uitgooien. Geef nu in de eerste plaats alleen even om jezelf. Weet dat het makkelijker klinkt dan dat het is.
Iniedergeval heel veel beterschap en sterkte!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 18:52

Heel veel sterkte, en idd wat iedereen al zegt,luister naar je eigen lichaam en niet naar een ander...

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 19:04

Dat is wel ff schrikken Scheve mond

Ik woon langs de A12 en er gebeuren de laatste tijd erg veel nare ongelukken vaak ook met een wat mindere afloop.

gelukkig is het bij jou nog redeijk goed afgelopen...

Sterkte Ach gut

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 00:35

Sodekneiters!! Je had hardstikke dood kunnen zijn!! Stoom uit je oren

Ik heb al een week last gehad van mijn kleine botsing met de betonnen pilaar begin januari..

Doe in hemelsnaam rustig aan!! En anders loop ik maandag even naar het gebouw naast die van ons en dan vertel ik je baas wel ff dat het echt niet niks is!! Boos! ~~}>

Ik vind het buitengewoon schofterig dat ze doorrijden en dat je baas dan ook compleet geen begrip heeft.. Boos!

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 12:04

Denk idd niet dat je als werknemer geen rechten hebt want die heb je echt een hoop wordt niet gemeldt maar ik kwam er gisteren zelfs achter dat ik mijn vorige werkgever nog aan kan klagen voor mijn opgelopen RSI. Maar goed ik doe het niet maar je hebt dus een heleboel rechten en voor de zekerheid kun je met je verhaal naar de wetswinkel gaan. Zij kunnen de zaken eens voor je uitzoeken en kijken wat de mogelijkheden zijn.

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 12:37

Tallie1979 schreef:
En anders loop ik maandag even naar het gebouw naast die van ons en dan vertel ik je baas wel ff dat het echt niet niks is!! Boos! ~~}>



Ga jij bij jezelf op bezoek of bij holland betongroep Tong uitsteken ????

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 23:48

Bedankt voor alle ondersteunende reacties Gisteren heb ik niet meer gereden, m'n rug zat zo goed als helemaal vast. Vandaag echter voelde ik mij zodanig goed dat ik me heb gewaagd aan een les. Ik heb het een half uur vol kunnen houden Haha! Ondanks dat de spieren niet bepaald sterk zijn, kon ik Kalisto toch de baas en sleurde hij me niet compleet uit het zadel. Ik denk ook dat het met name komt door de goede zorgen van vriendinlief Knipoog Lovers

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 23:51

Arno24 schreef:
Ik denk ook dat het met name komt door de goede zorgen van vriendinlief Knipoog Lovers


- hoe gaat het met je rug?
- ga je even liggen als je moe wordt?
- laat mij de stallen maar doen
- nee, steek je energie nou maar lekker in die beessies ik doe het wel.
- zal ik je ruggetje even losmaken?
- als je pijn hebt ga je naar huis he?
- denk je er aan dat je je pijnstillers neemt?

en dat 20 keer per dag Schijnheilig

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 01:01

Haha goedzo, Arno moet eerst maar eens een beetje meer aan zichzelf gaan denken nu OK dan!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 11:24

Lees het net, maar jeetje joh, dat is een flinke smak geweest. Hoop dat je je snel weer wat beter voelt in een auto, ik heb maar een klein ongelukje gehad en ben al benauwd. Heel veel sterkte!