Ongeluk gehad op de A12

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
foetsie

Berichten: 2311
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 10:31

Gelukkig ben je er aardig goed van afgekomen.
Zo zie je maar weer... een ongeluk zit in een klein hoekje.
Heb enkele jaren geleden een scooterongeval meegemaakt.
Nou ik kan je zeggen dat het mijn leven totaal veranderd heeft.
En de dader liet totaal niets van zich horen. Boos!
In ieder geval heel veel sterkte en neem gewoon alle rust en tijd om het ongeval te verwerken.
Laat je vooral niet ophaasten.... en luister naar je eigen lichaam.

Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 10:31

Mijn god, wat een horrorverhaal! Ik ben gek op autorijden, maar ben altijd angstig voor mijn medeweggebruikers, er zitten er zoveel bij die hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregen! Ik heb nu gelukkig een grote, zware amerikaanse Jeep, maar in mijn peugeotje 205 uit 1980 voelde ik me nooit zo veilig op de weg.

Er staan wel goede tips van Fasel en Gijsenkim tussen zeg, daar was ik nooit opgekomen. Het lijkt misschien wat overdreven om alles te noteren, maar als dat je voordeel op kan leveren of ervoor kan zorgen dat je baan niet in gveaar komt...

Heel veel sterkte in elk geval!

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 10:33

gijsenkim schreef:
Neem nou asjeblieft contact op met je arboarts.......... doe het nou! dan sta jij sterk!!

Er is hier geen arboarts of wat dan ook

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 10:38

Je werkgever moet aangesloten zijn bij een arbodienst....... is verplicht wettelijk! Anders naar de uvi.......(cadans, gak....ligt eraan waar je werkgever bij aangesloten is)

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 10:39


Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 10:39

Hoi,

Afgezien van evt lichamelijk letsel wat toch nog zou kunnen opduiken wil ik je ook op de psychische gevolgen wijzen. Ik hoop dat je verder zonder angst in een auto durft te stappen. Helaas ken ik genoeg mensen die na een ongeluk met zwetende handen vol angst in een auto zitten, bang dat er iets gebeurd. Als zoiets je overkomt besef je maar al te goed dat het in een keer afgelopen kan zijn.

Als er al een ding is wat je hiervan moet hebben meegekregen is het wel dat je werk niet het allerbelangrijkste in je leven is. Een arbo arts is er zeker wel ergens. Jouw bedrijf is vast wel verzekerd voor het geval dat er mensen ziek worden. En als je ziek wordt moet je je bij de arbo melden.

Ik hoop dat ze de schoft van een dader nog wel te pakken krijgen hoor!

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 10:45

gisteren hebben we de leenauto opgehaald, maar ook dat is in rotterdam. De heenweg was al peentjes zweten en toen was ik degene die reed.

Op de terugweg hebben we telefonisch contact gehouden. Dat mocht het niet goed gaan we gelijk bij de eerste de beste pompstation of wegrestaurant van de weg afkonden. Eenmaal thuis was je helemaal kapot. De hele weg heb je gespannen in de auto gezeten en de toch al niet soepele spieren vonden dit helemaal niet leuk .

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 10:51

De reis hierheen vanmorgen was voor mij met hartkloppingen. Ook was er nog zo'n snuggere imbo die mij ook nog eens moest snijden vanmorgen op een compleet lege weg Boos! Ben me het ongangs geschrokken en heb die persoon ook bedankt met een paar heftige lichtsignalen en heb even behoorlijk zitten vloeken in de auto.

MootjeK

Berichten: 1195
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 11:08

Jezus, wat een verhaal zeg! Wat een mazzel dat je er relatief zonder kleerscheuren vanaf bent gekomen. Maar als ik jou was zou ik de komende dagen toch echt niet meer verschijnen op het werk. Ik heb ook zo'n baas gehad waarvoor ik me te pletter werkte en waarvan ik een flinke trap na kreeg toen ik eens een paar dagen ziek werd. Ik voelde me zwaar ellendig, zag sterretjes en bibberde alleen nog maar van de stress en hij belde me op met de mededeling 'besef je je wel wat je je collega's aandoet door niet op je werk te verschijnen?' (en meer van die strekking, maar dat laat ik nu achterwege Knipoog ). En ik dus braaf maar weer opdraven de volgende dag. Om een lang verhaal kort te maken, uiteindelijk ben ik helemaal ingestort omdat ik lichamelijk en geestelijk helemaal op was en het heeft jaren geduurd voordat ik daar een beetje bovenop was. Wat ik hiermee wil zeggen: neem nu de rust om zowel geestelijk als lichamelijk bij te komen en alles te verwerken. Als je dat nu niet doet wordt het uiteindelijk een stuk moeilijker, en daar heb je alleen jezelf mee. Hoe jij je voelt is belangrijker dan werk.
Sterkte ermee!

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 11:12

Jeetje Arno, dat is wel schrikken zeg!
De gemiddelde GTI rijder is een jong, asociaal jochie, die denkt dat ie alles mag op de weg, en dat heeft deze persoon ook maar weer bewezen door hard weg te rijden.
Ik snap heel goed dat je niet meer lekker ontspannen in een auto kan zitten. Toch moet je nu wel blijven rijden, anders durf je het echt nooit meer. Heel veel succes in ieder geval, en veel wijsheid en succes ook op je werk.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 11:26

Jeetje, kan me voorstellen dat je behoorlijk geschrokken bent!
Al wel bij de HA langs geweest? Lijkt me niet geheel onverstandig Knipoog

Als ik dit soort verhalen lees, zie ik toch op tegen in m'n eentje de snelweg heb als ik straks (eindelijk) mijn rijbewijs heb Scheve mond

Sterkte!

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 11:30

Arno24 schreef:
De reis hierheen vanmorgen was voor mij met hartkloppingen. Ook was er nog zo'n snuggere imbo die mij ook nog eens moest snijden vanmorgen op een compleet lege weg Boos! Ben me het ongangs geschrokken en heb die persoon ook bedankt met een paar heftige lichtsignalen en heb even behoorlijk zitten vloeken in de auto.


Dat bedoel ik. Het gaat je niet in de koude kleren zitten. En je bent hier ws ook niet de eerste paar weken/maanden vanaf.

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 11:31

de HA kon nog niet zo heel veel doen. Arno is wel helemaal nagekeken en idd gewezen op het feit dat hij het niet te licht moet opvatten. Zij verwachte dat het met een week lichamelijk weer redelijk moet gaan. En psychisch kon het wel eens een heel ander verhaal worden.

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 11:33

ik had in het begin het idee dat ik het psychisch goed aankon, maar dat begint nu zachtjes aan weg te zakken. Het besef ervan komt nu goed naar boven zetten.

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 11:37

Jeetje wat een verhaal. Ik ben blij dat het toch nog goed afgelopen is. Ik moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren. Ik hoop dat je er niets aan over houd en dat je baas je ook gaat begrijpen. Ik wens je heel veel sterkte

Ineke2

Berichten: 33120
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 11:40

Pfff wat een verhaal...je hebt echt ontzettend geluk gehad dat je het nog kan navertellen...
Wat rijden er toch aso's op de weg Boos! Boos! Boos!

Heel veel sterkte met het verwerken Ach gut

*knuf*

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 12:11

Je hebt idd veel geluk gehad. Rij regelmatig over de A12 en wat een pleurus stuk is dat zeg... Maar het is gewoon oorlog op de weg. Er is laatst een collega van mijn vriend (int. chauffeur) door een automobilist in de problemen gekomen en die heeft alle vangrailen gezien en de vrachtwagen total loss... en gelukkig de chauffeur niets maar die rijdt voorlopig niet.

Ik wens je heel veel sterkte!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 12:34

Het gatsie wat een geluk dat het allemaal zo goed is afgelopen!!!!
Denk maar niet na over wat er had kunnen gebeuren dan maak je jezelf gek!
Het was nog niet jouw tijd. Koop een goeie auto en klim meteen weer in het zadel net als met paardrijden hup meteen weer door!

Dankzij jou stonden we dus in de file Lachen maandag Tong uitsteken

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 12:35

een goeie auto kopen is niet bepaald mogelijk Ik heb doordat ik aan het verhuizen ben geen rooie cent meer Scheve mond

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23446
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 13:29

jeetje wat een verhaal...
Rust alstjeblieft goed uit en verwerk het goed, die baas kan het heen en weer krijgen hoor!

Mer1980

Berichten: 18835
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 13:42

Jeetje wat schrikken. Doe voorzichtig. Ben heel blij dat jij nog leeft.

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 13:57

Je hebt al net zo'n fijne baas als ik Boos! .


Je auto heeft je goed beschermt mag ik zeggen OK dan! , toen ik je verhaal las dacht ik echt dat ie helemaal in elkaar lag maar het verbaasde me dat hij er nog zo uitzag.

Laat die baas maar stikken. Mijn vader zei van de week tegen me:" doe maar net alsof ie in zijn naakie voor je staat Haha! lekker voor l*l dus.
En het werkt ik moet zelfs lachen als ik er aan denk, niet teveel aan denken dus Haha!

Misschien kun je eens met iemand praten van slachtofferhulp of nog eens met je huisarts.
Maar ga je niet kapot werken je hebt maar 1 lichaam!!

Misschien kun je eens een rijlesje nemen om je weer wat vertrouwen te geven, zit je in diergeval niet alleen in de auto.

Sterkte en hou je taai OK dan! OK dan!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 14:03

Lijkt me vreselijk om mee te maken! Wat een geluk dat je er nog zo goed van af bent gekomen. Een goede auto is heel belangrijk, als je in een Fiat Panda (bijv.) had gezeten was je er niet zo vanaf gekomen. Heel veel sterkte!

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 14:04

de garagehouder waar mijn auto naartoe is gebracht zei dat ook al. Als ik in een kleinere auto had gezeten, was het motorblok naarbinnen gedrukt en had het op m'n schoot gelegen Scheve mond

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 14:05

Brrr...ik moet er niet aan denken. Ik ben blij dat ik in een slagschip rij. Haha!