Tequila wéér verslechterd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 23:42

he bah wat vind ik dit allemaal rot voor je zeg !!!!!!!! En zo zielig he, je kan niets doen voor zo'n zielig beestje wat zo'n koorts en pijn staat te hebben..............hopen dus dat maar het niet naar binnen is geslagen, bah, wat rot !!!!!!!!!
Heeft jouw paardje naast dat toen nieuwe paardje gestaan of was ze al niet helemaal 100% dat zij dat toen heeft opgepikt ofzo, weet je dat? Niet dat dat je nu nog iets helpt maar toch...........

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 23:47

IngridM schreef:
he bah wat vind ik dit allemaal rot voor je zeg !!!!!!!! En zo zielig he, je kan niets doen voor zo'n zielig beestje wat zo'n koorts en pijn staat te hebben..............hopen dus dat maar het niet naar binnen is geslagen, bah, wat rot !!!!!!!!!
Heeft jouw paardje naast dat toen nieuwe paardje gestaan of was ze al niet helemaal 100% dat zij dat toen heeft opgepikt ofzo, weet je dat? Niet dat dat je nu nog iets helpt maar toch...........

Nee, ze stond niet naast dat nieuwe paard, ze stond in een ander stalgebouw. Maar het is over de hele stal verspreid, op verschillende plekken zijn paarden ziek (geweest). Tequila's buurvrouw (Anne van Patty) is ziek gewroden, daarna Tequila.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 23:49

ja maar wat ik me dan toch altijd afvraag, waarom krijg het ene paard het wel en de ander niet ??? waarom de jouwe wel, waarom mirage niet bijvoorbeeld, ik roep maar wat..........zou dat te maken hebben met weerstand ofzo ???

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 23:57

Nou, van Tequila weet ik zeker dat ze nog nooit droes had gehad, ook veel van de paarden op stal die nu de droes hebben gekregen hadden het ook nog niet gehad. Maar het gaat niet altijd op, want er is nu nog een paard op stal dat als veulentje al droes heeft gehad en het nu weer heeft. Tja, ik weet niet precies hoe het komt dat de één het wel krijgt en de ander niet, misschien toch iets van weerstand ja.

MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 18:26

IngridM schreef:
ja maar wat ik me dan toch altijd afvraag, waarom krijg het ene paard het wel en de ander niet ??? waarom de jouwe wel, waarom mirage niet bijvoorbeeld, ik roep maar wat..........zou dat te maken hebben met weerstand ofzo ???


Zou je dat willen afkloppen Ingrid? Scheve mond Er kan altijd nog een nieuw ziektegeval bijkomen, ook al hopen wij allemaal heel hard van niet!