Wat een namen..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 17:46

Leuk juist die aparte namen! Bij ons liep vroeger een "Kleintje Pils". Beter dan die stomme namen als "Prince Charming", "Black/White/Brown Beauty" etc Misselijk !
Ach, ik vind Bonfire ook een stomme naam, maar Just Mickey (Leida) weer heel leuk.
What's in a name?

Ashley
Berichten: 21
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 17:52

Nou, ok, aparte namen zijn wel leuk, maar doe dan wel een LEUKE naam! Duz niet Spice Girl of zo! Happy Day vinnik dus wel een leuke naam, of <b>~*Mistral*~</b> Lovers hihi maar Kiwi vind ik niet echt geweldig, of net zoals onze op de manege heette: Yogurt. Vaaaaage naam! *LOL*

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 18:40

hahahahaYoghurt!!

Ja op maneges verzinnen ze vaak rare namen. Ze hebben vast al zoveel paarden gehad dat ze niet meer weten hoe ze ze moeten noemen.

Op een manege waar ik heb gereden was een fjord gekomen. Hoe zullen we hem noemen? uhhhh Short.

jeeeeesss denk ff na voor een leuke naam, denk ik dan

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 22:06

De pony waarop ik als 9-jarig meisje mijn allereerste rijles had (en m'n eerste wedstrijd reed), heette Hussel... En hij schudde niet eens als je op 'm reed! Haha!

gillian

Berichten: 4421
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 23:25

wij hebben een pikachu op de manege staan.
sommige van die rare namen passen wel bij het paard vind ik.
de mijne heet nico, tja das ook geen paardenaam maar ja.
ik vind excalibur wel gaaf klinken, of lancelot ofzo.
voor een grote zwarte..... Lovers
toedeledoki
gillian

Domino

Berichten: 49
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 00:12

Mijn paard heet officieel Trio van Wendelien's Jeltje, zielig he??
Later is hij onofficieel Fire genoemd, da's beter.
Ik ken ook een Nobody, da's ook een leuke naam.

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 09:33

Layla d- Ik heb ooit ook een keer op een "Klodder" gereden, op manege Poelenburgh! Praten we over dezelfde Klodder?

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 09:35

Ongeveer 20 jaar gelden stond er bij de harddravertrainer Manus Bouwhuis de ruin "Had je me maar".En het was nog een goeie ook! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

Tazzzz

Berichten: 57
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 11:24

Bi ons op de manege stond een shet die MArk Overmars heette, omdat ie zo klein en snel was!

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 12:56

Ik vind Dikkertje Dap of Giraffe ook wel rare namen om een paard/pony zo te noemen. Hoe komen ze er in vredesnaam op. Maar ja, het zal idd wel met een bepaalde letter moeten beginnen. Wel leuk dat er een pony is, die Tweety heet. (zie mijn usericon Haha! )
Maar ach, what's in a name.

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 16:28

Vind Kiwi een heeeeeeeeeele leuke naam!!! Heb in de vakantie op een Kiwi gereden, was een hele lieve pony... Haha!

En ach... de naam maakt me eigenlijk niet zoveel uit.....

Lienertje

Berichten: 47
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 17:16

Weet je wat ook rare namen zijn, GrandPrix en Halvacadour!!! *LOL* Scheve mond\ Haha!
zo heten paarden op de manege:))

_________________
Love u ponies!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Lienertje op 2001-09-23 17:50 ]</font>

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 20:35

Ik sta op een drafstal en daar hebben heel wat paarden met aparte namen gestaan valt nu wel mee (sense jerai, opa, indy, holly, nugget, gorelino)
Wat wel leuk is, is dat de paarden hele ingewikkelde eigen namen hadden en hele simpele roepnamen. Opa is ook niet zijn eigen naam, hij heet wilco en dan nog wat. Maar er stond bijvoorbeeld een Free Love Kadesh, roepnaam vossie, een First in last Out met als roepnaam Mina en een Cantanaja met als roepnaam Piepie. Ook heette een paard dat bij ons op stal stond Kiddo.....ja gaat je paard toch niet naar hondenvoer noemen Frusty Op maneges kom je ook altijd de meest rare namen tegen. --> Klikklak, truttebolleke,lummel,bulletje,Et en noem maar op.

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 20:45

hihi.. ik moest heel erg lachen om een pony met de naam T-shirt bij manon (realmaantje) op de manege!
ik ken trouwens ook nog een pony die Bobbels heet en een shet die Beer heet.

ik vind die vreemde namen toch nog wel leuker als die standaard namen die je op manege's ziet (Lady, Blacky, Daisy, Danny enz enz..)

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-01 20:48

Kiwi vind ik dan nog best een leuke naam nu ik er veel over gehoort heb.
Maar ik ken ook pony's met de namen blacky, donald duck Misselijk , bubbel en noem maar op.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 22:44

Ik vind Kiwi echt een supernaam, die vind ik leuk!!!!!!! I mean it!!! Iloontje