hoezo domme doos????

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-01 13:35

hahahahahahaha!

hallo mobiele eenheid! waar zijn wij nou helemaal mee bezig????!!!!

maar als ik mobieltje meeneem op paard, ben ik NOG onveiliger, want wat als hij afgaat terwijl ik op het paard zit?

ohoh, als er ooit een verkiezing komt van miss-onveilig-bokt, dan word ik het wel, vrees ik!!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 14:05

gewoon opnemen he. Is wel irri hoor. Ik was eens met justin aan het springen, hing ik net boven de sprong en toen ging dat kreng. mensen zijn meesters in het uitzoeken van bad moments.

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 18:06

Oef, pijnlijke manier van afstappen heb jij hoor. Ik zou er niet al te veel een gewoonte van maken! *LOL*

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 18:16

Huh? Jeetje, das balen. En dan eigenlijk zo'n klein ongelukje. Rot voor je!
Veel beterschap en sterkte met je voetje!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 18:37

Klinkt allemaal nogal pijnlijk! Frusty
Zou eigenlijk echt iets voor mij zijn haha *LOL*

Ik smeer ook alles (bijna alles) wat voor paarden is op mijzelf, vooral dat coolgel is erg fijn! Haha!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-01 07:49

nou, het is allemaal nog wel dik, maar met de pijn valt het inmiddels reuze mee, dus ik mag niet klagen! EVen rustig aan (alsof je een keuze hebt met dit weer, grrrr) en dan zou het moeten lukken om zondag weer op het peerd te zitten als Ka komt!

Heb gisteren maar eens een poging gedaan om met dubbele longe te werken, grinnik, maar heb ondekt dat het toch best wel een kunst is, al dat touw in je handen, hahahahaha!

maar ik heb wel een lief paard!!!! Lovers

Mieke
Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 09:07

Gelukkig lijkt het mee te vallen, enkelbanden scheuren is niet gezellig.

Ingewikkeld hè, die dubbele longe! Ik doe het ook wel eens, maar vind het knap moeilijk om dan ook nog een zweep vast te houden. Kwestie van ervaring op doen denk ik. Oefenuh!

Sterkte met je pootje! Mieke

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 19:36

Hee Brenda!
Even wat energie in je pootje gooien he *LOL* !
Doe maar handjes op je been als je 's avonds in bed ligt of zo... werkt super.
Alleen is het niet meteen accuut over maar ja. Is het bij mij ook niet, grijnz. Sterkte!!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-01 20:09

goeie tip!

stom he?! als het om mezelf gaat denk ik daar helemaal niet aan! Terwijl ik soms spontaan warme handen krijg, wanneer anderen ergens last van hebben!

Ik zal het zo even doen!!!

Meteen ook een beetje extra voor die lieve vriendin die het zoveel harder nodig heeft dan ik!!!

Dikke knuffel, Brenda

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 11:18

Doet het nog zeer?? beetje suf is het wel, maar ik vind het ook wel zielig Schijnheilig .

Jij woont nog thuis, altijd als ik iets voor mezelf nodig heb dan ligt het op stal (betadine, calendula) en heb ik er nog niks aan. labje heeft alles en ik heb hier eigenlijk niks, hihi.

Hopelijk is het gauw over met je zere pootje, voorlopig 3 keer per dag afspuiten en 20 minuten stappen, dan gaat de zwelling wel weg.