Eindelijk een dressuurzadel voor Goldy :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faline

Berichten: 7801
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Eindelijk een dressuurzadel voor Goldy :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-04 13:40

Ja, gister heb ik dan eindelijk een goed dressuurzadel voor Goldy gevonden. Ik ben er al een tijdje naar opzoek geweest, want in friesland en hier in de buurt zijn niet dagelijks leuke 2ehandjes te vinden die ook nog eens op Goldy passen.
Maar ik heb dr dan eindelijk een, een Kieffer Lech profi, had vorige week nog een ulla salzgeber geprobeerd, maar ondanks dat dat zadel een nieuwer (en dus duurder) model was vond ik deze Lech toch veel beter zitten! (voor mezelf dan, beide zadels lagen wel goed op Goldy en ben nu ook nog minder geld kwijt!)

Dit is m trouwens:
Afbeelding

Ga straks meteen weer ff rijden en dit keer toch maar even naar de binnenbak Knipoog (ben gister nog buiten bezig geweest, was een nat avontuur Tong uitsteken)

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 13:41

Dat is fijn dat je eindelijk een zadel hebt, veel plezier ermee Haha! Hij ziet er trouwens mooi uit.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 13:42

Hey ik heb net een Kieffer Lusitano (2de handsje) gekocht! Hij ziet er ongeveer hetzelfde uit! Heb hem alleen uit de prov. Groningen gehaald Knipoog Succes hoef ik je er niet mee te wensen dat krijg je wel! Ik ben ook superblij met m'n nieuwe zadel! Haha!

Alja

Berichten: 25588
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 16:23

ziet er wel lekker uit hoor..
veel rijplezier Haha!

Chanice
Berichten: 118
Geregistreerd: 04-02-04
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 15:42

Die kieffer lusitano vind ik geweldige zadels zoek er ook nog 1 of een hulschebos.