botwoekering...:(

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

xThalyx

botwoekering...:(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-04 14:01

Hallo,
Mijn paard had zoals sommige van jullie misschien wel weten een oud litteken en die had ze een paar weken geleden opengeslagen.
[MD] Oude wond aan achterbeen....irritatie
Na 2 weken ben ik weer een beetje gaan rijden en opbouwen... maar ze liep toch niet helemaal lekker...
Afgelopen maandag ging ze eigenlijk alweer helemaal als de ouwe lopen maar toch wilde een foto ervan laten maken. Dit heb ik dus gisteren laten doen..
Wat kwam er nou uit? Ze heeft een botwoekering aan de binnenkant van der achterbeen op koothoogte. Doordat ze nog niet helemaal in balans is, tikt ze hem elke keer aan.
Ik moet nou 2 maanden stappen, 10-15 dagen een zalf smeren, 3 maanden medicijnen... tis gewoon echt BAGGER!!!
Ik wil graag verder in de sport en met dit paard gaat dat waarschijnlijk niet meer lukken... ik moet een keuze maken... stoppen met me vak of een andere richting kiezen in het vak, of me paard verkopen.... maar dat kan ik gewoon niet... Huilen
Iemand hier nog een goede raad???

Groetjes Ilona

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 14:19

jeetje iloon, dit is niet best ik las je naam al op msn en ik vroeg me al af hoe het af was gelopen (had wel door dat het slecht was) maar hier staat het dus Scheve mond
wat is een botwoekering eigenlijk? ALS het beter word na 2 maanden stappen kan ze dan nog licht dressuurwerk doen of alleen recreatie? ik wil je veel sterkte en succes wensen met je (moeilijke) beslissing en beterschap voor je paardje Ach gut

xThalyx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-04 14:25

thnx Verdrietig
Tis gewoon kl*tuh.. maarja ik kan er weinig aan doen...
Het is allemaal afwachten meursing zei dat de we de natuur z'n gang moeten laten gaan... Als ik mazzel heb, en thaly ook natuurlijk, kunnen we nog licht dressuren en recreatie rijden ja... maarja das allemaal afwachten.... Scheve mond
Tis gewoon bout.... Verdrietig

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie