natuurlijk net weer de bezorging van divoza gemist

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Fellor

natuurlijk net weer de bezorging van divoza gemist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-04 13:16

Kom ik net thuis, is dat busje net weggereden en kan ik mn spullen morgen pas halen Boos! . Mn moeder was natuurlijk net even naar de supermarkt, dus die was ook niet thuis .
Nou ja, heb ik mn spullen morgen in ieder geval, terwijl ik pas vrijdag besteld had, dat is nog best snel!
Maar dat heb ik nou echt altijd als ik ergens iets bestel.

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 13:20

Vervelend is dat he? Moet je weer een dagje wachten terwijl je er naar uitkijkt en zal je zien dat je het net misloopt! succes morgen Knipoog

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!
B+11 / Endurance Klasse 1 + 21 / Klasse 2 + 1
[ITP] Fotoshoot Jordy

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 15:07

Hmmmm, zo wacht ik ook al vanaf afgelopen woensdag op een bestelling van eurohorseshop en vanaf donderdag op een bestelling bij de paardendrogist, maar ze komen niet echt hard....

Maar goed, jij krijgt je spullies morgen en ik moet maar afwachten wanneer ze komen. Verdrietig

Achilles Spr. B+20 Dr. L1+21 L2+17 M1+2!!
Olivius Dr. L2+15 M1+13, M2+15, Z1+10, Z2+2, promotie naar P-paard!!!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 15:10

haha je kan proberen om kwartvoor 6 op het postkantoor SOMS willen ze het al binnen hebben. Proberen waard toch?.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 17:04

balen maarja je kan er niks aan doen.
Morgen nog een kans...

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Fellor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-04 17:56

imker schreef:
Hmmmm, zo wacht ik ook al vanaf afgelopen woensdag op een bestelling van eurohorseshop en vanaf donderdag op een bestelling bij de paardendrogist, maar ze komen niet echt hard....

Maar goed, jij krijgt je spullies morgen en ik moet maar afwachten wanneer ze komen. Verdrietig

Vervelend als spullen inderdaad drie weken later nog eens een keertje komen aanwaaien. Heb ik ook wel eens gehda, echt heeeeeeeeeeel vervelend Boos! , het enige voordeel eraan was dat ik omdat ik geklaagd had 10 euro korting kreeg Haha! .

Maar ik ga het morgen wel gewoon halen, ben nu toch te laat enzo en ben moe van een dagje paarden Bloos .

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 18:52

Dat had ik ook toen ik wat besteld had bij Divoza. Er was niemand thuis, ik had (heel toevallig) tussenuur, naar huis gegaan en stond net op het punt om weg te gaan. Dus ik snel geld bij elkaar gezocht (had hem niet verwacht), formulier tekeken blablabla. En toen was ik te laat op school Knipoog
Bij een na-bezorging was het precies hetzelfde verhaal, alleen toen had ik gelukkig wel nog tijd genoeg.
Ik had mn spullen vrijdagavond besteld en ik had het niet volgende maandag maar die erop (week + paar dagen) ook best snel! Lachen

Fellor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-04 19:17

Al;snog best snel ja, maar toch, ben dan nog wel blij dat ik nog geen week hoefde te wachten

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 08:56

wat gebeurt er eigelijk als je niet thuis bent, dan brengen ze het gewoon de volgende dag ofzo?

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 09:16

Jiehoe!!! Mijn pakketje stond gewoon bij de voordeur, dus ik heb hem toch wel gekregen gister!

Achilles Spr. B+20 Dr. L1+21 L2+17 M1+2!!
Olivius Dr. L2+15 M1+13, M2+15, Z1+10, Z2+2, promotie naar P-paard!!!

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 12:59

heb ik ook altijd last van. Altijd net weg als ze aan de deur staan!!

Kirsty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 13:46

imker schreef:

Heei maar de paardendrogist is toch altijd snel?? Ik heb vrijdag wat besteld en gisteren waren ze voor de eerste keer bij mij aan de deur, alleen onder schooltijd dus toen was ik er niet!! Maar goed ze komen vandaag tussen 10-5, al is dat een ruim begrip moet ik zeggen Verward !!

Fellor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-04 13:49

Ik heb die bestelling dus net binnen gehad en mn dekje was in de verkeerde maat (zo'n BR), mn deken was wel prima (moeten we nog passen), ik had zo'n radiotje bijbnesteld, mhaha, je weet maar nooit. Nou...die deed het dus ook niet en ik kreeg het evrkeerde merk passanten toegestuurd. Wordt echt zoo gek van dat gezeur. Gelukkig gaat mn vader vrijdag even alles omruilen plus nog wqat spoullen halen die ik vergeten was.

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 15:18

Kirsty"]
[quote="imker schreef:

Heei maar de paardendrogist is toch altijd snel?? Ik heb vrijdag wat besteld en gisteren waren ze voor de eerste keer bij mij aan de deur, alleen onder schooltijd dus toen was ik er niet!! Maar goed ze komen vandaag tussen 10-5, al is dat een ruim begrip moet ik zeggen Verward !!
[/quote]

Je kan bij de paardendrogist kiezen voor verschillende soorten bezorgingen. Standaard (binnen 4 dagen geloof ik) en allerlei andere pakketdiensten. Dus misschien ligt het daaraan en ook of je het in de ochtend besteld of buiten kantooruren enzo.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie