Baasjespraat!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 20:58

Hey allemaal!
Mag ik ook wat over mijn leventje vertellen? Ik ben een mooi Arabiertje en ik ben ook heel lief! Mijn kleur is vos en ik heb een blesje. Verder heb ik hele kleine oortjes en iedereen noemt mij de baby van stal, waarom ze dat zeggen weet ik niet Maar iedereen geeft mij gelukkig wel veel aandacht, omdat ze mij zo schattig vinden. Ik heb een hele tijd alleen op stal gestaan, omdat de stal waarin de andere paardjes stonden vol was. Ik vond dit helemala niet leuk en kon dan ook heel hard schreeuwen! Want ik was het hier helemaal niet mee eens!! Wat dachten ze wel, ik mocht helemaal niet bij mijn vriendjes staan. Maar gelukkig kwam er een plekje vrij en kon ik verhuizen naar de stal waar alle andere paardjes stonden. Verder ben ik ook een kei in uitbreken, ik spring zo over het draad heen. Mijn vriendjes zijn een beetje dom, want die kunnen er ook zo over heen, maar dat doen ze niet! Daarom vind ik mezelf wel heel slim, want als ik over het draadje spring kom ik in een weiland te staan met heeeel veel gras. En dan kan ik me lekker rond eten, terwijl de andere paardjes op het maisland staan, waar bijna niets te eten is! Die moeten wachten totdat ze op stal komen. Ja ik vind mezelf wel heel slim! Mijn huurdertje die vind mij ook heel schattig, zegt ze altijd! Maar ik ga weer, ik laat nog wel een keer wat van me horen!
Hoefies Saké

Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 21:04

Heeeeej ik weet wat dat is...Shayla....dat heb ik ook altijd op!! Daar moet ik dan de grote kar mee trekken!....hoe noemde ze het toch ook alweer!??? ehhhh....volgens mij noemen zeggen ze 'Leren boel' en er zit ook een broek aan, net als de mensjes hebben, alleen dan volgens mij wel anders.... En er kwam af en toe een meneertje en die noemde het heel dom...die zei: Tuig....hihi...toen zeiden mijn vriendin en ik tuig met tuig!? Nagelbijten / Gniffelen OK dan!

Snowgirl38

Berichten: 1136
Geregistreerd: 21-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 22:11

Goh wat hebben jullie het allemaal al zwaar om met mensen op je rug te moeten lopen,daar hoef ik voorlopig nog niet aan te denken want ik ben nog maar een jong ding van 9 maanden.Ik ga iedere dag gezellig met mijn zus naar buiten om lekker te spelen en te zorgen dat mijn vrouwtje wat te doen heeft als ze bij me komt nl. me een lekkere poetsbeurt geven omdat ik me even lekker door de blubber heb gerold.
Alleen vandaag was er weer wat toen kwam er zo'n man met een lerenschort voor en daar moest ik toch mijn edele voetje één voor één optillen zodat hij een stukje van mijn mooie hoefjes kon afsnijden nou eerst had ik daar geen zin in maar ja ik had weinig keus he dus heb ik me maar overgegeven Bloos
Verder komt mijn bazinnetje iedere dag om de drolletjes die ik zo ijverig in mijn stal deponeer weer te verwijderen,daarom had ik ze dus een paar weken geleden in mijn voerbak gegooid dan was het voor het bazinnetje toch veel makkelijker om ze weg te halen maar ja dat vond ze vies zei ze Verward Verward nou vraag ik je, wil je helpen wordt het niet gewaardeerd
Nou dit was het wel weer voor vandaag de groetjes van Enya

samirah

Berichten: 1145
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 12:57

hoi allemaal
Ik heb zoveel over jullie gehoord van mijn baasje dat ik me ook wil voorstellen. Ik ben samirah en woon nu al 2 jaar bij mijn baasje, ik weet nog dat ik in een grote kudde in een groot weiland liep en er een meisje kwam kijken, het rare was dat ze een week lang bijna elke dag kwam en alleen maar stond te kijken en niet naar ons toekwam. Het was het gesprek van de de dag in de kudde, iedereen vroeg zich af waarom ze nu vooral naar mij keek. Ik was immers niet belangrijk in de kudde. Toen was ze ineens verdwenen en kwam ze 2 maanden later ineens terug. Ik werd uit het weiland gehaald met een ander paardje samen en we moesten in de zandbak rondjes lopen. Ik kreeg ook zo'n gek ding om mijn hoofd geloof dat ze dat een halster noemen. Ik vond het maar een eng ding en toen zei dat meisje dat ik niet bang hoefde te zijn en toen was het ineens niet eng meer. Dat meisje heeft toen gezegd dat ze mij wilde kopen. Ik werd weer in het weiland gezet en iedereen was benieuwd waarom ik eruit gehaald was. Toen vertelde een weidemaatje dat dat betekende dat ik weg zou gaan naar een ander huisje. Twee weken later werd ik in een rijdende stal gezet en moest daar heel lang in staan want mijn nieuwe baasje woonde ver weg. Op m'n nieuwe stal zag ik dat meisje weer en zij haalde mij uit die rijdende stal, Ik vond haar wel lief maar alles was vreemd hier. Toen was er een lieve meneer daar die mij samen met een ander paardje in het weiland gezet heeft. Ik kreeg daar heel lekker eten en veel aandacht van mijn baasje en dat vond ik heel fijn. Ik ben toen ook heel snel gaan groeien want in de kudde aten de andere paarden mijn eten op en nu kon dat niet meer. mijn baasje is mij heel langzaam aan allemaal gekke dingen gaan wennen en toen moest ik op een dag rondjes lopen aan een lang touw terwijl er iemand bij mijn hoofd liep en het vrouwtje het touw vasthield. Ik vond dat zoleuk dat ik na die tijd uit mezelf heel hard rondjes ging galloperen. Op een dag kreeg ik ook een stuk metaal in m'n mond en een leren ding op m'n rug. Ik vond dat fantastisch want dan kon ik nog meer met het vrouwtje samen doen. Ze heeft me toen geleerd om rondjes te lopen en figuren te lopen. Nu zijn we een poos verder en kan ik lekker naar buiten met m'n vrouwtje op mn'rug, en alles is mooi om te zien. Ik heb een poosje gewoond op een stal waar altijd hindernissen in de bak stonden en daar heb ik ontdekt hoe leuk springen is. Ik vind het fantastisch hoe vreemder het eruit ziet hoe mooier het is. Ook kan ik volgens m'n vrouwtje goed dressuur doen maar ik spring liever. Om het vrouwtje een plezier te doen doe ik dan wel m'n best, maar soms heb ik echt geen zin en dan wil ik alleen maar galloperen. Het mooiste wat ik meegemaakt heb is dat ik helemaal mooi gemaakt werd en mee mocht in zo'n rijdende stal. Het vrouwtje had gezegd dat ik mee mocht op wedstrijd, nadat we een proefje geoefend hadden en dat leek me zo leuk. Op die andere stal waren allemaal andere paarden die er ook mooi uitzagen maar ik was de mooiste volgens mij. Ik kreeg een wit dekentje onder het zadel en zo'n witte buikriem om. En toen mocht ik laten zien wat ik kon. Het vrouwtje ging eerst op mij rijden in de losrijbak en dat vond ik geweldig, ze was alleen te gespannen daarom bokte ik 1 keer heel zachtjes want ze moest maar op mij vertrouwen want ik kon het best. en toen kwam het mooiste van alles, ik mocht de ring in! Ik vond het geweldig en zette m'n beste beentje voort. Ik ben tenslotte een showpaard. Daarna ging mijn bijrijdster op mij rijden en mocht ik weer de ring in. Dat vond ik geweldig, daarna moest ik in de losrijbak uitstappen en dat vond ik niet leuk ik wilde weer de ring in! dat was zo leuk. Het vrouwtje heeft met het afzadelen uitgelegd hoe het op wedstrijd gaat. en ik kan niet wachten tot we weer gaan! Ik ga nu lekker in de wei spelen tot het vrouwtje komt om wat leuks met mij te gaan doen.

groetjes Samirah

PS ik ben een gedeeltelijke gelderse zij er nog meer gelderse paarden op bokt? Kan ik op stal vertellen dat ik niet de enige ben op bokt.

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 16:26

Hi,

Ik ben Malissa Vegilin van Claerbergen en ik ben een arabier. Alle mensen zeggen wel dat ik tinker ben, maar ik ben echt heel heethoofd en stresskip en dat is een arabier ook en dus ben ik arabier!! Ik kan ook heel hard snorken hoor, als ik iets engs zie en m'n staart dragen en m'n kop d'rop zetten als het koud is of waait.

M'n baasje vind me niet altijd zo grappig als ik arabier ben, ik spring dan heel hard weg namelijk en dan plet ik iedereen die in de weg loopt!!!

Ik heb al bijna 2 jaar geleden een veulentje gehad en die denkt dat ze hond is... Heel grappig hoor... Ik ben toen zwanger uit engeland gekomen en nu zeggen ze slet tegen mij, 't was gewoon een hele mooie jongen!!

Ik ben nu bijna 6 jaar oud en ze gaan altijd op mij zitten met zo'n ding en soms is dat leuk, want dan gaan we naar de hei (lekker crossen!!!) en soms gaan we hele moelijke dingen doen, dan moet ik netjes lopen en opletten enzo, m'n baasje noemt dat altijd les...

Toch vind ik het wel leuk hoor bij m'n baasje, zij is dan wel de baas over mij (laat het haar maar niet horen hoor, straks word ze nog verwaant), ik ben wel heel hoog in rang, bijna de hoogste van alle merries!! Ik ben dus heel trots op mezelf!!!

Groetjes, Lisje

Morrie

Berichten: 22318
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 16:32

Hee Lisje

ik ken jou, ik zie jou altijd met je kind op de merrieplaat staan.

Jouw kind (die jullie Puk noemen) denkt altijd dat Jack en ik d'r ooms zijn, als wij langs komen, gaat ze heel hard rennen en hinniken.....
Maar ik ben helemaal geen Tinker..... Jack wel....

Wat ook heel grappig is, is dat als Jack gaat stampen dat jullie dan terug gaan stampen en jullie staan een heel stuk verderop en kunnen Jack niet eens zien.... Frusty

groetjes

morrie

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 16:43

Ja maar ik kan 'm wel horen hoor!!! En trouwens, jij hebt toch ook vlekken!!! Vlekken is vlekken hoor, dan ga ik niet kijken hoeveel haar je heb!!

en dan kom je ook nog eens (net als ik) uit een ander land (je praat wel met een accent moet ik zeggen hoor).

Dat kind van mij is gewoon raar, die gaat ook die kleine zwarte (smurf noemt iedereen die) opeten en achternalopen. Als ze dan weer ruzie heeft moet ik haar weer komen redden.... Oh, kinderen, echt hoor morrie begin er maar nooit aan!!!

Morrie

Berichten: 22318
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 16:47

ach so accent....ieke????

kinderen kan ik sowieso überhaupt niet meer maken Huilen

ze hebben iets weggehaald bij mij...... Schijnheilig

Normalerwijze was ik in de Salami beland, maar omdat mijn bonte vel zeldzaam is bij mijn ras, mocht ik blijven leven OK dan! Clown

_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 16:49

hi ik ben Puk..ik ben de baby van malissa.....volgens mij heb ik wel meer namen...Lastpak, Puberale Etter en Kayleigh....volgens mij is de laatste mn echte echte echte naam maar dat weet ik eigenlijk niet zeker!!

ik ben alweer bijna 2jaar ...in mei ben ik jarig! ik vul mijn dagen met snurf werpen }> ..(dat is een ander ponytje die mij in de blubber staat) en met de andere paarden spelen...t zo gek ze doen alleen nooit mee!! ik speel alleen met de andere paardjes als ik heeeeeel snel achter mn mams kan springen als de andere paardjes achter me aan komen.. Tong uitsteken

oh ja en volgens mij ben ik een hond...teminste dat zegt mn mensen-mama altijd....want ik loop altijd met stokken en ik vind t heel leuk om met water te spelen. als mn mams mn voeten gaat schoonmaken probeer ik altijd de slang te pakken en deze dicht te knijpen ....en t leuke is dan om m ineens los te laten.....dan regent t ineens hahaha...gek genoeg is mams er niet altijd blij mee!! Haha!

Verder wandel en fiets ik regelmatig met mn mams...maar dat vind ik eigenlijk een beetje saai want dan kan ik niet hard rennen!!! als we het bos in gaan vind ik dat wel leuk want dan zijn we lekker lang weg!!
Tijdens het wandelen loop ik eigenlijk altijd met mn neus over de grond te slepen..totdat ie lekker vies is en dan smeer ik m af aan mn mams...dat vind ze zooo leuk!!
Ik heb van de week tijdens het wandelen een plastic zwaard gevonden( tenminste mn mams zei dat dat het was) .......maar volgens mij wat t gewoon een stok die raar er uit zag!! en daar heb ik heel lang mee gespeeld tijden het wandelen...maar toen ik voor de zoveeltste keer liet vallen mocht ik niet meer terug om m te halen....zelfs toen ik had uitgelegd dat ik m echt echt echt moest hebben!!

nou dat was t eigenlijk wel....heb een beetje pijn in mn hoefjes van het typen...!!!

bye!!!

_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 16:49

oohh ik heb een typ -foutje gemaakt...t moet smurf werpen zijn!!

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 17:01

Oh ja dat is ook zo he, jullie mannen kunnen het allemaal niet meer, mietjes!!! Mag jij nu al weer hard van je mamma Morrie?? Ikke lekker wehel!!! Ben gister nog 2 keer achter elkaar heeeeeel hard het galoppeerpad afgraced, mamma vond 't alleen niet leuk toen ik heel hard opzij sprong en bokte voor een omgevallen boom!!! Stomme mamma, ik mag ook nix!!!

En kinderen, ja ze blijven lastig, kijk maar naar dat rare ding waar puk mee liep te zwaaien. laat ze hem vallen en mag ze hem niet meer oprapen, nou dan gaat ze mij maar in proberen te halen... Ja dat kan ik natuurlijk niet over m'n kant laten gaan hoor!!! Ik MOET voorop!!!

Enneh puk, m'n mamma zegt dat ik ooit nog een kindje krijg en dan moet jij maar zelf uitzoeken want ik kan niet 2 van die monsters tegelijk in de gaten houden!!!

_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 17:06

dat is vals mam!! ik ben de eerste monster dus ik heb voorrang!!

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 17:18

So, moet je maar niet zo lastig zijn!!! En dan nog, mijn mamma wil dat ik nog een kindje krijg, ikke niet, ze wil een opvolger voor mij...

Ik heb trouwens horen fluisteren dat jij ook een kindje gaat krijgen als je oud genoeg bent, misschien worden we dan wel samen mamma!!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 18:06

Geen ruzie maken dames, echte moeder-dochter weer hoor... MERRIES! Je krijgt er nog eens wat van... zucht!

VillaNeusjes

Berichten: 6100
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 18:13

idd MERRIES!! dan kun je beter ons hengsten hebben. veel meer voordelen.. snap ook niet waarom jullie dames zo sjagerijnig moeten doen als jullie hengstig zijn.. tsss slaat toch ook nergens op !

Morrie

Berichten: 22318
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 18:36

Citaat:
smurf werpen


AAAAARRRGGGHHHHHH

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 18:46

Hallo Ik ben Moon, een Belgisch Trekpaard merrie van 11 jaar. Ik ben heel blij als Sammm mij weer eens een dikke winterpeen komt brengen Vingers aflikken

Morrie

Berichten: 22318
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 18:55

hee Moon, die winterpenen lust ik ook hoor!!!

Enne. Lisje, ik mag nog steeds niet hard, galop noemen ze dat toch??? Verward

Ik heb mijn vrouwtje zo bang gemaakt met mijn gebok en wegspringen dat ik nu alleen nog maar mag stappen als zij op mijn rug zit Boos!
Ik heb het zelf verpest zegt ze *duh* moet ze maar eens leren op een paard te blijven zitten , ze is al vet oud en kan het nog niet Cool

Maar aan de lange touwen en als ik met Jack speel in de bak, mag ik gelukkig wel hard rennen .....

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 11:18

Hallo alle paardjes en ponytjes,

Ik ben Sarlando (mijn vrouw zegt van de Daarleseweg, zal wel zo zijn denk ik en ik luister naar de naam Harry, je weet wel de hengst) en ik ben een hele lieve ruin van bijna 2 jaar oud, tevens ben ik maanblind met mijn rechteroog. In oktober 2002 heb ik haar leren kennen. Ze haalde me toen bij mijn mama weg, waar ik het dus niet mee eens was. Ik heb de hele weg daarheen lopen hinneken. Hier heb ik heerlijk tussen de vrouwtjes ingelopen en tussen 2 merries van mijn leeftijd. Helaas moest ik na 2 weken al weer een vriendinnetje missen Verdrietig , dezelfde avond kwamen mijn vrouw en haar vriend half snikkend bij ons en liepen vervolgens het stalletje in en kwamen er weer huilend uit..... Marina (een mooie bonte merrie) en ik liepen naar voren toe om te kijken wat er aan de hand was en we kregen toen een aai over onze bol heen. De volgende dag zag ik waarom ze huilden toen.... Daar zag ik Nicky liggen, heel stil en heel erg koud.... ze zeiden tegen mij dat ze dood was. Eind maart vorig jaar ben ik naar Zevenaar gegaan. Wouden ze mij weer die trailer in hebben.... denk maar niet dat ik dat wou, ha kennen ze Sar nog niet. Hun trekken en duwen aan mij en ik lekker koppig zijn en 1 voet op de plank zetten en verder niet te lopen..... zit er verdorie een tussenschot in! Hebben ze mij naar binnen getakeld, dat was ook niet eerlijk! Naja ik moet zeggen dat er wel een lekkere zak met hooi hing, en ja dan ga ik voor de bijl..... Onderweg zijn ze nog een keer gestopt en kreeg ik water waar ik niet veel trek in had, welnee, eten dat is mijn hobby wat denken ze wel niet. Vorig jaar op mijn verjaardag heeft mijn vrouw mee enorm beledigt, midden op de dag kreeg ik namelijk "bezoek" van haar en een paar mensen. Ze hebben mij toen enorm pijn gedaan met zo'n dun ding, naald geloof ik. Tja en toen steigerde ik dus en heb ik degene geraakt die voor mij stond........ Dat vonden ze geloof ik niet zo leuk, ik heb het weken laten wel weer goed gemaakt hoor met hem (ook alleen maar omdat hij mijn emmer met biks vasthield Haha! ). Daar waar ik nou sta hebben ze 2 oude merries, waarvan een niet echt lief is voor mij, ze bijt mij altijd! Maar als mijn vrouw er is zegt ze er wel wat van. Later in het jaar kwamen ze weer 's ochtends met zijn 2en en even later reed er een dikke auto het erf op.... Maken hun mij weer los en moet ik hobby weer even uitstellen...... Moest ik verdorie stappen en draven, naja hun hun zin dan maar. Komt vrouw weer voor mij staan, krijg ik in ene zo'n kaal stukje nek, erg koud hoor in de herfst! Weer zo'n scherp ding, komt er zo'n eng ding langs mijn nek wat piept. Zeggen ze dat ik gechipt ben! Nou ja het zal allemaal wel. Maar vorige week lag er toch van dat rare spul buiten..... alles was wit! Maar ik heb toen wel lekker met mijn vrouwtje gewandeld, dit vond ik dan ook erg leuk om te doen. Maar wat ze eerst deed vond ik niet zo leuk, ik kreeg zo'n rare lederen ding om en daar zat iets van metaal aan, wat ze ook wel een bit noemen, ze wou kijken of het "hoofdstel" wel paste................... Ha gelukkig was ie te groot! Kon ik lekker sneeuwschuiveren met mijn snuit. Heerlijk was dat zeg. Mag ze wel vaker doen, alleen er ligt niet zo vaak van dat spul.... Ach ja ik ben erg blij hoor met mijn vrouw, alleen moet ze mij niet zo door de bak heen jagen als ik een bokkige bui heb....... Gelukkig is dat niet vaak hoor, maar komt weleens voor, maar ja daar ben ik ook een Shetlander voor.

Morrie

Berichten: 22318
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 11:22

Citaat:
Maar vorige week lag er toch van dat rare spul buiten....


dat is gááf man, sneeuw noemen ze dat OK dan!

Waar ik vandaan kom, hebben ze het ook, maar dan veeeeeeel meer en het blijft veeeeeeel langer liggen

dan ging ik in m'n uppie of met 2 of 3 vriendjes voor een groot ding zonder wielen, een slee en daar gingen mensen op zitten en dan mochten wij de slee trekken, gaaf man!!!!

Mijn vrouw had vorige week een piepkleine slee klaarstaan en het tuig meegenomen, wat denk je....was de sneeuw al weg Huilen Scheve mond

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 11:25

jilleroo schreef:
idd MERRIES!! dan kun je beter ons hengsten hebben. veel meer voordelen.. snap ook niet waarom jullie dames zo sjagerijnig moeten doen als jullie hengstig zijn.. tsss slaat toch ook nergens op !


Tja, daar ben je man voor denk ik, die snappen toch nix van ons vrouwen...

En als je mijn dochter kent weet je gelijk waarom ik zo lelijk doe naar haar. Meestal ben ik trouwens wel lief naar mooie mannen, ze kijken ook altijd naar mij dan, dan ga ik heel mooi lopen en heen en weer rennen en kijk ze dan eens kijken.... Tja, everybody loves me!!!!

Als ik weer een kindje ga krijgen wil m'n mamma de man uitzoeken, ze heeft al een paar namen gezegt, maar die ken ik helemaal niet!!! Ik kan toch zeker wel zelf een mooie man uitzoeken, heb ik met Kayleigh ook gedaan!!!!

Enne Moon: Ik krijg elke dag penen bij m'n eten, en ook appels en soms wat brood of een mandarijntje, lekker joh!!!

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 11:28

das balen..... vrouw zegt dat ze dat ook wil doen, maar dat ik nu nog te jong ben..... Ik snap er niks van

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37267
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 14:03

Hallo allemaal vordat ik me voorstel moet ik toch even een halve naamgenoot van me in elkaar gaam schoppen, Snowdon dat kleine meisje is niet klein, ze is groter dan mijn baasje en heel erg lief. Ze kriebelt me altijd heel erg fijn en ik kan veel lol met haar hebben, jammer dat ze niet meer zo vaak komt nu.

Ok ik ben dus O Connor Vegilin van Claerbergen. Ik ben nu 5,5 jaar jong en nog een echte puber. Vlak na mijn 2e verjaardag ben ik ook vanuit een heel ver land naar hier gehaald oa samen met een half broertje van me.

Toen ik er net een dag was kwamen er 2 mensen kijken waarvan er 1 een paar extra benen had, en die extra benen kun je leuk vastpakken en je stal in sleuren. Ze vonden me wel aardig geloof ik maar toch gingen ze weg. Een hele tijd later kwamen ze weer. Ik stond inmiddels met een heel stel in een stal en ze herkenden me wel weer. Maar nu gingen ze weg met een vrouwtje dat ergens anders stond.

Weer een tijdje later kwamen ze weer terug en toen moest ik opeens aan een touwtje rondrennen over het erf. En toen gingen ze weer weg. Ik heb ze toen wel horen praten over ballen eraf snijden enzo. Vlak erna werd ik gewassen, lekker trouwens water, en toen kwam er een meneer die me tussen mijn achterbenen ging schrobben, mooi dat ik mijn sieraden heb ingetrokken toen. Hij stopte ermee en hij heeft niks gesneden gelukkig. Toen moest ik in een karretje stappen, een heel eind rijden en toen zag ik die mensen weer. En dat vrouwtje moest mee terug in de kar.

Ik vond het daar leuk en mocht zelfs bij andere vrouwtjes in de wei, alleen die vonden mij helemaal niet aardig, ik mocht er niet eens leuke spelletjes mee doen. Na een paar maanden waren mijn sieraden zo groot geworden dat ik ze niet meer binnen kon houden. En toen de baasjes ze zagen moest ik alsnog naar een meneer die ze eraf gesneden heeft, hij noemde me een fophengst.

Ik ben inmiddels al heel wat verhuisd maar gelukkig gingen de baasjes steeds weer mee. Ik heb trouwens wel geluk me ze, een van mijn baasjes heeft een soort kleine auto of een stoel op wielen waar ze wel eens mee aankomt, en al die knopjes zijn leuk, daar kun je leuk je tanden inzetten en dan gaan er lampjes branden of er klinkt een toeter.

Alleen ik heb een vraag aan julie: Is het normaal dat baasjes zich op je hijsen als ze op een verhoging staan, dat snap ik niet. EN o ja een karretje trekken doe ik ook en dat vind ik toch wel het leukste.

Morrie

Berichten: 22318
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 14:12

Citaat:
Is het normaal dat baasjes zich op je hijsen als ze op een verhoging staan


dat doet mijn vrouw ook, maar die is al vet oud Haha! *LOL* en ik heb een boomloos zadel en als ze zich vanaf de grond ophijst, komt het niet goed Clown Cool

Weet je wat leuk is (vind je vrouwtje niet hoor), als de stoel/krukje naast je staat een stapje opzij doen, zodat ie omvalt Haha! of een rondje lopen er omheen....alleen wel uitkijken, want als je het te bont maakt.....

Ik heb een nieuw spelletje ontdekt Extreme duivel

als mijn vrouw me komt halen uit de paddock, doe ik net of ik kom, maar ahlverwege blijf ik staan, dan moet ze tot haar knieën de blubber in *whahahaha* en als ik dan bij het schrikdraadje ben, doe ik of ik bang ben en ren ik met halster en touwtje eraan terug......*lachuh joh*..... Haha! Clown

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 14:29

Ow, morrie, dat heb ik ook eens geprobeerd, alleen mocht ik toen helemaal niet meer komen en kreeg toen m'n kind wel eten en ik niet. Ik moest toen veeeeeeel langer wachten!!!

Nu blijf ik maar staan wachten, ik ga er niet naar toe lopen, maar weglopen doe ik ook maar niet meer.