Baasjespraat!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xingridx
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 11568
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 20:42

Hallo allemaal,
Nou, ik ben Labelle van de Woltershof en sta, net als Enya, op de Woltershof in Vierpolders.
Ik woon daar nog niet zo lang, pas 2 maandjes of zo, maar van de zomer had ik er al een paar maandjes gelogeerd!
Toen mocht ik lekker de hele tijd op een heel groot stuk land lopen, samen met mijn vriendinnetje Jewel
Maar na een paar maanden ging ik terug naar mijn baasje, maar Jewel ging niet mee Verdrietig
Maar toen na een paar maandjes ging ik weer in zo'n rijdend geval en kwam ik weer op de Woltershof! En daar was Jewel ook weer.
Dit keer kwam ik lekker op stal te staan, met een heleboel andere paarde.
Links van mij staat Raniki, en rechts staat Gipsy King, die denkt dat ie een stoere hengst is, haha, het is gewoon een sulletje, ik sta hem altijd te pesten, dan kom ik met mijn hoofd boven het schot en denkt hij dat ik hem aardig vind, maar dan snauw ik hem lekker af, haha!
Die rare mensen gaan ook de hele tijd op me zitten, en dat vind ik nog maar vreemd, dan moet ik lopen en dan drukken ze hun benen tegen mijn buik en dat vind ik eng, dan ga ik meteen heel hard lopen!
Maar als ze een beetje lief voor me zijn wil ik best een beetje mijn best doen hoor!
Nou, groetjes
Labelle

SpicyDemi
Berichten: 1
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 21:41

Hallo ik ben Spice-girl van de woltershof!!
Ik ben daar 1 van de allerliefte zegt Demi altijd tegen mij.
Ik ben ook hoog drachtig van Gipsy-King (de hengst van de woltershof!!)
Het enigste wat ik altijd vervelend vind is dat ik heel vaak in mijn kont word gebeten door interpol (een schimmel) hij is altijd wel iemand aan het pesten!!
Ik hoop ook dat lotte snel weer een keertje langs kom de laatste keer vond ik het zo gezellig, ze zei dat ze mischien wel morgen langs zou komen.
Maar ik ga weer stoppen.
en doe de groetjes maar aan DEMI!!!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 22:01

Pjelk schreef:
Hallo en aangenaam, Beau is de naam. Ik ben een ZEER stoere Shetlanderruin. Maar ben vanfaag toch wel een beetje vernederd. Durf het bijna niet op Bokt te zetten maargoed aangezien ik er nogal mee zit zal ik het toch maar vertellen.
Ik ging vandaag namelijk een stukje rijden met Mellien en dus moest mijn stalmaatje Yngvar (is een jonge Fjordenhengst) alleen in de stal blijven. Zoals gewoonlijk. Yngvar was het daar echter totaal niet mee eens en sjeesde mij achterna de stal uit en maar jammeren dat ie mee wilde. Ik heb geprobeerd hem rustig te vertellen dat hij heus niet meer mee naar de manege mag als hij steeds over bakdeuren heen springt maar dat hielp allemaal niets. Hij sprong toen zomaar BOVEN OP ME! ALSOF IK EEN MERRIE BEN Misselijk Misselijk . De jeugd van tegenwoordig toont echt totaal geen respect meer voor zo`n wijze oude heer als ik Frusty En Mellien maar allerlei dingen tegen Yngvar roepen die ik hier maar niet herhalen zal Bloos! . Uiteindelijk was Ynki het zat en liet ie zich rustig in de stal opsluiten.

Maar het leed was al geleden en ik heb me van schrik maar heel de weg naar de manege EN bij het rijden in de bak Gaaaap EN op de terugweg (voor mijn doen dan) maar heel netjes gedragen.


Och troost je Beau, ik, Quicky, de stoerste shetlander van héél de regio moet ook zo'n vernederingen ondergaan. Ik vind 'r ook niets aan hoor, maar die opgeschoten shet van m'n baasje, ze zegt er Spix tegen, de tinkerhengst, wel ... die doet dat ook!!!!! Gelukkig ziet m'n baasje het wel in dat ik dat niet leuk vind, dan GIL ik effe héél luid, trap mega-stoer tegen z'n bek (alleen is z'n bek zo hoog en kom ik maar met m'n pootjes aan z'n borst Boos!) en steiger tegen hem op Hij is erg onder de indruk dan van mij hoor Cool , maar m'n baasje is daar niet zo van overtuigd als ze mij zien met een liftende lomperd over m'n rugje en red mij dan uit de klauwen (nou, ja, hoeven) van die opgeschoten Jack Russel (nou, ja, tinkerhengst Tong uitsteken). Ik leef dus volkomen met je mee Ach gut

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-04 20:29

Wat veel Woltershofjes hiero Haha! Welkom dames!!! Knipoog

Snowgirl38

Berichten: 1136
Geregistreerd: 21-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 20:50

Hallo hier Enya van de Woltershof weer; wat leuk Snowdon dat je ons welkom heet en ja er zijn zo'n tien paardjes op de Woltershof en het is daar altijd een gezellige boel dus vandaar dat we met zoveel vertegenwoordigt zijn hierzo.
Op het ogenblik ben ik de jongste maar daar komt binnenkort verandering in Bloos! .Want mijn vader Gipsy King heeft verleden jaar weer flink zijn best gedaan. Schijnheilig
Kom je dan eens op visite als die kleintjes er zijn want dan is het hier nog veel gezelliger?

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 20:57

[Morrie]

Al mijn familie woont in Oostenrijk Huilen

In Nederland zit alleen een achternichtje en een achterneefje van me, dat neefje is niet eens bont , maar gespikkeld en pas 2 jaar oud, maar al zeker 10 cm groter dan ik, de wijsneus

Ik heb vandaag maar weer eens laten zien hoe sterk ik wel niet ben en heb me losgetrokken en ben naar mijn eten in de box gerend, onderweg kwam ik boer Klaas met een kruiwagen hoor tegen, maar die heb ik gewoon tegen de vlakte gelopen Clown

Toen kwam mijn mens en gaf me een enorme knal Stoom uit je oren , deed de hengstenketting er weer aan en zette me buiten neer, ver weg bij mijn eten Vork

Ging dat stomme mens me uitgebreid poetsen en moest ik nog tig rondjes om de stal lopen Stoom uit je oren en toen mocht ik eindelijk naar mijn eten.....

mensen snappen ook niet dat eten het allerbelangrijkste in mijn leven is Clown

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 21:39

Morrie toch, wat een vervelend mens heb jij toch. Mijn baasje weet gelukkig wel hoe heilig mijn voer voor mij is...... en als ze dat niet snel genoeg door heeft dan ga ik wel heel hard met mijn voorbenen schrapen en trek ik een heel chagrijnige kop *LOL*

Ik schijn nog wel wat familie hier in Nederland te hebben. Natuurlijk is mijn mamsie er.... die vreet zelfs altijd in de wei al dat lekkere gras zo snel weg Boos! Verder schijn ik nog een neefje te hebben (zoon van een zus van mijn mams) en volgens het vrouwtje heb ik nog een half-zusje. 100 % zeker is het niet maar onze moeders kwamen uit precies dezelfde groep uit Engeland en waren gelijktijdig drachtig. En het schijnt dat Abby en ik nogal op elkaar lijken (Abaigeal van Abby hier op Bokt). Niet wat vlekken betreft maar wel qua bouw en karakter Schijnheilig
Maar verder Verward

Ik heb gisteren trouwens nog zoiets leuks gedaan. Gisteren hadden het vrouwtje en ik weer eens "les" (zoals zij dat noemen) bij ons thuis van dat enge mens in d'r gele jas. Het vrouwtje was deze keer erg moedig en ging zonder eerst te longeren op me zitten. Natuurlijk gedroeg ik me voorbeeldig Totdat het vrouwtje sneller wilde draven en ik besloot dat heel veel gemakkelijker is om aan te galopperen. Eerst was ik nog erg braaf met galopperen totdat ik er achter kwam dat we niet in de hoek van de bak op zo'n groot rondje gingen maar in het midden! }> Toen kreeg ik er zin in en deed lekker mijn hoofd omlaag en gooide mijn kont in de lucht Extreme duivel Wiehaa, riep ik *LOL* Alleen jammer genoeg reageerde mijn vrouwtje weer veels te snel hierop en trok mijn hoofd weer omhoog en beende zo hard met die korte pootjes van d'r dat ik wel harder moest galopperen en dus niet meer kon bokken Boos! Sinds mijn vrouwtje een ander zadel voor me heeft zit ze ook veel steviger >;) Zo gaat de lol er natuurlijk ook wel een keer van af Boos!
Later heb ik me maar min of meer gedragen met galopperen.... alleen stug lekker de verkeerde galop pakken rechtsom Schijnheilig Ik weet best wel dat dat niet lekker loopt maar soms houd ik mezelf graag Blond

Ik heb trouwens het gevoel dat mijn baasje en vrouwtje sinds gisteren vreemd zijn gegaan met mij......... Scheve mond Het vrouwtje had het vandaag over een heel leuk vriendje, die helemaal vos-kleurig was en heel klein Verward En dat ie zo schattig was Boos!
Dat kan toch niet? Iemand schattiger en liever dan mij ?!

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 21:49

*aarrrrggghh*

ik heb alweer gehoord dat lesgeefmens gebeld wordt Boos!

Dat mens heeft altijd een rood jasje aan, ik ben niet kleurenblind hoor!!!

dan mag ik eindelijk weer eens galopperen met mijn mens op mijn rug, kan ik haar er weer eens lekker afbokken Extreme duivel

Ik heb vanmiddag in de bak nog ff laten zien hoe hoog ik kan bokken

Als ik mijn mens eraf bok, heb ik weer 6 weken vrij, dan moet ze weer naar de th...the.......therap.....fysio ofzo *gnagna* Schijnheilig Tong uitsteken

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-04 21:52

Flettie: zo'n klein mormel zou eerst ook bij komen, het werd nog "King" genoemd ook... tss wat denken ze wel niet... hebben die baasjes niet genoeg aan ons als grote lastpakken? En dan halen ze er zo'n kleine sta-in-de-weg-voor-mijn-gras erbij... En die kunnen toch niet schattiger zijn als wij, tinkerwolliebollies? Haha!

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 21:53

smurf schreef:
Als ik mijn mens eraf bok, heb ik weer 6 weken vrij, dan moet ze weer naar de th...the.......therap.....fysio ofzo *gnagna* Schijnheilig Tong uitsteken

Boos! Sjips, dat krijg ik nou nooit voor mekaar dat ik daarna 6 weken vrij heb Volgens mij is mijn vrouwtje aardig getraind in het van paarden afvallen Tong uitsteken

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 21:59

mijn mens is al vet oud man......en ze kan nog steeds voor geen meter paardrijden Haha! Cool en dat na 30 jaar!!!!

*whoehoehahaha* die leert het nooit

Maar *uh* ik moet ff dimmen, want ze geeft me wel iedere dag eten enzo......en ik doe soms heel lief en stap braaf mijn ritjes, maar ik wil ook wel eens crossen door het bos *LOL* ,maar ik gedraag me wel (meestal dan), anders word ik weer verkocht en weet je veel waar ik dan weer heen moet verhuizen en ik vind het hier heel leuk Knipoog Clown

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 22:19

nog ff 1 vraagje voor ik op stal ga:

weet iemand of het leuk is bij Manege Stegeman, of bij de Salami-farm???? Verward

Mijn mens zei vanmiddag dat ik daarheen ga als ik zo doorga...... Scheve mond

Zal ik zo doorgaan, me niet laten vangen en losrukken en wegrennen over mensen heen (zoooo gaaf joh, moet je eens proberen OK dan! ) of zal ik een braaf paard gaan spelen...... Verward Schijnheilig

oeioei ik moet op stal......

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 22:54

Hallo allemaal,

Ik heb hier nog niet gereageerd, maar nu moet ik wel, want ik weet een antwoord: mijn ene baasje noemt mij vaak 'Salami' en ik sta op een Manege. Ik denk dus dat je dan bij ons komt wonen Morrie Lachen. Lijkt me gezellig Lachen.

Ik zal me trouwens even fatsoenlijk voorstellen: ik ben Kevin. Ik wordt meestal Kev, Kevje of Pony genoemd (en mn ene baasje noemt me dus Salami). Ik heb heel veel pony-vriendjes en mocht zelfs lid worden van een pony-club Lachen. Wel raar dat ik altijd over ze heen kan kijken Verward.

Vanmiddag ben ik weer twee uur naar het strand geweest, samen met een heeeeeel groot donker paard die uit zo'n box op wielen kwam. Dat was best raar, het was een heeeel groot paard en toch leken onze baasjes op gelijke hoogte te zitten Verward. Het grote paard kon me ook gewoon bijhouden in stap (terwijl mn ponyvriendjes dat niet lukt Scheve mond).

isioma

Berichten: 1052
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: het diepe zuiden van Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 22:55

hallo collega's
zal me even voorstellen
kijk bij een oude aflevering van ITP bij Megabok, dat ben ik dus
Ik ben Pieke, 9 jaar, Fjordenruin
Schijn geboren te zijn in Duitsland ofzoiets en daar werd ik Pietje genoemd. Gelukkig ben ik verkocht aan heel aardige mensen met wel een paar heel bazige fjordenmama's en die hebben mij Pieke genoemd. Dat is tenminste een Limbursje naam, want daar woon ik nog steeds.
Die hebben wel wat met mij gereden, maar dat was maar af en toe en toen kwam er een oude mevrouw die een fjor dzocht en die vond mij helemaal tof en daar moest ik toen mee. Ik wist nie twat me overkwam, kwam eerst in Heerlen te staan, veel lekkere koeienwei waar ik eigenlijk niet goed tegen kon, maar weer van die fjordenmamakrengen die mij in elkaar sloegen.
dat nieuwe vrouwtje wilde wel veel rijden, wilde rechtergalop,wist ik veel wat dat was. Buiten gaan stappen vond ik wel beter, een heel steile berg af, maar dat doe ik in een rap tempo hoor, maar ik vind wel gauw dingen een beetje eng.
Dat mens heeft mij na een half jaar weer verhuisd naareen heel grote stal met heel veel paardjes en daar mocht ik ineens tussen in een megagrote wei. eng hoor. Ze deden allemaal eerst heel lelijk tegen mij en ik was hardstikke bang van ze. Stond maar een beetje bij iedereen uit de buurt. Wel deed dat mensje heel veel met mij en ze vertelde mij steeds hoe goed ik wel niet was dus dat begon ik toen een beetje te geloven. Maar naar buiten daar zag ik echt niet zitten, onee, ik draaide meteen weer om.
Toen kwam er een fjordenmeisje ook in de wei, jeetje wat een stuk en die moest ik natuurlijk verdedigen tegen al die andere ponyjongens en ik kreeg toch een praatjes. en verdorie, dat werkte ook nog. Als ik net deed of ik boos was dan gingen ze voor me aan de kant
Dat beviel me wel. Dus die heb k erin gehouden. Dat meisje is nu wee r weg, maar ik ben lekker brutaal gebleven en heb het nu hardstikke naar mijn zin in de wei. Er staat nu ook net zo'n geel monster naast me in de stal en daar ben ik dikke maatjes mee. Mijn vrouwtje laat me lekker veel werken en ik kan heel goed galopperen en ook super springen.
ik heb eigenlijk elke dag wel iets te doen en dat bevalt me beter dan een dagje vrij. Is meer een dagje vrij voor dat vrouwtje....

kiss

Berichten: 524
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Gasselte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 23:23

Hé wat leuk zeg, lees ik hier dat al mijn stalgenootjes hier een beetje aan het kletsen zijn over zichzelf. Nou ik ben dus Raniki van de Woltershof, en eigenlijk de enige die echt sjiek is, want die Tinkers zijn af en toe zo lomp, niet te geloven. Gipsy King ook, die mocht me vorig jaar dekken, heb ik wel een lief knulletje aan over gehouden, mijn Bronsky Beat, maar dit jaar dacht hij dat hij weer mocht, dus niet! Mijn baasje wil veel met mij rijden, en dant is het niet handig als ik weer drachtig zou zijn. Ik sta naast Labelle, maar die denkt dat ze af en toe de baas kan spelen, nou echt niet.
Ik ben even voor de duidelijkheid, een KWPNer, natuurlijk wel bont.
Mijn vader is de beroemde Ed King Hill, die kan heel goed springen, dat kan ik ook, maar ik loop nu voor de wagen, en dat kan ik ook fantastisch.
Aan de andere kant van mij staat die suffe Santana, die loopt nog beter voor de wagen, maar ze moet uitkijken want ik ga nog beter worden.
Nou je leest het wel, op de Woltershof is er altijd wel wat te doen. We hebben ook nog een stel suffe veulens in de ronte lopen, die gelukkig wel een beetje bang van mij zijn. En dan nog die Sting, die denkt dat hij nou ook een echte man is geworden, want dit jaar word hij drie, vorig jaar heeft hij Labelle gedekt, dus nu denkt hij dat hij geweldig is, maar eerst maar eens kijken of hij wat goeds gemaakt heeft.
nou ik ga maar weer eens wat eten, de groeten allemaal.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 00:26

Hoi !

Ik ben Banjer, een merrie van 7 jaartjes jong. Ik ben geboren op 24-10-1996, op een manege in Rijpwetering. Na een tijdje ben ik verhuisd naar Hoek van Holland, maar daar kon ik niet blijven, dus moest ik op zoek naar een ander baasje... en die heb ik nu gevonden.... Haha!

Ik heb eerst op een manege in Rotterdam gestaan, maar daar kon ik niet op de wei,dus zijn mijn baasje en ik verhuisd naar een pensionstalling in Schiedam waar dat wel kan, en daar woon ik nu alweer bijna 3 jaar.

Ik kan alles, dressuren, springen, western, freestyle, clickertraining, NH, etc. maar ik vind niet alles leuk... springen en buitenritten maken vind ik helemaal geweldig, en western bevalt mijn baasje en mij tot nu toe heel erg goed... dat moeten we allebei nog leren, maar onder begeleiding van Bianca gaat het heel erg goed... Lachen

Verder mag je alles aan me vragen, behalve mijn pincode... want die weet ik zelf ook niet meer... Haha!

Groetjes
Banjer

Snowgirl38

Berichten: 1136
Geregistreerd: 21-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 22:23

Tsssssss hier Enya nog even, ik zag dat die verwaande KWPN merrie Raniki hier ook al langs komt, ze ziet er inderdaad een beetje eleganter uit dan wij Tinkers hier op stal maar ja zij heeft weer amper manen en sokken en die hebben wij dus wel
Verder dacht ze een beetje er bij te kunnen horen door verleden jaar een halfbroertje van mij op de wereld te zetten, ik moet zeggen hij is wel erg leuk hoor die Bronsky Beat en ik mis hem toch wel een beetje maar hij woont nu niet ver van ons vandaan dus ik zal hem nog wel tegen komen.
Morgen mag ik lekker weer in de wei spelen en dan moet zij in die stal op wielen helemaal naar Ermelo om van alles te leren daar, nou dat hoef ik dus lekker nog niet. OK dan! Mijn tijd komt nog wel over een jaar of twee.
groetjes van Enya

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 00:00

flettie"]
[quote="smurf schreef:
Als ik mijn mens eraf bok, heb ik weer 6 weken vrij, dan moet ze weer naar de th...the.......therap.....fysio ofzo *gnagna* Schijnheilig Tong uitsteken

Boos! Sjips, dat krijg ik nou nooit voor mekaar dat ik daarna 6 weken vrij heb Volgens mij is mijn vrouwtje aardig getraind in het van paarden afvallen Tong uitsteken
[/quote]
Potverdrie, heb vanavond weer goed mijn best gedaan maar ik kreeg het vrouwtje er alweer niet af Nou bok ik natuurlijk ook niet weer zo gemeen maar ik heb al die mensjes op de club toch even laten zien dat niet alle Tinkers zo braaf zijn }>
Maar goed, ik denk dat ik maar naar bedje toe ga. Net lekker mijn hooi opgegeten en nu gaan slapen want van dat hypergedrag en gebok wordt je best wel moe Gaaaap

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 20:27

Hallo daar daar ben ik weer even, sinds 2 dagen krijg ik heel gek spul te eten, nou ja een hap meer is het niet. Het is heel droog en muf en volgens mijn baas is het goed voor me. dus eet ik het maar.

Ik weet niet precies wat het is, iets geplets geloof ik en haver of zo.

Maar daar wordt ik wel lekker vrolijk van, gister heb ik mijn baasje de weg overgesleept naar een plukje gras, meestal houdt ze me bij maar nu dus niet. en vandaag moest ik weer in de blubber rondlopen, toen heb ik maar steeds om de plas heengelopen, maar ik geloof niet dat dat de bedoeling was. Waaromloop je een rondje als een ei sneller gaat en je dan droge sokken houdt. Maar ja de baas was er niet zo blij mee, en ik hield mijn hoofd nog wel zoals ze altijd wil. Rare baas.

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 20:41

Citaat:
gister heb ik mijn baasje de weg overgesleept naar een plukje gras


dat heb ik ook een poosje gedaan, maar dat vond mijn mens toch niet zo plezant Boos! . Nu krijg ik een bit in met wandelen en een ketting onder mijn kin, als ik nu nog gras wil eten.....*auauaua*.... dus loop ik maar braaf mee..... Schijnheilig *LOL*

Ik heb me vanmiddag keurig gedragen tijdens een ritje naar het bos, en dat is eigenlijk wel leuk, want dan is mens blij en veel aardiger dan wanneer ik allemaal grappige dingen verzin onderweg.......*denk diep na* *LOL*

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 21:16

Oei, oei...... ik heb het mezelf weer lastig gemaakt Boos!
Gisteren was mijn tante er weer geweest en ben ik weer eens lekker vervelend bij haar geweest }> Alleen...... later op de middag voelde ik me toch beroerd Huilen Had geen zin in mijn brokjes en had last van mijn buikje Bloos! en het lopen ging ook niet meer helemaal lekker. Het leek wel of ik spierpijn had Verward Na een tijdje kwam die vervelende duitse man weer die me altijd spuitjes geeft Boos! Ging die toch weer met zijn hele hand in mijn achterste en als ik iets toch vervelend vindt... >;) En mijn vrouwtje en baasje maar tegen me kletsen dat er niks aan de hand was... Duh, er zit een hele mensenarm in mijn kont!!!!!!!
Maar goed, kreeg ik van die kerel dus weer allerlei spuitjes, eerst een in mijn kont en toen ook nog weer een in mijn hals Als troost kreeg ik van mijn vrouwtje ook nog eens een extra deken op omdat ik volgens die vervelende man extra warm moest blijven.
Volgens hem had ik last van lichte koliek en maandagziekte Verward Geen idee, wat dat inhoudt dat laatste het voelt alleen vrij K* aan. Ik kan het jullie niet aanraden Nou moet ik 3 daagjes op stal blijven en mag ik alleen met het vrouwtje aan de hand stappen, geen brokjes en alleen maar hooi eten Boos!
En vandaag kreeg ik toch zo iets smerigs van het vrouwtje in mijn mond gespoten Misselijk Geen idee, wat het was, maar viehies!!!!!!! Misselijk Misselijk Ik heb nog geprobeerd het uit te spugen maar jammer genoeg lukte het niet Ik voel een jeugdtrauma naar boven komen (ik kreeg als veulen zijnde altijd van die vieze vitamine-spuiten...... totdat ik met mijn net verworven kiesjes het spuitje kapot beet Extreme duivel Haha!)
Het enige voordeel is dat het vrouwtje vandaag al 2 keer bij me is geweest om met me te wandelen OK dan! Ze zat vanmiddag in het bos hele verhalen tegen met te houden Dat was best wel gezellie. Alhoewel ik er niet veel van begreep wat ze vertelde deed ik maar net alsof ik luisterde want ze praatte best wel lief Lovers

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 21:22

Citaat:
Volgens hem had ik last van lichte koliek en maandagziekte


ikke niet snap, het was gisteren toch woensdag???? Verward

koliek????? daar hebben ze bij mij op stal ook wel eens last van, maar ik heb het nog nooit gehad Nagelbijten / Gniffelen



Citaat:
Duh, er zit een hele mensenarm in mijn kont!!!!!!!


en ik ga het niet krijgen ook......hoop ik >;)

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 21:34

smurf schreef:
Citaat:
Volgens hem had ik last van lichte koliek en maandagziekte


ikke niet snap, het was gisteren toch woensdag???? Verward

Haha! Dat zei mijn baasje dus ook *LOL* (die heeft wat minder verstand van paardjes..... erg leuk, want bij hem kan ik nog regelmatig streken uithalen }> ) Maar die Duitse kerel noemde het ook: "Vajertak-krankheit" Verward Of zoiets dergelijks...... ik versta dat taaltje van hem niet zo goed Blond
Alhoewel ik het volgens het vrouwtje wel moet leren over een paar maandjes Verward

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 21:50

ik kan heel goed Duits *LOL*
maar wel met een accent, want ik kom uit Oostenrijk, ik kan Weens en Tirols Haha! en Nederlands snap ik geen bal van Schijnheilig