Apassionata

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
A3jkn
Berichten: 26
Geregistreerd: 08-01-04

Apassionata

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-04 23:02

Het verbaasd me dat ik nog geen berichtjes lees over Apassionata. Van zaterdag in Den Bosch in de Brabanthallen, is daar niemand naartoe geweest?
Was erg divers en best indrukwekkend!


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 09:08

Ik ben er wel heen geweest maar weet nog niet zo goed wat ik er nou van moet vinden.
In het begin had ik echt zoiets van onee he.Je zag dat er best veel mis ging zoals die schimmel in het begin die sloeg naar die vrouw. de Arabier die losbrak en die ze niet te pakken konden krijgen.

Gelukkig ging het na de pauze een heel stuk beter en toen heb ik er echt van genoten.Vooral die minipony lady wat kon dat kleine ding veel en voerde dat ook nog super mooi uit.

Het gedichten voor lezen vond ik echt onwijs saai dat had voor mij echt niet gehoeven.
Wel moet ik eerlijk zeggen dat ik volgend jaar niet meer ga.
Daar vond ik het toch best wat teveel geld voor

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

A3jkn
Berichten: 26
Geregistreerd: 08-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 17:33

Die schimmel was inderdaad erg heet en dat had best fout kunnen gaan en met die arabier ging ook lekker. Het geheel had misschien iets meer afwerking mogen hebben, maar het totaal van wat ik gezien heb vond ik toch wel bijzonder. Wanneer zie je nou eens een levade en een capriole. En die Spaanse ruiters met hun Andalusiërs, alles met één hand. Knap hoor. En inderdaad lady die uiteindelijk de show stal, ik heb er erg van genoten, het was veel geld maar voor één keer had ik er dat best voor over.

Dizzy

Berichten: 723
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 19:18

Er zijn al meerdere topics over Apassionata geweest, met foto's!

Wil je Australië op een paardenrug verkennen? Kijk dan op www.horsetreks.com.au
Ze spreken daar vloeiend Nederlands, Duits en Engels.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: assebassie, criollo_yess, DeGelukkige4, DotBot, Dunkeedoo, Essie95, Fwis, Hanneke_68, ikkedus, JoyenUnory, voet en 11 bezoekers