JANTINA in de paardenkrant!

Moderators: Murosch, A_nouk

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

janna

JANTINA in de paardenkrant!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 15:58

Heel toevallig kijk ik op de site van de paardenkrant. Staat er een stukje op over paarden in de achtertuin. Eigenlijk las ik het niet, maar ik zag toevallig "Udinde"staan.
En ja hoor: het gaat over Jantina, Berber, Udinde en Isolda!!
Ik heb de krant niet, maar misschien een andere bokker wel?
Dit stond er in elk geval op internet:

Gelderse paarden in de achtertuin
NES - In het dorp Nes op Ameland staan bij familie Scheltema drie voskleurige Gelderse paarden in de achtertuin: de zes-tienjarige merrie Berber (afstamming onbekend), haar dertien-jarige dochter Isolda (vader is een niet goedgekeurde satel-liethengst) en Isolda’s driejarige dochter Udinde (v.Bazuin). De twee oudste merries staan ingeschreven in het hulpstamboek en Udinde staat in het veulenstamboek. De Paardenkrant sprak met de 24-jarige Jantina Scheltema, met haar vader Jan, 56 ja-ren jong, en met zus Lianne.

En daarna staat er lees verder in de paardenkrant... Wie heeft de rest van het stukje? Ben wel nieuwsgierig.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 16:06

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten