jamaica meets paraplu :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-01 19:53

Jamaica stond in de bak, en ik had zoiets van, goh, laat ik eens gek doen. Dus ik een paraplu opgezocht (een grote witte) en de bak in gegaan.
Even laten ruiken, *snurk*, toen voor haar neus open geklapt...
Oh alle mensen, wat is dat nou voor een eng groot wit ding? Die vreet me op!!!!!! Haha!

Zielig stond ze naar me te kijken, ja vrouwtje, ik wil wel komen, maar dat enge ding zit in de weg.

Dus ik hem weer ingeklapt, zodat ze naar me toe kwam. Voor haar neus weer rustig open geklapt, en laten ruiken, *snurk*

Zo steeds door, open, dicht, open, dicht.
Op den duur kon ik met een open paraplu helemaal over haar hoofd en haar lijf heen. Ze bleef wel staan, maar ze keek me wel aan van, hij bijt me toch niet he?? Haha!

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 20:17

Hahaha goed zeg! Braaf dat ie niet wegrende ofzo! Party!! joh!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 20:55

Jaaa maar je weet maar nooit Stef:
zaten daar niet aan de rand van de paraplu van die klauwtjes aan, die Jamaica dan stiekem grijpen ineens...
je weet maar nooit he *LOL* ?

Ineke2

Berichten: 33114
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 21:04

Haha wat schattig! Straks is ze lekker plumak, handig voor eventuele wedstrijden...of als je over een tijd gaat rijden, maak je de plu vast aan je zadel, blijf je droog 'grinnik' Haha! Clown Knipoog

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 21:21

hhhihihihi wat cool zeg en ook knap van jamaica dat ze je vertrouwd en toch naar dat enge ding toe gaat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 22:02

Haha, leuk is dat he?
Ik heb het met Pablo ook geoefend maar ik moet je tot mijn spijt vertellen dat hij allen mij met paraplu vertrouwt. Anderen met paraplu zijn ENG.
Als je hem zelf een paraplu geeft zijn ze niet eng maar als er iemand langsloopt met een paraplu zijn de paraplu's toch echt wel heel erg gevaarlijk (regelmatig worden er paardetende marsmannetjes gesignaleerd namelijk...)

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 11:59

leuk zeg. Lois ziet een paraplu net als al het andere als eten. Wat heb je daar? is het eetbaar? en gaat er vervolgens overheen staan likken (vreetzak)

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 15:49

haha
een plu das dus tottaly not eng. behalve als ze 20 m verderop staan. dan is t pas echt scary.
is ook leuk om met ballonnen uit te proberen (aangezien ik een tinekr heb geeft het geen leuke effecten) alleen richting hoofd blazen is iets eng, maar voor de rest? nope tussend er benen door en ze ziet nog alleen het gras langs t randje staan.
zal vandaag de plu nog es een keer testen. is toch slecht weer zou ideaal zijn onder een plutje kunnen poetsen