bijrijders betalen of niet

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

bijrijders betalen of niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-04 20:40

ik heb hier gelezen dat er veel bijrijders gevraagd worden of mensen zich aanbieden. en dat de bijrijders hier een bijdrage leveren, voor een stuk te begrijpen maar voor een stuk ook , bv als ze ook uitmesten enzo vind ik in ruil daarvoor dat ze toch is moge rijden op je paard, JIJ moet het immers niet doen. dan vind ik het voor een stuk neit zo eerlijk zo, dan betalen ze eigenlijk om uittemesten? Verward als he tuimesten er neit inbegrepen zit maar allen rijden en poetsen enzovoort dan kan ik het wel begrijpen dan moeten ze immers geen geld uitgeven aan die suffe manegelessen en eigenlijk beter gaan rijden....
maar tog sommige zijn oh zo HOPELOOS op zoek, maar vragen er dan geld voor en lopen te klagen dat ze niemand vinden?

jah sorry ik zou het niet over mijn hart krijgen zou er een bijrijder komen voor Wicked , een leuke dag te samen en dan ja mag ik mijn geld nu?
ik zou blij zijn dat iemand me mee hielp met mesten enzovoort, en heb ik nog een maatje bij ook!

ben verward... Scheve mond

verkaatje
Berichten: 741
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amstelveen/Oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 20:50

mmmm, ik zit ook weleens zo te kijken en dan denk ik; je bijrijder mag toch (éigenlijk) in ruil voor dat ze/hij jouw paard doet op hem rijden als leuk extraatje, daar hoef je, volgens mij, niet voor te betalen?
wat vinden anderen hiervan?

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 20:53

hmmm ik zelf ben bijrijden en betaal 50 euri per maand. Ik kom elke dag, eigenlijk is ze gewoon van mij want de iegenaaresse hefet het te druk met de komst van haar twee kindertjes...Ik vind het prima zo, alleen me vriend begint nu ookal wat hij zegt: jij doet al dat werk, jij gaat dat beest poetsen rijden schoonmaken, stal, regelt de smid,...etc etc jij bent er elke dag druk en dan betaal je der ook nog voor....hij vindt dat zij mij moet betalen...Haha! achja ik vind het zo wel goed...

foetsie

Berichten: 2311
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 20:54

Verward Ik vind als je zelf geen tijd hebt of een andere reden, dat je blij moet zijn met alle hulp die je kan krijgen. Jij blij, het paard blij en de bijrijder.
Ik heb ook een bijrijdpaard/leasepaard ( betaal er dus voor ), maar stallen uitmesten etc. hoef ik niet te doen. Ik doe het wel als ik zie dat het nodig is en voer hem ook als ik er ben. Ik vind het is wel de minste dat ik voor hem kan doen....
Tenslotte kost het de eigenaar ook hoefijzers als ik vaak rijdt. Knipoog

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 21:09

Dubbelpost. Deze op slot gezet