Ellie's poging verzorgmeisje weg te pestten

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 14:58

UUHHmm ik moet binne kort op me verzorghaffen gaan rijden enne.....
ik denk dat ik de rustige kies hahahah Haha! en dan heb ik volgens mij me handen al vol zo te horen aan de haf-verhalen....

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-04 19:22

bakkie schreef:
UUHHmm ik moet binne kort op me verzorghaffen gaan rijden enne.....
ik denk dat ik de rustige kies hahahah Haha! en dan heb ik volgens mij me handen al vol zo te horen aan de haf-verhalen....


Zij mocht ook kiezen, maar het was nogal moeilijk kiezen omdat ze alletwee wel iets hebben.

De 1 is soms zo voorwaarts dat je de rem kwijt bent *of je instructrice heeft hem nog in der zak Tong uitsteken * en Ellie heeft dus nogal wat stilstaan momenten en bokkertjes, wat par dus uiteindelijk niet doet....

Dus heeft ze maar voor degeen die die dag het minste beweging had gehad gekozen....en die vond toevallig dat de enige beweging die zij nog nodig had de opwaartse kont was Haha!

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 20:18

hahaha, hopen dat Par het vrijdag beter doet Haha! maar hopen dat ze na Ellie nog ene keer wilt komen Knipoog
dit verhaal doet me denken aan toen ik voor het eerst op m'n verzoghaffies ging rijden. eerste paar keren op flicka, want daisy had net een veulen, flicka ging me ook echt uitproberen, we reden in de wei en dan proberen ertussen uit te gaan, heel lui gaan draven etc. maar als je even streng was en wist dat jij de baas was ging het goed. en daisy was toen we er voor de 1e keer op gingen rijden precies hetzelfde, eerst uitproberen Haha! (bij deze bakkie, heb je weer een haf-verhaal erbij Knipoog )

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 22:08

Dus ik ga het nog moeilijk krijgen Verward
aaahmai hihi Haha!
gevaarlijk dus haf-rijden hihih
ik ga maar voor de rustige(zul je zien is dat ook net een stier hahah)
Dan dus ook maar meteen streng zijn en aanpakken ~~}>