gezocht Fallabela eigenaars

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

cinv

gezocht Fallabela eigenaars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 00:22

Wie heeft er een, wat koste het , heb je een foto?
En zijn ze zo zwak kwa gezondheid ??

Wil je een Duitse Dog ? Kijk hier eens http://doguesecours.skynetblogs.be/
AQUA (v.Gribaldi)nieuwe aanwinst : [ITP] AQUA (Gribaldi x Holland ) mijn nieuwe aanwinst

DennisJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 09:09

Kijk even op http://www.stalzegwaard.nl .
Die kunnen je er meer over vertellen. Die hebben er vast ook wel een paar te koop.
Zelf vind ik er niets aan, zo'n pony/paardje waar je eigenlijk niets meer mee kan. Geef mij maar gewoon een shet Lachen .

Benno: dressuur M+11, vaardigheid Z+14 en Sport-AA ☆ Deedee: dressuur L+18, vaardigheid M-1 en prestatie sport-B
http://www.staldenci.nl

*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

ArwenLune

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 09:37

Op de menclub bij ons rijd er iemand met eentje, een bonte merrie. Dat is nog wel een aardig beestje, netjes gebouwd, maar je kan er echt niets mee. Het enige was lukt is er met een superlicht sulky-tje mee mennen, en dan kost dat nog moeite genoeg.
Er was eens een vriendin van haar mee met een nog iets kleiner hengstje en die kreeg het wagentje niet eens vooruit, zielig was dat - die had qua bouw bewoon niet genoeg ruimte voor het borststuk van het tuig. Of het zat te laat en hing tegen de voorbenen, of het zat tegen de luchtpijp. Beestje was echt een beetje misvormt in mijn ogen; da's toch geen 'functionerend' paard meer? Maar ze zei dat er mee gedekt werd, omdat 'ie zo klein was. Nou ik had er nooit een veulen van gewilt...

Ik denk dat je 10x beter op zoek kan gaan naar een slank-gebouwde Shet. Die zijn veel harder, je kan er meer mee, en je hoeft er ook niet de hoofdprijs voor te betalen.

"They say the snow on the roof is too heavy; they say the ceiling will cave in. His brains are in terrible danger!"

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 09:50

let op: Falabella's zonder papieren bestaan niet.
Een falabella is pas een falabella als beide ouders argentijns zijn, hier worden ze ook helemaal DNA op getest. Helaas zijn er nog best aardig wat mensen die een shet veulen scheren en hem verkopen alszjinde falabella waarvan de papieren kwijt zijn.
Een falabella is niet per definitie klein, ze zijn er van 70cm, maar ze zijn er ook van in de 90cm, en de grotere kunnen prima voor een wagentje. Goed opletten op de stand van de benen, en op losse knieen. Ook goed naar de tanden kijken (onder of overbijt).
Mocht je meer willen weten PB je maar

First they teach you to be patient, and then you'll learn there's not much time.... -Bertolf-

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 11:01

ja stal zegwaard heeft ze!
was wel grappig! er stonden op Jumping paar kleine fala. kinders mochten een naam verzinnen voor het veulen ofzo! maar oke, liep er ff langs en begon even een praatje te maken met dat meisje die daar bij hoorde....tja ik had een jumping jas en oranje bandje om en zij had ene stal zegwaard trui aan en een(geloof) paars bandje...
dus wij mooi te ouwehoeren, maar ze had het over vera moet strax rijden blablabla
maja kende dat mens helemaal niet, maja dat was dus die vera Zegwaard(toch zo heet ze toch?) had er nog nooit van gehoord....maja ik als dressuurleek haha

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 11:22

Ik bedankt jullie allemaal.
Ik wou juist wa info.
We hebben shetekkes al 4 Knipoog
Ik vind da zielig eigenlijk er zijn mensen die da nemen als ne hond en die leven dan in hun huis , da vind ik schandalig !!..ze wetenniets van paarden af maa willen zo iets omda da geen paard is..en ja met alle gevolgen nadien.

Wil je een Duitse Dog ? Kijk hier eens http://doguesecours.skynetblogs.be/
AQUA (v.Gribaldi)nieuwe aanwinst : [ITP] AQUA (Gribaldi x Holland ) mijn nieuwe aanwinst

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 11:31

en nu in het nederlands?

First they teach you to be patient, and then you'll learn there's not much time.... -Bertolf-

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie