costafanclubdag

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

paardjuhsz

costafanclubdag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-04 19:17

HEY.....
ff een verslag van gisteren want het was te laat om nog op de comp te gaan gisteren

gisteren ging ik eerst naar mijn vriendin toen heb ik haar haar gedaan, toen gingen we naar mijn huis..we gingen nog even wat eten en toen was het zover we gingen naar snowworld!! daar was de costafanclub dag. we zijn die dag ook opgenomen op video komt een dvd van uit
toen we daar waren gingen we ons laten opmaken..
daarna kwam kurt rogiers aanlopen om naar het podium te lopen ik wou dus een foto maken maar hij liep door toen heb ik de digi tegen ze kop geslagen (woopsss Schijnheilig ) toen kwam bas muijs en slivie meijs en froukje enzoo daarna gingen edgar en JOEY Kwijl handtekeningen uitdelen heb lekker veel fotos gemaakt toen bas muijs kwam ook heel veel fotos gemaakt...
ik heb deze dag de digi vol geschoten en een rolletje wegwerpcamera of die van de wegwerp zijn gelukt weet ik niet maar die van de digi zijn alemaal mislukt Huilen ik baalde echt!!!!
toen het afgelopen was mocht je nog handtekeningen en fotos scoren heb ik dus gedaan het is gelukt alleen van rachel (die zingt het liedje voor pista Tong uitsteken) sta met haar op de foto en ik heb een handtekening op me t-shirt gekregen..
ik heb die dag ook nog sjonniej gemeet Haha! toen het dus helemaal afgelopen was gingen we naar de mac ik en me vriendin hadden niet zon honger dus namen we een happymail Schijnheilig.. toen zagen we allebei zon bushalte ding staan met spongebob wij uit de auto gerend naar spongebob fotos gemaakt Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig was echt verry funny de hele dag als de fotos gelukt zijn plaats ik ze meybie wel als het scannen lukt Lachen ik vond het heel jammer dat het afgelopen was Boos! maar VOLGEND JAAR GA IK ZO WEER Haha!:D:D:D:D:D

gr melanie

#hoi Vork

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie