Priveles

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-01 21:54

Ik zou vrijdag les hebben maar m'n instructeur was ziek toch nog gebeld over dat steiger voorval van donderdag.
Hij vond het wel goed eindelijk gaf Lot aan dat het teveel voor 'm werd.Zaterdag ben ik 3.5 uur het bos in geweest en eerlijk waar het was ondanks de miezer heerlijk ik heb 'm voor de 2de keer sinds ie onder het zadel is echt helemaal laten gaan.
Normaal mag ik dat nooit omdat ie dus de vorige keer er bijna 2 weken over deed om weer normaal aante springen en niet de lange zijde over te stormen.
Toen zei m'n instructeur geen gerace met hem.
Nu had ik het gewoon nodig en heb het dus gewoon gedaan.
Vnadaag weer les en het was een ander paard.
Zo raar de hele tijd de oortjes erop.
en hij deed alles we hebben vooral basis gedaan en de galop was ook zo super.
Op Ameland mag ik lekker crossen van m'n instructeur en ik rijd normaal elke week wel ff buiten maar doe altijd rustig blijkbaar heeft ie zo'n rengalop nodig op z'n tijd dus ik heb toestemming (haha) om 1 keer in de maand lekker voluit te gaan op de hei maaaaaaaaaaaaaar alles onder controle houden.
Zo sneu voor het paard zo'n ander paard als het vandaag was.. hoelang zit ie er wel niet tegenaan te hikken dat het 'm bijna teveel werd?
ene 13 mei voor het eerst M1....

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-01 21:55

Oja heb verder nogal gespeeld omdat onze bak bijna helemaal onder water lag na die stortbuien van vannacht.
zelfs mijn instructeur deed mee moest dwars door het water dat tot z'n kogels kwam in de middengalop haha lot en ik waren zeiknat!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jet

Berichten: 11942
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-01 01:00

Hoi Kim,
Fijn dat je zo lekker het bos in/de hei op kan, dan heb je inderdaad de mogelijkheid om eens voluit te gaan. Ik heb nu een nieuwe instructrice en mag Marlou ook niet meer snel laten gaan, ze ziet dan veel te veel en let niet meer op mij en dan gebeuren bij mij de rare dingen. Dus steeds weer naar controle, controle.... Omdat ze nu buiten ook in een vrij kleine paddock staat, kan ze daar wel wat energie kwijt, maar echt voluit kan natuurlijk niet en volgens mij is dat wat ze wel weer eens zou willen. Ik kan, als er geen Rhino en Droes is tenminste, wel naar buiten, maar alleen langs de weg en eigenlijk nog niet alleen, omdat ze nog niet genoeg buiten is geweest daarvoor. Wel gaan we binnenkort weer eens naar het strand, dan zal ze wel wat energie kwijt kunnen hoop ik. Ik ben nu twee keer naar het strand geweest met haar, maar heb nog niet veel kunnen galoperen, steeds waren er mee, die niet durfden. Nu mogen we als het goed is wel weer vervoeren v.w.b. MKZ, we hebben geen evenhoevigen op stal staan, maar i.v.m. Rhino en Droes zal het nog niet verstandig zijn. Ik wacht met ongeduld.... Nou ja, ik heb de tijd hoor. Fijn dat het rijden met Lot nu weer goed gaat, sterkt je weer in je vertrouwen. Nu maar af en toe de remmen los en dan overwin je jezelf en je angst en je gespannen, bokkende en steigerende paard! Op naar de M1 voor jou, voor mij nog maar L1.
Veel geluk zo en groetjes van Jet.

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-01 12:07

fijn dat t weer zo goed gaat. Lot laat gewoon niet merken dat t em iets teveel wordt. maar nu heb je ook alle tijd om ff gewoon lekker gek te doen met m. lekker naar ameland. en ff geen wedstrijden zullen hem denk ik best goed doen.
wanneer ging je ook alweer precies?

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-01 12:25

Fijn dat je Lot zo goed aanvoelt. Dat is toch wel een compliment.

En heel goed dat je een stapje terugneem. hij heeft het duidelijk aangegeven en jij hebt hem goed begrepen.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-01 12:37

Goed joh dat het nu weer fijn gaat. Wat zijn het toch eigenlijk zo'n braverikken dat ze alles pikken terwijl het eigenlijk teveel is. Succes in de M ik duim voor je. Groetjes Lisette

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-01 12:39

Ik vertrek de 31ste dus volgende week zaterdag Lachen!!!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-01 13:19

Joehoe!!!! Dan zullen we eens eventjes kijken hoe hard die gekke groninger van jouw gaat!!!
Ben benieuwd of ie mijn idiote Berber bijkanhouden! Hahaha, ik heb er al hardstikke zin in, jammergenoeg moet ik werken, maar ik kom 's avonds wel bij jullie langs hoor! Kan ik in het weekens altijd nog met Berberli langskomen.

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-01 13:31

Dat is leuk om te lezen dat het weer lekker gaat met Lot en jouw Lachen Nu lekker vakantie vieren Party!! Party!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MairiMacBran, OmgiliBot en 40 bezoekers