Simba zijn moeder bezocht...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Simba zijn moeder bezocht...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 16:11

Een tijdje geleden heb ik de fokker van Simba een brief geschreven..
Daarna heb ik een aantal keer met die man gebeld.. En afgesproken dat ik een keer langs zou komen ..
Afgelopen zondag was het zo ver... Ik ben met mijn vriend naar Afferden gereden en heb daar Simba zijn moeder (foto's in profiel) gezien.. Simba lijkt sprekend op zijn mams Lovers ..
Ze had nu een merrie veulentje bij zich lopen van San Remo.. Dat was ook echt een lekkerding..
Ook zijn half zusje van Gribaldi (foto's in profiel) stond er nog drachtig van Tango..
Daarna nog bij een ander half broertje weze kijken..
Ook de stal die hij gesloopt heeft heb ik gezien.. (stenen stal met ijzere tralies en halve deur) In de stenen muur waren de scheuren van waar hij was afgebroken nog tezien Bloos ..
Heb ook zijn cijferlijst van de veulenkeuring gekregen.. Hij had 74 punten voor zijn extrieur.. en 71 gemiddeld (gangen weet ik niet precies meer was vrij laag want hij vertikten het om te draven op de keuring.. Pas toen hij thuis van de wagen kwam liep hij weer te showen door de wei Schijnheilig )

Als het veulentje van zijn zusje is geboren ga ik nog een keer kijken.. Hoop dat ik dan wel foto's maak (had de camera mee maar vergat het te gebruiken)..

sam_antha

Berichten: 2044
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 21:36

Jammer dat je vergeten bent om foto's te maken maar die zien we de volgende keer dan wel.
Maar fijn dat je zijn moeder enzo hebt gezien Lachen