Trailer naar de kl*te!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 10:18

Nou gelukkig ben je erachter gekomen voordat er ongelukken zijn gebeurt, je hoort soms van die nare dingen.

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 10:23

Ik krijg echt jeuk van dit verhaal: wij hebben onze trailer alweer een jaar in de stijgers staan Bloos Al het houtwerk moet vernieuwd worden en dat wilden we eigenlijk zelf doen, maar ja....geen tijd hè...

Ik denk dat ik paps toch eens over ga halen om dat ding weg te brengen, want zonder trailer werkt natuurlijk niet, zeker niet nu ik een startkaart aan heb gevraagd voor dit jaar Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 11:52

Waarom laat je er niet gelijk een aluminum bodem inzetten?
We hebben een Ifor Williams met een aluminium bodem en volgens mij kunnen die ook in een andere trailer gezet worden.
Ook onze zijwanden zijn bekleed met aluminum.
http://www.jozua-aanhangwagens.nl/paard ... /iforw.htm

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-04 12:17

dat is een goede tip! ik ga het als mn vader dalijk thuis is meteen tegen hem zegen!

want we hadden het er gister over, zo van ja we laten hem nu weer repareren, maar dalijk zitten we over een paar jaar weer met hetzelfde probleem

ook waren ze aan t kijken naar een polyester 2 paards trailer, en dan maar meteen een andere auto die een 2 paards trailer kan trekken Verward

(we gaan nooit met 2 paarden weg, en bv naar wedstrijd vind ik 1,5 fijner anders staat Q of in een hele grote trailer, of op een mini-stukje als ik het tussenschot er in laat staan, niet fijn dus)

maarja, wat ze precies willen doen weet ik niet, t zal er wel op neer komen dat we voorlopig deze traier nog houden, maar dan is een aluminium trailerbodem wel een veiliger idee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 12:20


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-04 14:15

thanx Haha! ik heb de pagina uitgeprint en laat hem dalijk aan mn vader zien!