Hysterisolda maakt koprol......

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Hysterisolda maakt koprol......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-04 16:19

Vandaag een lekker dagje ATV. Dus de hele middag paard, paard en nog eens paard.
Ik wilde eerst Isolda even lekker longeren, dan Udinde nog even nemen, lekker poetsen en dan naar huis met het hele zooitje.

Dus Isolda aan de lijn geknupt en eerst maar eens een kwartiertje uit razen. Dat deed ze dan ook, staart op de rug, hoofd in de nek en gaaaaaaan.....
Rondje na rondje, al snurkend en snuivend vloog ze in de rondte.
Na dat kwartiertje begon het hoofd te zakken en de staart ook Knipoog Dus "veilig" genoeg om haar bij te zetten en nog even te laten werken.

Ging ook prima. Tot ze het weer op haar heupen kreeg, in galop schoot en uitgleed. (en het is daar nog wel zo mooi droog!)
Voorover over haar schouder, doordraaiend naar binnen en voor ik het wist stond ze weer naast me.
Met de longeerlijn een keer rond haar buik Verward

Ik was me half lam geschrokken, ze zat dan wel niet zo heel strak aan de bijzet, maar toch, ze zat wel vast met haar hoofd.

Alle touwtjes snel los gemaakt en haar nog wat in de rondte geslingerd. Niks te zien, alhoewel ze wel wat tam geworden was. Ik heb een uurtje later nog wat met haar gestapt, maar kon er niet echt iets aan zien.

Met een beetje mazzel is ze morgen alleen een klein beetje stijf.
Zou ze nou nooit eens ergens iets van leren? Scheve mond


Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 16:30

Nou ik hoop dat ze er wel wat van geleerd heeft.. Want jij zult vast niet oud worden als ze dit vaker doet Ach gut
Dat is wel schrikken zeg...

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 17:45

Je hebt weer strontmazzel gehad met die merrie. Beter dat ze het zo doet als met jou erop. Knipoog
misschien heeft ze er inderdaad van geleerd, maar ik ben bang van niet Haha!

Goedgekeurd onderschrift :)

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 17:48

Jeetje dan schrik je je toch dood. Bloos!
Ik hoop dat ze hier inderdaad wat van geleerd heeft ( maar ik denk het niet)

XANTHA

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 17:49

Jeetje dat is idd schrikken. Mijn merrie is ook weleens onderuitgegaan met longeren...maar dat is alweer een hele tijd geleden. En die van mij heeft er wel van geleerd....gaat een stuk beter nu.

Je suis Charlie.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 17:51

dat is schrikken hopelijk valt het mee en word ze niet stijf, als ze dat wel word hopelijk niet zo erg dat ze weer in de houtgreep moet door de masseur.
Maarja misschien vond ze dat wel lekker en dachtz e de vorige keer mocht ik toen naar mijn masseur dus laten we maar weer 't blijft een vreemd paard

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 18:08

oei! schrikken joh!
gelukkig is alles goed met haar, en niet kreupel ofzo!!
Ook geen wondjes ??




Eigenlijk moest ik een beetje glimlachen toen je vertelde dat ze naast je stond met de longeerlijn om dr buik heen, sorry Knipoog

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 18:15

Ojee lijkt Paula wel, die is laatst losgeraakt toen ik haar aan de longe had en is in paniek een paar rondjes in de bak gaan rennen totdat ze ook onderuit ging. Had haar niet bijgezet gelukkig, dus ze ging heel 'keurig' onderuit, op haar zij, geen rare beweging verder.
Is een dagje stijfjes geweest maar daarna liep ze weer picobello gelukkig OK dan! Ik schrok me ook te pletter, Paula minder geloof ik...

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 18:25

Jeetje dat is schrikken!
Ik hoop dat het de volgende keer beter gaat en niet meer gebeurd

Rona, Linanda en Oackly

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131848
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 19:48

Oh jee, 't is toch geen zus van Adriaan (acrobaat) ? *LOL*
Gelukkig maar dat ze er geen blessure aan overgehouden heeft.
En of ze ervan geleerd heeft ?
De tijd zal het leren, maar ik heb zo'n vermoeden Knipoog

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-04 20:18

Ik hoop ook zeker dat ik dit voorjaar geen fysio over moet laten komen. Maar als ze dit soort grapjes blijft houden (zucht, en die houd ze Scheve mond ) kan ik alvast een afspraak gaan maken Knipoog

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 20:18

Herkenbaar, die idiote merries Knipoog
Ironique was gelukkig wel onder de indruk toen ze onderuit ging, hopelijk leert Isolda er ook van!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 20:24

Janine heeft het trouwens vaak gehad onder het rijden, dan moest ik een rondje galoperen, en weer achter aan de rij aansluiten. dan raakte ze altijd helemaal in panoiek, en dan lekker van die schuine bochten, beng, ik bijna eronder.... 3 keer gebeurd, en een keer kon ik nog net op tijd wegrollen ! Schijnheilig Allebei nooit wat aan over gehouden gelukkig Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 20:25

Tjee, het is ook altijd wat met die dame Rolleyes
Met een beetje mazzel is ze alleen wat stijf, hooguit een spiertje verrekt.
Misschien kun je haar verkopen aan het circus, "Isolda de Onverschrokken Stuntmerrie" ~~}>

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 22:08

Je zal wel geschrokken zijn.
Hopen dat ze er wat van leert....

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 10:42

Jeetje, echt weer een Isolda actie. Zo vloog Nimondro hier een paar dagen geleden onderuit en schoof recht tegen de muur aan, toen stond ik dus te gillen. Maar ook geen spatje stijf of onregelmatig gelukkig!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 11:12

zo liepen we laatst met drie paarden naar de manege.. rinkje mag los lopen, was ze een reed te vroeg in geslagen.
staat stom verbaasd om zich heen te kijken, (oei, ik ben te vroeg) en speert terug..
maaar t was glad. Alex zei nog.. rustig meid.. t is glad.. maar nee hoor.. vol in galop door de bocht.. pootjes er onder weg.. op dr zij.. glij...
350 kg pony voorbij zien glijden.
de muts..
ze liep daarna wel heel mooi.
(ze had ook nergens last van want dr speklaag heeft dr opgevangen)

Rust in vrede, lieve, malle pony. ik zal je nooit vergeten. [IM] Vaarwel, lieve, maffe kleine pony.
* Pepper's Breeze 15-05-2006 - 21-12-2010
Lucy: http://www.allbreedpedigree.com/hollywood+royal+girl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Natasja_, BritHittepit, laura22, sterregoud, xamberr en 38 bezoekers