county zadel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cinv

Berichten: 2633
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: LANDEN (B)

county zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-04 21:08

Wie rijd er ook met een county dressuur zadel ? Ik heb er 2 en ben er blij mee, kwa zit en kwaliteit.
Wat is jullie ervaring?

louskeh

Berichten: 1151
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 22:27

heey
ik heb o0k sind kort een county.
ik ben er heel blij mee Haha!
fijne zadels en past ook op vele paarden/pony's!
echt geweldigee zadels
-x-

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 22:30

Mijn 'verzorgdressuurknollie' heeft een oud county dressuurzadel, heel fijn ding! Past alleen totaal niet op mijn merrie, maar je kan niet alles hebben Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 22:33

Mijn County heb ik nu al weer 11 jaar en hij bevalt nog steeds erg goed, alleen is de zitting in de loop der jaren wat harder geworden, maar hij zit nog steeds prima.

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 22:45

Ik heb sinds kort ook een County zadel. Ik had er ooit op een gezeten en ik wist dat ik er ooit zo een wilde hebben, maar ja nieuw zijn ze nogal prijzig Knipoog . Nu heb ik een tweedehands via een bokker en hij zit super.

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 22:50

Ik heb er ook eentje,
begon met wat startproblemen, want opeens pastte hij helemaal niet meer en stak er in de kamer een hard stukje metaal uit op een of andere vage wijze.... Verward

Het zadel is toen terug gestuurd en ik kreeg zowaar een heel nieuw zadel (terwijl ik 'm al een half jaar had...)!!
Ik ben er erg blij mee moet ik zeggen! Het was even een flinke uitgave maar tot zover is 'ie het zeker waard!!

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 23:37

Ik heb ook een county, en krijg vaak van mensen te horen dat ik zo'n fijn zadel heb. Ze zitten niet te diep, zoals de ainsley, maar zijn ook niet te hard, of te dwingerig. De mijne heb ik alweer 7 jaar, en hij ziet er nog als nieuw uit (als ik hem tenminste gepoetst heb...)

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 23:46

janna schreef:
Ik heb ook een county, en krijg vaak van mensen te horen dat ik zo'n fijn zadel heb.


Dat krijg ik ook altijd te horen: wat zit jouw zadel lekker en lekker zacht!!!!

Voordat ik mijn County had, reed ik met een Stubben, maar dat pastte niet fijn en na een uurtje passen (zadelmaker kwam met 15 zadels) waren er maar 2 die goed pasten, en daarvan vond ik de County het lekkerst zitten. Ik schrok wel van het prijskaartje, maar ik heb hem nu 2,5 jaar en hij BLIJFT mooi en goed!!! OK dan!

cinv

Berichten: 2633
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: LANDEN (B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-04 13:29

ja goedkoop zijn ze niet maar ze gaan u heel leven mee...Knipoogde mijn is op maat gemaakt geweest voor mijn paard en maar goed hij past op mijn 2 de paard ook...oef. heb ook een oud county en een kieffer, zit ook gewelidg goed.Stubben vind ik te hard..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 17:13

ik rijd ook regelmatig met een county,
geen lekkerder zadel als dat en de kwaliteit blijft uitstekend