Lodewijk mee naar les

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Lodewijk mee naar les

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-04 19:14

Ondanks de slechte weer voorspelling ben ik gister toch op pad gegaan.
Deze keer niet met Orbaldo naar les maar ik heb Lodewijk mee genomen.
Op de heenweg ging het wel het sneeuwde niet het regende niet, het waaide alleen een beetje.
Ik durfde het wel aan.

De les ging heel lekker.
Mijn instructeur vond lodewijk een heel erg leuk paard dat ook erg leuk kon lopen.
Langzaam aan hebben we hem iets hoger ingesteld maar dan wel flink voorwaarts gehouden en zowaar hij werd niet onregelmatig.
Zelfs in de galop kon ik flink sluiten en verzamelen zondat dat hij onregelmatig werd.
Ik was helemaal verbaasd!
Nog wat zijgangen gereden maar nee niet onregelmatig.
Het ging gelijk weer kriebelen zou zijn rug dan nog iets mee vallen? Als ik op een wat voorwaartsere manier ga rijden lijkt hij wel te kunnen verzamelen en naar de oprichting te gaan.
volgens mijn nieuwe instructeur ook genoeg voor de Z.. Maar goed mijn startkaart is al opgezegd.Ik had er iig een fijn gevoel over.

terug was het weer hardstikke omgeslagen.
toen ik de hal uitkwam lag er sneeuw en het was flink aan het sneeuwen.
De wind was nog harder gaan waaien en ik zag er best tegen op om naar huis te gaan.
Gelukkig is het bijna allemaal snelweg.
Onderweg ging het nog hardser sneeuwen en ik werd zelf draaierig van het leek net of ik achteruit reed inplaats van vooruit.
Nogmaal rijd ik er 20 min over maar na 3 kwartier was ik dan veilig! thuis.

Vanavond heb ik eigenlijk een vergadering maar het sneeuwt hier weer vanmiddag leek het wat op te klaren maar nu is het weer glad aan het worden.
Ik heb dus afgebeld durf het niet aan.

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 19:16

Lekker dat het zo goed ging zeg! Heerlijk als het weer helemaal begint te kriebelen... Gelukkig maar dat het goed ging op de weg, met beste sneeuwval krijgen ook altijd veel mensen last van een "tunneleffect"... Gelukkig ben je veilig thuisgekomen en ik vind het wel verstandig dat je afgebeld hebt, komt wel weer...

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 19:18

Wat klinkt dat fijn! Lodewijk weer helemaal lekker los en aan de gang
Je hoeft toch ook niet direct weer door te starten. Je kan het toch eerst langzaam aankijken.
Of het gewoon laten schieten en door met Orbaldo en Hinke straks!!

Ik vind het trouwens al eng met sneeuw in de auto, laat staan met ook nog een trailer er achter Scheve mond

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 19:23

Joh kijk het gewoon even aan hoe Lodewijk blijft gaan. Als het zo doorgaat, kun je hem wellicht weer eens gaan starten. Wel fijn dat hij regelmatig bleef!