Tip voor bokkers in omgeving Eindhoven?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Kaunos

Berichten: 711
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Meerssen

Tip voor bokkers in omgeving Eindhoven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 12:41

Ik zag net een advertentie in de krant staan dat ze in Eindhoven aan de Boutenslaan een waterschade/brandschade verkoop van paardenspullen hebben, 'nieuw binnengekomen' zoals dat heet. Ik zit zelf ziek thuis, dus kan helaas niet gaan kijken. Ze schijnen schoenen, dekjes en bandages te hebben volgens de advertentie. En dat alles met 50% korting.
Hopelijk ben ik snel weer beter, zodat ik snel een kijkje kan gaan nemen.
En als er andere bokkers zijn die zijn gaan kijken, ben ik erg benieuwd of het wat is!


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 12:44

Aan de boutenslaan? WAar is dat dan ergens, want ik zie daar alleen maar appartementen.
De enige winkel brand/waterschade die ik ken, zit aan de Schootse straat en daar zijn ook wel eens paardenspullen verkocht. Een winkel verkoopt er spullen en een andere (zit op de hoek met de Frederiklaan) verkoopt kleding.

De hond is de betere mens

Kaunos

Berichten: 711
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Meerssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 12:49

Nummer 69 volgens mij, maar ik zal het nog wel even in de krant opzoeken. Volgens mij is het daar op die hoek met de hoogstraat?

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 12:54

Kaunos schreef:
Nummer 69 volgens mij, maar ik zal het nog wel even in de krant opzoeken. Volgens mij is het daar op die hoek met de hoogstraat?

ik heb effe op easy travel gekeken. Gatverdarrie was is dat ver weg van hier! Ik heb geen zin om heel dat traject te verrijden met al die stoplichten. Scheve mond

De hond is de betere mens

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 13:44

Ik weet zo niet precies waar het is, is het loopbaar vanaf het station?

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 13:47

het is wel een takkeneind lopen hoor. Ik denk iets van 20 minuten.

De hond is de betere mens

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 14:45

Klinkt interessant! Misschien ga ik zo wel even kijken...

* To Belg, or not to Belg *

Kaunos

Berichten: 711
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Meerssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 14:46

Het is trouwens nummer 56. Ik heb het nog even nagezocht in de krant. En Yorghos: ben benieuwd naar je verslag!

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 16:33

daar ga ik straks ook even kijken Schijnheilig en ik weet al waar dat is

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 16:35

Desiree schreef:
Aan de boutenslaan? WAar is dat dan ergens, want ik zie daar alleen maar appartementen.
De enige winkel brand/waterschade die ik ken, zit aan de Schootse straat en daar zijn ook wel eens paardenspullen verkocht.

klopt, daar heb ik ooit twee hoofdstellen gekocht.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 17:44

Het is me vandaag niet meer gelukt. Morgen rijd ik er na school wel even langs. Wie weet hebben ze wel leuke spulletjes.

* To Belg, or not to Belg *

Hanniebal

Berichten: 501
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 18:01

Heeeej daar moet ik ook maar eens langs gaan dan Lachen

- Pecunia non olet -

It's Heavy On My Heart, I Can't Make It Alone, Heavy On My Heart, I Can't Find My Way Home

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 20:41

En, was het wat? Of is er nog niemand geweest?

[RT-HAW] Supergave rijfoto's van Rongo (AdB manier)
Waarom denkt iedereen dat door die kop maar omlaag te trekken, die rug gelijk ontspant?
Wie een paard zoekt zonder gebreken, kan beter te voet gaan.
Als je twijfelt, doe dan wat het vriendelijkste is.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 20:49

Lielle, je moet het even vertelle (zo rijmt het nog ook!) !!!

Toos paardloos

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 21:18

ze sloten al om 5 uur Verdrietig Vrijdag weer Haha!

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 22:55

Morgen wordt het dus druk bij de schadeboer Haha!

Ik ga denk ik ook even.....

Lizz

Berichten: 8891
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 23:38

Ik ben zaterdag weer in eindhoven! ben wel benieuwd waar het is!! Ik ga wel ff op routeplanner zoeken en misschien ga ik wel even langs als het op de route ligt Lachen

Dankjewel Koos en Lub voor de mooie jaren.

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 00:01

Waar zit dat nou ergens in Eindhoven?? Ben vrijdag vrij, misschien wel leuk om eens heen te gaan...

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 00:07

aan de binnenring. Ken je de Karel de Grotelaan? Waar die de binnenring kruist (grote rotonde waar ook de Lidl zit) ga je richting Leenderweg/Aalsterweg (dus niet richting Evoluon). En dan vrijwel meteen aan de linkerkant, dus de ventweg van de binnenring. De grote rook- en waterschade zaak daar Laten jullie even weten of het wat is morgen?

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 00:09

Ahaaa... Verward ik ben echt een leek op dit gebied hoor, kom niet uit Eindhoven! Woon enkel in Breugel Schijnheilig

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 00:11

is het idd bij de rook&watwerschade zaak, daar vlak bij dat [
philipsgebouw, zeg maar tussen evoluon en de philips gebouwen in?

balen dat er zoveel sneeuw ligt, anders was ik wel ff met de brommer gaan kijken, zijn ze donderdag ook open?morgen dus

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 00:15

Renske20 schreef:
is het idd bij de rook&watwerschade zaak, daar vlak bij dat [
philipsgebouw, zeg maar tussen evoluon en de philips gebouwen in?

balen dat er zoveel sneeuw ligt, anders was ik wel ff met de brommer gaan kijken, zijn ze donderdag ook open?morgen dus
[/quote]

nee, die dus niet. Ik bedoel degene echt aan de ringweg, die kun je vanaf de weg zien liggen. Vlakbij het Kastelenplein

Koortje, je gaat gewoon vanuit Breugel de binnenring op richting Veldhoven (dus langs Noord) en dan zie je hem vanzelf rechts liggen, een stukje na het prehistorisch huis.

en dan te weten dat ik 2 jaar geleden ook niets kon vinden in Ehv, het wordt nog wel eens wat Bloos

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 00:23

haha ik heb een goed excuus, ik kom uit Zuid-Holland Haha! (heb wel een jaar of 10 in veldhoven gewoont en 6 jaar in eindhoven op school gezeten Knipoog aan de karel de grotelaan nog wel, waar nu een van mn beste vriendinnen woont)

en die rotonde bij de Liddl, daar tegenover zat ik op school het CHC (oude EPL) en later op de grafische school tussen de Mavo van het CHC en de havo/VWO van het CHC in

en bij die rotonde woont een ex, en een klasgenoot woonde in de hoogstraat, ik had dus beter moeten lezen Haha!
en een andere vriendin van mij heeft aan de leenderweg een dierenwinkel(haar ouders) en daar woont zij boven

ik lees echt slecht dus Tong uitsteken

maar even voor de duidelijkheid, ik kom vanaf de harense smid, dan kom je langs het brucknerplein waar CVS Ruitersport zit en rij je recht op de rotonde af, met aan je rechterhand de Lidl en linksaf naar evoluon en rechtuit naar de stad, daar moet je dus rechtsaf, en dan kruis je bijna meteen de hoogstraat, en dan moet je naar links? vlak bij de Christinastraat(woont een exvriendje van 'vroeger' in n studentenhuis) is het dus? ik kan het me zo ff niet voor de geest halen wat er daar nog meer voor winkels zitten

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 00:27

klopt helemaal, en hij zit dus op het kruispunt met de Hoogstraat! Er zit ook verder de cadeaushop van de shell volgens mij en verder vooral veel vage zaken!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 00:32

en is ie morgen ook open?van hoelaat tot hoelaat?
geloof dat mn zusje(die heeft wel een auto, ik niet, ook nogsteeds geen rijbewijs trouwens Knipoog ) morgen heel de dag vrij is, wie weet wil ze me wel wegbrengen.

kan je daar pinnen Schijnheilig

Boutenslaan 56 op de hoek met de Hoogstraat, dat moet ik wel kunnen vinden!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cjuan, Freekfuchs, GabberGill, IASCrawler, idylle, MissSicarius, Nadiine__x, Pikeur, Renkle, Rinkex, SJP, Sterrenpony, Tieme, Vuri en 103 bezoekers