Hoevaak er al afgevallen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis

Berichten: 31472
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 10:41

Tja, van Dennis vaak(allemaal hele suffe dingetjes, gewoon in stap niet opletten, hij doet 1 stap op zij en ik lig er naast, Dennis staat naast me te eten enzo). Van Tammy nog VEEL vaker. Van andere pony's ook te vaak.

Van een paard nog maar 1x. Dat werd meteen een ritje met de ambulance, 2 dagen IC, 8 dagen ziekenhuis, 2 maanden niets mogen doen, een alcohol allergie en met koud weer nog steeds last van m'n ribben.

Geef mij dus maar lekker pony's Tong uitsteken .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 10:42

Ik ben een keer van een paard afgevallen die als een idioot te bak doorging. Hij hield niet op met bokken.
Als ik nog een halve meter verder was gevallen was ik bovenop de bakrand terecht gekomen Scheve mond

Verder ben ik een keer gevallen van een paard dat weigerde voor een hindernis Haha! Nouja, vallen, ik stond gewoon rechtop Haha!

En vroeger verzorgde ik samen met een vriendin een Welshje. We hadden daar altijd zo'n lol dat ik er van het lachen af ben gevallen. En toen moest ik nog harder lachen *LOL*

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 10:44

Ben in 2 jaar tijd 5 x van Omar gevallen. Waarvan 4x in het afgelopen jaar Scheve mond

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 10:45

Ik viel er met springen wel eens af. Had een erg twijfelachtige pony en daar werd ik zelf ook niet beter van. Ze zette eerst af en dan op het laatste moment bedacht ze zich.
Van de 3,5 jarig die ik nu heb, ben ik 2 keer afgerold.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 10:46

Ik ben de tel kwijt Lachen

Liselot

Berichten: 32196
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 10:53

ik ben ook de tel kwijt... rijd nu 13 jaar paard waarvan ook een aantal jaren voor een handelaar en zadelmak maken. dan gebeurd het wel eens dat je er naast ligt Haha!

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 11:05

Valt tot nog toe wel mee. Ik rijd zo'n 20 jaar. En volgens mij in totaal 3x.
Eerste keer op een hele eigenwijze pony van iemand anders die echt niet over een kruisje wilde springen. Toen ik 'm er eindelijk overheen had begon hij rodeo te doen. Na zo'n 5 min. bokken vloog ik er met een dubbele salto af Haha! .
Tweede keer was met mijn eigen pony in een springparcours. Ik ging echt knoeperhard en nam een hele scherpe bocht. En toen lagen we allebei!
Derde keer was met een dressuurzadel op mijn vorige paard. We gingen balkjes draven. Hij struikelde, en ik verloor mijn evenwicht. Voordat ik hersteld was struikelde hij nog een keer en ik ging met een salto voorover eraf. Daarna heb ik 3 maanden niet durven te springen, terwijl het echt een superbraaf paard was en die val helemaal niet op een hindernis gebeurd is. Balkjes draven vind ik nog steeds verschrikkelijk. Bloos!

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 11:54

Ik rijd nu 5 jaar, en ik ben 1 keer van Oscar (sommige mensen op bokt kennen hem Knipoog) en 3 keer van linards (*schaam*)

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 12:09

Ik rij nu al zo een 5 jaar, en kan me niet meer herinneren hoe veel ik er al af gevallen ben, maar al veel. Tong uitsteken
Van Ushi ben ik al 4 keer gevallen op de 3 maanden dat ik haar heb, en 1 keer is ze gestruikeld en met me gevallen. Scheve mond

Supertje

Berichten: 7094
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 14:06

Geen idee, ben op een gegeven moment opgehouden met tellen....
En het vliegen heb ik zo onderhand wel door, nu dat landen nog Scheve mond

Van Jordy ben ik drie keer afgestuiterd, alle keren door lompe akties Tong uitsteken
Niet goed aansingelen, best lastig als je paard besluit keihard rondjes te gaan rennen...
Iets te hard binnenbeen, hij loopt opzij zo met zijn been over het onderste schriklint van de bak, wat aanstond Bloos! Is overigens de enige keer dat hij me echt gelanceerd heeft....
Zonder zadel beetje rondhobbelen, paard schrikt, remt en draait om. Helaas was dat vanuit de galop....

Ethelate

Berichten: 21123
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 14:11

Voor Tos was ik een twee keer gevallen, en een keer gesprongen. Van Tos het eerste half jaar 5x ofzo, en daarna ruim een jaar niet, en toen een keertje...
Nooit iets gebroken, wel regelmatig hersenschuddingen Haha!
Van Mabel ben ik nog niet afgevallen.

Lielle

Berichten: 66257
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 14:14

runningkawa schreef:
Ik ben de tel kwijt Lachen



van Raimaer een keer met springen: we kwamen niet uit op een fikse dubbel, ze sprong 1 wel en 2 (terecht) niet, maar ik wel Bloos
Pablo al zeker 10 keer (afgelopen jaar al twee keer, beide keren tijdens sgw trrainingen)
en van de andere paarden zou ik het niet meer weten Bloos

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 14:16

Van mijn vorige pony en van Jolynn en Lexx?
Ik durf het bijna niet te zeggen..... NOOIT!!!
De laatste keer dat ik ben gevallen is zo'n 13 jaar geleden!!

Hopelijk blijft dat zo *LOL*

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 14:36

Als ik moet gaan tellen ben ik over een uur nog bezig Bloos
Nee ik ben echt wel vaak gevallen maar de laatste maand niet meer *klopt het even af*

Jenbuc
Berichten: 5630
Geregistreerd: 06-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 14:52

nog nooit:P:P van grote paarden van kleine ukkies wel zit ik nie stevig op 1x midde in het water dat was erg koud

klop klop op hout haha.

labe
Berichten: 380
Geregistreerd: 18-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 16:04

in 28 jaar ongeveer 8 keer, behalve spierpijn gelukkig niets aan overgehouden. Zegt dus niets over mijn rijkunsten, wel over de paarden, best braaf dus.

Met poetsen heb ik juist altijd pech, ben dus al eens in het ziekenhuis beland, kan beter een harnas aan doen in stal doen een cap op mijn kop met rijden.

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 16:13

oeii vorig jaar winter toen ik Zazou net ging rijden. Elke keer 1 of 2 keer. Ben er in 1 winter dus al ongeveer 50 keer afgevallen Tong uitsteken maar nu val ik niet meer zo snel. Maar toen viel k weleens 3x in een half uur. Ze was me heel erg aan het testen.. Tsss Tong uitsteken Knipoog

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 16:25

Te vaak! haha ik heb echt geen idee hoe vaak...
Ik ben van Nena een keer of 6 afgevallen denk ik, van Murphy 3 keer en van Nouska (zelf ingereden) onwijs vaak.... dat valt echt niet meer op 2 handen te tellen...

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 16:47

Ik heb het niet bijgehouden. Haha!
Na een paar jaar heb je er gewoon sch**t aan.. Ik geloof dat ik al wel over de 50 keer zit, van Trix ben ik nog nooit afgesmeten, we zijn wel een keer samen gevallen op de zandverstuiving. (over de kop rollebollen in het zand, zachte landing dus)
Mijn record is iets van 5 keer in één uurtje toen ik een pony probeerde in te rijden die het daar niet mee eens was.
Nou ja, in 13 jaar valt het best mee toch? Haha! En toen ik nog maar klein was zat ik natuurlijk nog niet zo vast he.. Schijnheilig
Ik ben nou eenmaal niet zo'n talent, in alle sporten ben ik zo onhandig. Iemand die mij zou zien rijden zou denken dat ik het nog maar een jaartje ofzo deed. *LOL*

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 18:16

Ik ben heeeeeel vaak gevallen maar daar wordt je hard van Haha!
Ik kan het nog niet eens meer tellen. Het is gelukkig wel verspreid over 15 jaar Haha!
Ik heb er gelukkig nooit meer dan een hersneschudding, gebroken arm en wat blauwe plekken op na gehouden

_Madelon

Berichten: 4760
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 18:26

2 x in de 2 jaar dat ik nu rij. 1e keer was van een haflinger die ik mischien zou gaan verzorgen. zat er al half uur op ging heel goed ineens uit het niets BOK en daar lag madelon op de grond gevolg gekneusde ribben en zwaargekneusde arm 2e x was 2 weken later op een manege pony we gingen springen da beesie nam me toch een aanloop kwam niet uit en sprong zo door de hindernis heen en daar lag madelon voor de 2e x in 2 weken weer last van me ribben Schijnheilig van me eigen pony ben'k nog nie afgevallen Lachen

azriM

Berichten: 656
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: Sambeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 18:32

uhm ik 3x in de 5 jaar dat ik rij. 2x van dezelfde pony, hij begon vanuit het niets zomaar ineens een rodeoshow en ik lag in het zand en daarna nog een keer.. En de laatste keer is een half jaar geleden ong, van een nieuw manegepaard. ik moest aangallopperen en hij begon een partij te bokken wat ik dus absoluut niet verwacht had.. en ja ik hing op zn hals en boem Haha!

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 18:51

Ik ben al vaak gevallen,maar daar leer je van rijden Haha!

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 19:18

kan ik niet opnoemen want ik ben er vaak genoeg afgevallen en dan door al mijn 9 jaar haha

ollivia
Berichten: 371
Geregistreerd: 07-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 19:22

ik rij 5 jaar en ik ben er ontelbaar keer afgevallen Tong uitsteken ik vind t aldijd wel lache hihihihi maar dat is meestal bij het zadel mak maken ik heb nig nooit wat gebroken ofzo gelukkig