Het gaat weer heeeerlijk.. uhum...rotdag...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tancreda4

Berichten: 24031
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Het gaat weer heeeerlijk.. uhum...rotdag...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-04 21:26

Grrr, soms heb je van die dagen erbij zitten die je liever niet zou willen hebben...

Allereerst werd ik uit een rot droom wakker, wat je eigenlijk meer een nachtmerrie kon noemen... Het ging over Genderose... Het leek allemaal zo ech(en aan de ene kant hoopte ik ook dat het eigenlijk echt zou zijn Verdrietig) Ik had het al helemaal van me af geschreven op het forum in mijn droom (ja zelf in mijn slaap ben ik aan het forummen Knipoog)

Toen school, gelukkig niet al te lang les (3 uurtjes...)
Voelde me niet bepaald uit geslapen, omdat de laatste nachten slapen niet echt wil (pieker ik teveel Verward).
Op school ging alles wel oke, enkel hoorde ik dat ik voor mijn engelse luistertoets 16 fout had, wat meer dan de helft was... En dat terwijl de laatste twee keer oefenen, ik voor het eerst in mijn leven twee 8en had gehaald... Jammer dat die dus niet meetelde... Boos!

Thuis gekomen was het al gelijk heerlijk raak... Fikse ruzzie met mijn zusje. Je kan de blauwe plek op mijn arm terug vinden... En waarover? Over niets eigenlijk... Maar omdat het in de studeerkamer afspeelde bij de tv en comp zit mijn moeder nu te zeiken over een slot, dat ik niet meer op de comp mag etc. Ik daar niet mee eens, en ga daar tegenin. Als ik zo door bleef gaan zou ze me het huis uittrappen Rolleyes Wel erg snel op haar tenen getrapt, enkel omdat ik zei dat we dan ook maar regelingen voor de tv in de kamer moesten hebben als ik niet meer in de studeer kamer mijn series kon zien. Dat had ik blijkbaar niet kunnen zeggen, want het scheelde volgens mij weinig of ik had een knal voor mijn kop te pakken... Wijselijk mijn kop gehouden, snel gegeten en naar boven. Op zulke momenten mis ik mijn meisjes nog het meest. Ze zijn er niet meer om heen te gaan als ik het even niet meer zie zitten om er voor me te zijn en me te troosten...

Ben maar fotos gaan inplakken. Ben nu met de oktober fotos bezig, en het wil niet meer echt vlotten... Na oktober komen de november fotos en daarna is het over... Verdrietig

Zit er even helemaal doorheen, echt een rot dag! Hopelijk is de dag morgen beter... Al betwijfel ik het, want volgens mij zal ik vanwege sneeuw en dergelijke ook niet naar otto en maris toekunnen als het tegenzit... Verdrietig

Sorry, ik moest het even van me afschrijven...

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 21:41

jee, wat een r*t dag heb je gehad ja!

bij mij het het allemaal z`n gangetje Schijnheilig

ik doe alleen maar dingen waar ik zelf zin in heb, ben weinig thuis, vele paarden, veel shool(ehhh gezzeligheid--> VRIENDEN<-- ) enne, veel op m`n eigen kamer, zie eigenlijk m`n ouders en broertjes weinig, daar bne ik blij om, want heb toch alleen maar ruzie Scheve mond Knipoog

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 23:53

ik baal met je mee...en heb echt met je te doen!
waar is het veulen toch gebleven, weet je dat ook niet??

Tancreda4

Berichten: 24031
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-04 23:59

mazzeltje schreef:
ik baal met je mee...en heb echt met je te doen!
waar is het veulen toch gebleven, weet je dat ook niet??


Ergens in zeeland... Ik moet nog steeds het adres even vragen, evenal het levensnr van Gen zodat ik op nakomelingen onderzoek kan...
Maar als ik op stal ben, zie ik de boer nooit

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 00:00

Kan je hem niet gewoon even bellen??
En zou het echt niet zo kunnen zijn dat Gen nog ergens rondloopt??

Tancreda4

Berichten: 24031
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-04 00:03

mazzeltje schreef:
Kan je hem niet gewoon even bellen??
En zou het echt niet zo kunnen zijn dat Gen nog ergens rondloopt??


Dat kan wel... En daar heb ik ook steeds die dromen over...

Ik had zo gehoopt dat ik het nou een keertje goed zou kunnen afsluiten, maar dat mocht blijkbaar neit zo zijn...

Tancreda4

Berichten: 24031
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-04 00:04

Bellen durf ik niet Scheve mond

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 00:05

Misschien toch es die boer bellen dan....Misschien vind je haar nog terug, eventueel met de hulp van alle bokkers??

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 00:05

Zal ik voor je bellen??

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 00:07

Het klinkt een beetje raar, maar ik mis genderose ook een beetje, door al die verhalen van jou had ik echt het idee haar en de veulen(s) goed te kennen!!

Tancreda4

Berichten: 24031
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-04 10:23

Ik wacht nog even. Wie weet krijg ik binnenkort de kans ertoe om dingen te vragen.
Maar of ze leeft, dat zal ik nooit te weten komen, want de boer zal het ook niet weten... Ik probeer te lgeloven dat ze dood is, al maken de dromen en nachtmerries het er niet beter op...