Whaa, kijk uit voor de muur Tof!! 8)7

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sHaKiEjLaVeR
Berichten: 1432
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Zuid-Holland

Whaa, kijk uit voor de muur Tof!! 8)7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-04 20:27

Hai, ik heb altijd les op maandag, dus vandaag ook
Enne, ik dacht laat ik maar eens op Toffee gaan ( vorige week ook al opgereden, maarja Bloos )
Nou we waren zo aan het draven, maar het waaide best wel, dus dan hoor je weleens gekke geluiden, dus dacht elza ( beetje oud beesie ) laat ik maar eens gaan rennen..
Maar die liep achter Toffee dus wat doet Tof, die rent weg, nou oke ik zat nog en verder rijden..
Dus wij gingen even later galopperen en Elza had weer effe zin om te rennen, dus daar ging Tof ook Zoef, was in 1 seconde aan de andere kant van de bak, ging zo van de a naar de c..
Maar ik dacht zo van o Sh*t ik ga vliegen maar stopt ze vlak voor de muur en gaat ze beetje staat springen, ze ging echt met alle 4 de benen tegelijk de lucht in, en ik hobbelde onwijs..
Pff, ik dacht echt dat ik vliegles kreeg, maar ik bleef zitten!
Maarja, ik had donderdag me schenen al helemaal opengehaald, bij de gym hebben we namelijk in de kleedkamer tegenover elkaar 2 banken, en ik ging van de 1 naar de ander rennen, en toen gleed ik uit, zo met me scheen langs die bank Huilen Boos! Verdrietig Frusty
En nu was ik dus me beugel kwijt en kreeg ik die tegen me scheenbeen, dus dat dee wel pijn, maarja ik ging weer doorrijden.
Gingen we later tikkertje doen, dus de tikker kwam achter mij aan begint toffe weer te rennen, maar nu was ik snel, en hield ik der in, ben trouwens niet getikt OK dan! Pling Cool Haha! Knipoog
Maarja, ik dacht echt dat ik door de muur heen zou gaan..pff, wat was dat schrikken.. Ach gut
Maar ik leef nog OK dan! !;)
Nou dit was t voor vandaag, en oja, morgen Cito Boos! Bloos! Heb ik echt Geen zin in..
XxX Nathalie

prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 21:04

ik begrijp hoe eng je dat vond.
ik had het vorige week met silverado, is ze 3 keer van c naar a in volle rengalop en op het laatste moment stoppen Scheve mond

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 21:13

Aach naatje Ach gut
Veel succes met de Cito-toets!