misschien RSI... en ik ben pas 16... GRRR

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 20:49

ik leef met je mee hoor Shanna, maar het komt allemaal wel weer goed, gelukkig dat het nog niet echt RSI is, want dan ben je nog verder van huis! maar vast en zeker dat het rijden wel lukt, ff doorbijten anders Haha! en dan op naar de Gelderse, wedde dat het lukt? Knipoog

Mistic

Berichten: 4380
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 20:51

RSI kan je ook krijgen van fietsen, door de schokken die je polsen opnemen. Ik zou dus ook min mogelijk gaan fietsen met beginnende RSI. Hopen dat het snel beter wordt en het goed gaat op de gelderse.

Annash
Blogger

Berichten: 26548
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-04 10:15

bedankt mistic das een goede reden om met de bus te blijven gaan Haha! haha Tong uitsteken

Heleen1

Berichten: 373
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 10:32

Hoi Shanna, schiet me net te nog te binnen... Als je steunt op je polsen of er komt op een andere manier kracht op, zorg dan dat je je pols recht houd. Dus de rug van je hand moet in 1 lijn blijven met je onderarm. Dat hoorde ik in elk geval van de fysio, maar ik heb dus wel rsi. Maar misschien dat je op deze manier rsi wel kunt voorkomen.

Annash
Blogger

Berichten: 26548
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-04 11:46

Heleen1 schreef:
Hoi Shanna, schiet me net te nog te binnen... Als je steunt op je polsen of er komt op een andere manier kracht op, zorg dan dat je je pols recht houd. Dus de rug van je hand moet in 1 lijn blijven met je onderarm. Dat hoorde ik in elk geval van de fysio, maar ik heb dus wel rsi. Maar misschien dat je op deze manier rsi wel kunt voorkomen.


thnx voor de tip!
gelukkig hebben we nog zo'n draagband hier, die heb ik om anders ga ik stiekem tog met 10 vingers typen.. zooooo verleidelijk Boos!

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 12:31

Wat heel erg goed helpt is zo'n debielen toetsenbord. Ik heb ook RSI gehad ik werkte in de luchtvracht dus ik zat de hele dag op het cijfer gedeelte te rammen en zo en veel werken met de tab toetsen dan daat scheelt echt een hoop! Ik werk nu bij mijn werk op zo'n toetsen bord en het scheelt echt heel veel minder last van mijn armen en schouders en nek.

Annash
Blogger

Berichten: 26548
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-04 13:37

zouden ze die op school voor mij aanschaffen Haha!

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 13:40

Achut arme jij...
Maar volhouden dat het van school komt hè!
Heel strak plan, vooral niet door Bokt of msn!
Beterschap iig !!!

Annash
Blogger

Berichten: 26548
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-04 13:43

whahaha

SCHOOOOOOOOOL Boos! Verdrietig Huilen Extreme duivel Stoom uit je oren ~~}> Frusty

whahahhaa

maargoed dat ze dit niet zien Schijnheilig