de reden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 21:59

Laurakeuh"]
[quote="Cayenne schreef:
nou,daar gaan we weer,lees ik!

Hopelijk is het nu afgelopen met al die vage verhalen!
ik vindt het nog steeds vaag allemaal,maar goed,we komen er wel weer achter als het niet waar is!

Hoe oud is je zusje en heb je nou wel of niet een paard en je woont dus niet op de manege?


*lees mn profiel, daar staat alles in!*
[/quote]

jij gaat precies wel voor de meeste provielvieuws Haha!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110721
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 22:00

Voor de mensen die benieuwd zijn wat er uit de email komt:

Ik kreeg net deze email met 1 zin:

Wij hebben een manege in Lier bij Antwerpen, hebben geen dochter en kennen geen Laura...

Dat zegt genoeg denk ik! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 22:01

Ja, inderdaad...Dat dan weer wel. Maar vereder lijkt het mij sterk dat je zusje sinds de dag dat je bent aange,meld allerlei rare dingen voormjou gaat lopen verzinnen. Volges mij werd bokt hier gewoon gebruikt om eens lekker op te scheppen over dingen die je niet hebt.
Zeg dan gewoon dat je drie leuke pony;s hebt, dan zijn er al genoeg mensen hier jaloers hoor!

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 22:02

Cayenne schreef:
Voor de mensen die benieuwd zijn wat er uit de email komt:

Ik kreeg net deze email met 1 zin:

Wij hebben een manege in Lier bij Antwerpen, hebben geen dochter en kennen geen Laura...

Dat zegt genoeg denk ik! Lachen


proficiat, daar was ik 2 uur geleden al achter gekomen toen ik in haar profiel keek Haha! Tong uitsteken

en voor de rest lijkt het mij niet verstandig om haar nu weer af te breken Scheve mond Ze liegt niet meer(zo lijkt het toch) en wil met een schone lei beginnen, vanaf het moment dat je haar weer betrapt op een leugen barst je het kanon maar los maar er bestaat ook nog iets als vergeven als iemand berouw toont Lachen

Yessy

Berichten: 23034
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 22:03

Cayenne schreef:
Voor de mensen die benieuwd zijn wat er uit de email komt:

Ik kreeg net deze email met 1 zin:

Wij hebben een manege in Lier bij Antwerpen, hebben geen dochter en kennen geen Laura...

Dat zegt genoeg denk ik! Lachen

auw Tong uitsteken Clown

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 22:03

he mag ik je nummer dan ga ik even je ouders bellen even vragen hoe het zit.

Yessy

Berichten: 23034
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 22:05

ik heb ook in dr profiel gekeken, daar staat idd niets meer over een manege ofzo, dus vergeet mijn vorige bericht maar... ik moet eerlijk zeggen dat ik het nu wel geloof. en uhm sorry marloezzke maar dat van jou vind ik echt een rotopmerking...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 22:07

Wil eigenlijk ook wel even weten hoe oud dat creatieve zusje dan wel is dat ze specifiek een plaats voor een manege gaat noemen enzo. Maar goed, misschine is het wel waar, dan wordt het heel lastig om weer een leuke start te maken.

verootjoo
Berichten: 35653
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 22:07

Ik geloof haar. (maar misschien ben ik wel goedgelovig, ik had die leugens in vorige topics ook nog niet door)
En of jullie haar nou geloven of niet, ik vind iig dat ze een nieuwe kans moet krijgen.
Als het waar is dat haar zusje de computer heeft overgenomen is dat heel poedersuiker voor haar, en nog poedersuiker als wij haar niet geloven.
Als ze echt leugens heeft verteld, is ze zichzelf nu iig tegengekomen, en zal ze dat nooit meer doen denk ik, want dan krijgt ze weer heel bokt over haar heen.
Daarom vind ik dat ze opnieuw kan beginnen met een schone lei

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110721
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 22:08

xKatleentjex"]
[quote="Cayenne schreef:
Voor de mensen die benieuwd zijn wat er uit de email komt:

Ik kreeg net deze email met 1 zin:

Wij hebben een manege in Lier bij Antwerpen, hebben geen dochter en kennen geen Laura...

Dat zegt genoeg denk ik! Lachen


proficiat, daar was ik 2 uur geleden al achter gekomen toen ik in haar profiel keek Haha! Tong uitsteken

en voor de rest lijkt het mij niet verstandig om haar nu weer af te breken Scheve mond Ze liegt niet meer(zo lijkt het toch) en wil met een schone lei beginnen, vanaf het moment dat je haar weer betrapt op een leugen barst je het kanon maar los maar er bestaat ook nog iets als vergeven als iemand berouw toont Lachen
[/quote]

ow.dat was niet als oplaaiend vuur bedoeld hoor,maar ik wou toch nog even de uitslag van het mailtje laten zien,omdat dat nog wachtte uit het vorige topic!
Als ze vanaf nu eerlijk blijft,dan vindt ik alles best!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 22:09

Oke, maar ja, vertel de rest van bokt maar eens. Maar ik ben het ermee eens. Vertel voortaan gewoon de waarheid en begin opnieuw

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 22:13

Cayenne schreef:
ow.dat was niet als oplaaiend vuur bedoeld hoor,maar ik wou toch nog even de uitslag van het mailtje laten zien,omdat dat nog wachtte uit het vorige topic!
Als ze vanaf nu eerlijk blijft,dan vindt ik alles best!


was ook niet specifiek voor jouw bedoelt, was over het algemeen bedoelt tegen iedereen Knipoog

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 22:23

Cayenne"]
[quote="xKatleentjex"][quote="Cayenne schreef:
Voor de mensen die benieuwd zijn wat er uit de email komt:

Ik kreeg net deze email met 1 zin:

Wij hebben een manege in Lier bij Antwerpen, hebben geen dochter en kennen geen Laura...

Dat zegt genoeg denk ik! Lachen


proficiat, daar was ik 2 uur geleden al achter gekomen toen ik in haar profiel keek Haha! Tong uitsteken

en voor de rest lijkt het mij niet verstandig om haar nu weer af te breken Scheve mond Ze liegt niet meer(zo lijkt het toch) en wil met een schone lei beginnen, vanaf het moment dat je haar weer betrapt op een leugen barst je het kanon maar los maar er bestaat ook nog iets als vergeven als iemand berouw toont Lachen
[/quote]

ow.dat was niet als oplaaiend vuur bedoeld hoor,maar ik wou toch nog even de uitslag van het mailtje laten zien,omdat dat nog wachtte uit het vorige topic!
Als ze vanaf nu eerlijk blijft,dan vindt ik alles best!
[/quote]


Ik was er ook nog wel even heel nieuwsgierig naar, en aangezien er op het vorige topic een slotje is gezet.....

Laten we haar nu gewoon maar met ons allen het voordeel van de twijfel geven en gewoon gezellig mee laten bokken!
Veel plezier allemaal! Lachen

cobiie

Berichten: 7307
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 23:59

Als je de waarheid spreekt zullen we niet meer van dat soort irritante topics krijgen, zoniet dan is de kans groot dat je weer vervalt in je oude patroon (of onder een andere username). Conclusie: de tijd zal het leren.

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 00:05

Ik heb je topics voorbij zien komen (of die van je zusje???)
Ik heb nog mijn twijfels, heb een beetje goed gelezen en zie mischien spoken..maar goed. (wie mijn spoken wil lezen mag me pb-en, en dit is puur bedoeld om mijn spoken te verjagen)

Voordeel van de twijfel...

En ook al heb helemaal geen paardje en hobbel je af en toe op een paardje van je vriendin , so what.....

Welkom bij de club van verslaafden, een verslaving waar je niet meer vanaf komt.

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 10:20

Jep voordeel van de twijfel.

Beging met een schone lei en veel plezier hier op bokt
Laatst bijgewerkt door pearl_tje op 28-01-04 10:32, in het totaal 1 keer bewerkt

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 10:27

kan je geen abbonnement op een user nemen?

llleoni
Berichten: 1002
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 10:46

ja.. ik heb ook zo'n zusje.. die wil ook mijn wacht woord weten.. maar ik heb een lang wacht woord uitgekozen ... zodat ze het niet zo snel weet

hoe heeft ze eigenlijk jou wachtwoord ontdekt dan??

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 11:09

ik denk iets van 2 zielen, 1 gedachte hahahahaha

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 11:26

Siamese 2ling misschien ?

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 11:59

hahaha ja 4 handen op 1 buik! Haha!

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 12:29

En zelfs al had je alles aan elkaar gelogen, dan nog zal niemand je haten. Je hebt uiteindelijk alleen jezelf er maar mee, met dat soort dingen. Maar gelukkig was het je zusje.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 12:31

Laurakeuh schreef:
Jewil iemand van jullie mn kleine zusje komen slagen ofzow?
.

slagen is iets anders dan slaan hoor. En wie zegt dat we je haten? Haten is nogal erg overdreven uitgedrukt.

enne, nee, ik geloof je inderdaad niet. Maar dat is iets anders dan haten.
Laatst bijgewerkt door Desiree op 28-01-04 12:45, in het totaal 2 keer bewerkt

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 12:31

Haten is een groot woord, niet waarderen en dom vinden is beter op zn plaats denk ik...

Al is de leugen nog zo snel, we zien nu maar weer, de waarheid achterhaalt hem wel !

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 14:33

nou,als je nou eens jezelf helemaal opnieuw voorstelt????

gewoon ff opnieuw:ik ben....
zo oud,heb 1 pony,genaamd: en rijd recreatief!
hartstikke leuk!
en welkom op bokt!!

OK dan!