Paarden rijden voor anderen op wedstrijd

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Libera

Berichten: 3990
Geregistreerd: 21-07-05
Woonplaats: California

Re: Paarden rijden voor anderen op wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 00:23

En je moet eigen vermogen brengen... Bak met geld dus ;)

miesnaom
Berichten: 822
Geregistreerd: 08-04-14

Re: Paarden rijden voor anderen op wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 08:42

Ik denk dat ik een vrij normale vraag stelde maar jij reageert gewoon niet. Je reageert alleen op mensen die in jou straatje passen. En vervolgens weer een of ander verhaal vertelt.
Dus je doet het ook wel zelf uit lokken. Reageer gewoon op de mensen die een normale vraag stellen.

Goof

Berichten: 28952
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 10:12

Goof schreef:
Ts doe jij aan zelfreflectie?
Wat was jouw rol precies in dit falen? Wat had jij anders kunnen doen? Wat zou jij volgende keer beter kunnen doen om het wel te laten slagen?

Je geeft nu af op die man maar ik lees tussen de regels door iets heel anders.


Als jij een bedrijf wil opstarten zul je op volwassen wijze met vragen en kritiek om moeten kunnen gaan. Je hebt de volwassen leeftijd, probeer je ook volwassen op te stellen in gedrag en professionaliteit.

Ik herhaal mijn vorige post, ik denk dat die heel belangrijk is voor je. Als jij wil blijven groeien en jezelf wil ontwikkelen hoop ik dat je nadenkt over bovenstaande vragen.
Als je met bovenstaande vragen niet om kunt gaan zul je jrzelf nooit ontwikkelen en altijd op dit punt blijven hangen. Het is een keuze die je maakt.

Ik hoop overigens van harte dat je nieuwe plan wel kans van slagen heeft, succes!

Gucci_
Berichten: 2475
Geregistreerd: 02-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-17 23:05

Ik weet het niet, ik weet niet hoe ik op anderen overkom. Misschien wel anders dan hoe ik mijzelf zie en misschien is de paardenwereld idd te hard voor mij en ben ik er niet geschikt voor. Ik heb ook andere baantjes geprobeerd, maar ze waren nooit tevreden, ik weet niet waar het aan ligt...
Maar wat dan? Ik wil al jaren heel graag een gezin, het is helemaal niet waar dat ik een rijke man zoek, ik zoek een lieve en eerlijke man die voor zijn gezin wil zorgen. Maar ik wil zo graag meer en mijn eigen leven/carrière en straks niet weer na twee maanden studeren ermee stoppen.
Ik heb thuis gepraat en mijn opa heeft gezegd dat ik gewoon veel geduld moet hebben met de paarden. Die van mij is drachtig nu en afwachten wat eruit komt, dan weer een ander paard en verder fokken enz, dan ben je zo jaren verder. Ik ben nog hartstikke jong.

Die kerel uit Amerika was getrouwd ja, die hield mij aan het lijntje dat hij zou scheiden en ik heb er nu wel genoeg van. Ik ben plots verliefd geworden op weer een veel oudere man paar maanden geleden en ik heb het idee dat er een roddel over mij rondgaat in de paardenwereld en ik voel mij daar naar over, maar niet meer depressief.
Sorry voor de wat rare reacties van mij soms :') maar ik kan nog steeds moeilijk mijn emoties reguleren.

Anoniem

Re: Paarden rijden voor anderen op wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 23:42

Lieve TS, wat naar dat je aan het lijntje bent gehouden. :(:) En dat verliefd worden op een veel oudere man ken ik; ik heb daar ook "ervaring" mee. Helaas is dat gewoon niet handig, hoe geweldig de klik ook is. Het was echt de persoon voor mij, maar in de wereld waarin wij leven kan het simpelweg niet; het is niet handig. Hoe oneerlijk ook. Verlies die realiteit niet, al weet ik dat dat soms heel lastig is.

Als ik je berichten zo lees krijg ik vooral het gevoel dat je nog wat doorzettingsvermogen mist en dat daar vaak het probleem zit. Probeer zo'n opleiding eens wél af te maken. Dan heb je niet alleen je opleiding afgemaakt, maar daar krijg je ook zoveel meer zelfvertrouwen van, waardoor je ook weer meer doorzettingsvermogen krijgt! :) Geef niet zomaar op, al wordt het even (heel) moeilijk. Voor de ene persoon is iets makkelijk wat voor de ander juist heel moeilijk is, maar ga er aan werken. Dan zal je achteraf zien dat je heel trots op jezelf kan zijn, en niets is beter voor je dan trots op iets zijn waar je veel moeite voor hebt gedaan.

cobiie

Berichten: 7315
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 07:47

Gefeliciteerd met je nieuwe relatie, is deze man niet getrouwd?

Volgens mij ben jij nog niet zo bekend in de paardenwereld en zal de roddel voornamelijk over hem gaan. De roddel zal niet zijn "wist je dat Karin een relatie met een veel oudere man heeft?" Maar "Wist je dat Pietje (weer) een relatie met een veel jongere vrouw heeft?"

Heeft je nieuwe relatie niet een paar paarden voor jou ter beschikking om op te rijden?
Meestal stopt deze regeling mocht de relatie uitgaan, maar tot die tijd kan je mogelijk veel leren als je ook goed les neemt.

Dat nog nooit een werkgever tevreden over je is geweest vind ik wel zorgwekkend. :o

En als je eigen familie geen ander paard meer voor je wil kopen, kan je idd wachten totdat het veulen oud genoeg is dat die af en toe apart kan staan voordat je kan beginnen met "trainen" van dat dier.

Je plannen om een eigen zaak op te zetten in Amerika (waar de geldschieters voor in de rij stonden) gaat weer niet door?

Suzanne F.

Berichten: 49407
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 08:08

Hoeveel ouder is deze man? Want anders kan ik niet zo enthousiast zijn als de anderen hier voor mij.
Ik heb zo'n idee dat je met jezelf nog wat issues op te lossen hebt. Wie ben ik, wat wil ik, waar sta ik voor, wat kan ik betekenen voor deze wereld. Ik vermoed dat je inderdaad nog erg jong bent. Hoe oud ben je als ik vragen mag? Kijk alsjeblieft uit met oudere mannen, werk aan je zelfbeeld en eigenwaarde.

Ayasha
Blogger

Berichten: 58023
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 10:45

Echt waar? Je weet niet waarom?
Je meld je ziek op een stageplek en wordt vervolgens door iemand van daar gezien op een paarden evenement.
Je vertrekt van zodra men er zelfs maar aan denkt om je effectief wat te laten doen en je verwacht dat men je verwend als een princes wanneer je ergens al mag inwonen voor je werk want oei als je een paar km. moet fietsen om je boodschappen in te kopen. :?
en je begrijpt niet waarom men niet tevreden is over je?

Over de nieuwe relatie kan ik ook niet enthousiast zijn want het is de zoveelste oudere man die je de wereld beloofd en die je gewoon weer dumpt waar je begon als hij klaar met je is. :\ Meid steek eens in dat kopje dat je beter verdiend dan lege beloftes.... :\

fleurtjeuh
Berichten: 10365
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 12:27

Ik snap niet dat mensen zo over de 'oudere man' vallen..
Mijn vriend is ook 18 jaar ouder, ons leeftijdsverschil mag bier drinken..
Normaal gezien viel ik niet op oudere mannen en daarbij is mn vriend een laatbloeier.
Het is gelijkwaardige relatie, ik snap niet waarom mensen er zo over vallen.
Uiteraard weet ik niet hoeveel verschil tussen TS en die man zit.
En of hij kinderen heeft, fulltime baan, koophuis oid. Dat soort dingen spelen wel mee.

Anoniem

Re: Paarden rijden voor anderen op wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 12:37

Wow jongens, tone it down. Heeft TS er iets aan om keer op keer opnieuw afgebrand te worden? Fijn, met de hele club de volle laag geven. Eventjes dimmen? *D

Nagini
Berichten: 11283
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 22:53

Joh TS had al Lang geband moeten worden.

Elk ander persoon zou slotjes krijgen ivm onzin topic.

Als je al haar topics naast elkaar legt kun je gewoon zien dat het flauwekul is en getroll of een vraag naar aandacht. Snap niet dat het geaccepteerd word.

Ze is duidelijk niet in staat haar eigen verzinsels bij te houden.

Laten we even vergeten dat ze in haar vorige topic even casual een van haar familieleden beschuldigde van sexueel misbruik en haar ouders voor weet ik wat uitmaakte. En opeens was dat ook weer allemaal goed.

We hebben het hier over een 24 jarig persoon. Niet 14.

Anomien

Berichten: 7421
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 18:31

Gucci_ schreef:
Ik weet het niet, ik weet niet hoe ik op anderen overkom. Misschien wel anders dan hoe ik mijzelf zie en misschien is de paardenwereld idd te hard voor mij en ben ik er niet geschikt voor. Ik heb ook andere baantjes geprobeerd, maar ze waren nooit tevreden, ik weet niet waar het aan ligt...
Maar wat dan? Ik wil al jaren heel graag een gezin, het is helemaal niet waar dat ik een rijke man zoek, ik zoek een lieve en eerlijke man die voor zijn gezin wil zorgen. Maar ik wil zo graag meer en mijn eigen leven/carrière en straks niet weer na twee maanden studeren ermee stoppen.
Ik heb thuis gepraat en mijn opa heeft gezegd dat ik gewoon veel geduld moet hebben met de paarden. Die van mij is drachtig nu en afwachten wat eruit komt, dan weer een ander paard en verder fokken enz, dan ben je zo jaren verder. Ik ben nog hartstikke jong.

Die kerel uit Amerika was getrouwd ja, die hield mij aan het lijntje dat hij zou scheiden en ik heb er nu wel genoeg van. Ik ben plots verliefd geworden op weer een veel oudere man paar maanden geleden en ik heb het idee dat er een roddel over mij rondgaat in de paardenwereld en ik voel mij daar naar over, maar niet meer depressief.
Sorry voor de wat rare reacties van mij soms :') maar ik kan nog steeds moeilijk mijn emoties reguleren.


Kijk eens een reactie die doordachter overkomt.
Je hoeft ook niet te denken dat je de enige bent die aan het lijntje is gehouden (blind door de liefde) en nee je bent niet de eerste bent die eens wat doms doet. Dus op dat vlak ben je niet de eerste of de laatste.

Maar de raad van je opa is nog zo verkeerd niet. En wat goed van je dat je het eens bespreekt met mensen die je goed kennen. Vind ik best een volwassen beslissing.

En verder... je komt wel vaak over alsof je niet goed nadenkt over wat je wil en doet. En dat je niet echt doorzet en vaak wat te poezelig bent.
Doet mij denken aan een kind.

Nu wil ik je niet beledigen en nogmaals vind ik deze reactie al echt zoveel doordachter, eerlijker en volwassener overkomen.

En je blijft reageren. Vind ik ook wel bijzonder.
Dan denk ik dat je toch echt wel wat wil met je leven.

Dus neem even goed die tijd.. en neem vooral wat feedback mee. Kritiek krijgen is echt zwaar klote, maar diegene die er wat mee durft is zo de koning!!!