paarden, wat vinden jullie ouders enz. ervan??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 10:55

Mn moeder vind het heel leuk, maar ze heeft vroeger een paar trappen van haar eigen hengst gekregen en nu is ze bang voor alle pony s. Ook voor shetjes enzo en je krijgt er ook echt niet t erf op bij de boer waar mn shetje staat! Mn broer vind het ook leuk (18 is ie) die wil ook wel is een rondje als ik langs ons huis kom. Mn kleinere broertjes en zusjes vinden het ook wel leuk... Lachen

Jits

Berichten: 1165
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 11:26

Mijn ouders vinden het leuk voor mij, maar hebben zelf niets met paarden. Wat mijn vriend betreft: ik heb zaterdag een paard gekocht en hij kwam gisteravond pas kijken, dus dat zegt al genoeg...
Het maakt me ook niet uit wat zij ervan vinden, als ik er maar gelukkig mee ben!

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 11:28

Mijn moeder vindt het wel leuk en gaat ook wel eens mee om te kijken. Maar mijn vader en broertjes vinden er niks aan.

ruitje

Berichten: 12319
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 12:16

Mijn vader fokt en rijd dravers en mijn moeder heeft een tinker Haha! ik bof maar Tong uitsteken

Samantha_

Berichten: 10809
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 12:20

M'n vriend vindt t niet zo leuk. Haha! Hij gaat heel soms wel eens mee (t liefste als t niet koud is) en vindt t op stal altijd wel leuk. Maar na een klein half uurtje heeft hij t wel weer gezien. Maar in de zomer komt hij wel vaker kijken.
M'n ouders wonen niet in de buurt, maar vragen er wel eens naar.

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 14:00

ik heb mn paard met mn zus en vader dus dat zegt genoeg Lachen mn vader ment met hem hij heeft er ooit wel eens opgezeten maar dat vond hij maar hobbelen *LOL* mn moeder heeft vroeger ook wel gereden, ze zit heel af en toe ook wel eens op ons paard maar meer dan stappen hoeft ze niet, het lijkt haar wel leuk om gewoon een lekker relaxed buitenritje te maken maar daarvoor moet je bij ons eerst 20 minuten over een weg en dat durft ze niet.

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 14:36

Afgelopen zomer gingen mijn zus en ik bijna iedere dag naar buiten met onze ijslanders... 's avonds, lekker in de avondzon. Mijn ouders vonden het altijd wel leuk als wij zoveel plezier hadden met de paarden... ze vonden het zelf zo leuk dat ze besloten om te gaan lessen op IJslanders.
Nu, een half jaar later, hebben we nog een paardje in de wei staan... voor mijn moeder. Lachen
Mijn broer heeft vroeger ook paard gereden, maar hij heeft verder niet zoveel met paarden (Auto's en computers zijn leuker Clown). Toch vind hij het niet erg om af en toen op en neer te rijden om de paarden te verzorgen... Lachen

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 14:55

mn moeder vind het helemaal te gek dat ze twee dochters heft die niet alleen maar met jongens bezig zijn Schijnheilig en mn vader boeit het niet zoveel Haha!

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 14:59

Mijn moeder rijd zelf ook, erg handige hulp voor linards Knipoog --> zij poetsen en ik ondertussen uitmesten Tong uitsteken
En mijn vader die loopt liever zelf (hardlopen)

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 20:15

Ik heb mijn ouders en zus 'aangestoken' . Niet dat ze paardengek zijn, maar ze zijn dan wel Tica-gek. Logisch natuurlijk, want Tica is echt zo lief Lovers

Muriel

Berichten: 913
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Epse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 20:33

mijn vader begrijpt niet zoveel van paarden maar vind ze wel heel lief mijn zus en zusje rijden paard en mijn broer heeft ook paard gereden maar doet dat nu niet meer maar vind ze nog wel heel ief.En als mijn zus een wedstrijd heeft ga ik en mijn zusje en mijn moeder altijd mee.ik heb nog maar soms een wedstrijd.

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 20:48

mijn ouders gaven er vroeger nooit niet echt veel om,vonden ze wel leuk om te zien (van afstand Haha!) en me pa ging nooit mee naar de lessen ofzo.

todat we mickey kochten,begonnen ze zich er steeds meer voor te intresseren enzo,wat ik wel leuk vond.
ook iederen keer als ze me brengen willen ze mee naar binnen even mickey zien Ach gut

en me vader gaat altijd met veel plezier mee op wedstrijd wat ik erg leuk vind.
hij helpt me daar met alles en doet echt alles voor me daar Haha!
afgelopen zomerseizoen was het zo warm dat ik mickey liever niet op de trailer zetten,was me pa 1,5 uur met haar gaan wandelen aan de hand en haar laten grazen op concour zodat ik wat kon gaan eten,lief toch Rock-on, dudes!
nou vraag die in het weekend vaker of die soms mee moet de stal mesten ofzo *LOL*

me ma vind het ook helemaal geweldig.
twee weken geleden was ik ernstig ziek,en kon twee dagen niet eens meer fatsoendelijk lopen,zij is toen twee dagen mickey gaan voeren,en had zelfs de stal uitgemest en opgestrooid *LOL*

ik vind het echt super hoe ze voor me klaar staan met mickey OK dan!

x_shirley_x

Berichten: 5215
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 22:37

Lachen Mijn ouders vinden het leuk en vooral mijn moeder..
Zij heeft zelf gereden en ook lesgegeven m'n zusje vind het ook wel leuk die heeft ook gereden maar mijn broertje..
diej moet er niks van hebben..

Groetjes shirley.. Pling

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 22:46

mijn moeder vind het verschrikkelijk! Ze heeft vroeger zelf ook paard gereden maar nu is ze bang voor paarden Verward
Mijn vader vind ze wel leuk maar verder niks.

louskeh

Berichten: 1151
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 02:25

mijn Vader,zwager en zus vinden het echt kaai leuk enzo.
maar mijn moeder moet er eingelijk niks van hebben..
allhoewel mijn moeder al wel op mijn fjordje een rondje heeft gestapt!! Haha!
en mijn hondje moet er trouwens ook niks van hebben.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 10:02

mijn vriend vind ze leuk!
Haha!
en mijn vader vind het allemaal wel best, zolang ie er maar niet op hoeft Knipoog
en mijn moeder vind het ook leuk! die wil zelf ook weer beginnen met rijden!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 11:00

Mijn ouders vinden Ivanka heel erg lief, vooral mijn moeder Lachen Komen ook heel vaak even naar dr kijken (met suikerklontje en dan willen ze een kusje van Vank, wat ze ook eigenlijk altijd geeft Haha!)
Mijn zus heeft zelf ook paardgereden en vind Ivanka dus ook heel leuk, maar mijn broer is als de dood voor dr ! Die komt echt niet bij dr in de buurt met een straal van 6 meter Haha!

marinaw
Berichten: 18
Geregistreerd: 26-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 16:20

Ik heb ook geen eigen paard maar ik "huur" een paard en mijn vriend vindt het voornamelijk leuk voor mij. Echt gek op paarden is hij niet (het virus heeft nog niet toegeslagen maar hij helpt wel met hem, en gaat zelfs als ik niet kan en mijn mede huurster ok niet dan gaat hij kijken en voeren. Rijden wil hij niet, al heeft hij wel wat lessen gehad. Maar als hij meegaat poetst hij dapper mee! OK dan! De rest van de familie vindt paarden wel leuk maar rijden niet meer.

deniesje
Berichten: 36
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 17:39

nou ik heb zelf geen eigen paard maar asl ik die een had zouden zij het niet erg vinden want anders krijg ik hem niet van mijn ouders en mijn moeder rijd zelf ook haha Haha!:D en mijn zus en broer hebben gerden

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 17:49

Mijn moeder vind paarden verder leuk en aardig, maar op een afstand Haha! .. En ik heb mijn vader geloof ik wel aangestoken met het paardenvirus. Hij wil wel een keer een proefles doen.

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 17:56

Mijn moeder vind het wel leuk, maar rijd zelf niet.
Mijn pa vind paarden eigenlijk niks, vooral als ze dingen doen die hem niet zinnen, zoals bv stampen in de trailer.
Extreme duivel Stoom uit je oren ~~}> En die klotebok, kan die geeneens 10 minuten stilstaan enz..
Maar hij gaat wel altijd mee naar wedstrijden en naar les, ook al hoeft dat niet perse. Wel klagen, maar als het dan tijd is om te gaan staat hij weer klaar. Lovers
Vanmorgen nog even een belletje gedaan of hij uit zijn werk nog even de bak wilde slepen. Die ligt er zo ook weer netjes bij.
Kortom: Ik heb een supervader. OK dan!
En van mij hoeft hij paarden niet leuk te vinden.

Truf

Berichten: 2223
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 18:25

M'n zus is absoluut paardenfreek(beetje overdreven Knipoog )
M'n moeder heeft vroeger ook wel gereden, maar niet enthousiast. Ze vind het wel leuk om naar te kijken, maar verder moet ze er niks van hebben.
M'n vader heeft altijd een gruwelijke hekel gehad aan paarden, maar laatst heeft hij zelfs m'n zus haar pony buiten gezet! Het komt ooit nog wel goed met hem Tong uitsteken

Juut

Berichten: 6900
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 18:31

Mijn hele familie snapt niet wat ik in die besten zie. Ze snapppen het eigenlijk helemaal niet; als de rijles om 8 uur begint hoef ik er toch pas om 8 uur te zijn? Ja hoor, het paard zadelt zichzelf wel op. M'n moeder vindt het wel erg leuk wanneer ik even met het paardje thuis langs kom om een appeltje te halen. En m'n vader vindt het best leuk om met me mee te gaan naar een westernstore.
Oke, ik kom er nog wel goed vanaf. Toch vinden ze het leuker dat m'n broer aan voetbal doet en m'n zusje aan dansen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 18:34

Mijn ouders vinden dat paarden stinken en mijn broertje ook. Als ik naar de paarden ben geweest en ik kom thuis is het eerste dat ik hoor 'bah, je stinkt!' maar iedereen vind het wel heel erg leuk voor me. Met een paar vriendinnen kan ik goed praten over paarden, en dat is erg handig omdat ik nu op zoek ben naar een eigen paardje...!

bbbe

Berichten: 41
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: emmeloord

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 18:42

mijn vader is ook helemaal gek van mijn welshje(lenny)
mijn moeder vond/vind lenny een beetje eng!
nu is het gelukkig al wat minder geworden!
ze durft haar te aaien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!WOOOOOWWW GOED HE?!