paarden, wat vinden jullie ouders enz. ervan??

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 21:32

Mijn ouders vinden het leuk, m'n pa trekt er eigenlijk niet veel van aan. M'n moeder gaat vaak mee, maar als zij omgaat met een paard waarmee ze denkt niet mee goed op te kunnen schieten, vind ze het dus niet meer zo leuk (Waar we nu dus last van hebben) En m'n vrienden vinden het ook niet zo leuk, omdat ik niet veel met hun meer omga enzo, en m'n broertje vind het leuk om eens in de tijd mee te gaan, om met de stalkat te knuffelen.


lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 22:39

Mijn ouders hebben niets met paarden, maar mijn eerste pony heb ik wel van hen gekregen.
Mijn vriend vindt het allemaal maar lastig dat er altijd maar rekening gehouden moet worden met 'het paard' (heeft ook geen naam voor hem geloof ik). Nou ja, pech voor hem dan maar Haha! Hij vindt ze ook doodeng.
Mijn dochter gaat graag met me mee en wil dan ook altijd even 'rijden'.

זכור

nappie29

Berichten: 236
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 23:15

me hele familie is in too de paarden..
me broer dan het minst.. en me vrienden vinden het wel grappig..
ze weten gewoon dat ik af en toe nie mee ken of gewoon later kom..

IcePrincess

Berichten: 7738
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 23:35

mijn vriend is anti paard Tong uitsteken
mijn moeder vind het wel leuk, komt af en toe ook kijken en heeft zelf ook wat lesjes gevolgd
mijn ene zusje interesseerd het geen hol mijn andere zusje vind het heel leuk, gaat ook regelmatig mee en mocht ik ooit een eigen paard (dus geen bijrijdtpaard Knipoog ) krijgen zal ik deze samen met haar gaan verzorgen
mijn tante en mijn neefje gaan ook wel eens mee, mijn tante vind paarden leuk (heeft samen met mijn moeder wat lesjes gehad Tong uitsteken ) en mijn neefje vind alles geweldig (hoewel hij de stalhonden leuker vind als het paard *LOL* )
verder heeft mijn nicht ook een eigen paard (jaarling, appalousa x arabier)

ik vind het alleen jammer dat mijn vriend niet van paarden houd (maar ik krijg hem wel om Haha! )

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 00:04

Mijn ouders hebben helemaal niks met paarden en weten er ook niks van. Vanaf het begin kwam de verantwoordelijkheid voor Rink meteen op mij aan, want ze konden me nergens mee helpen ofzo. Maar ja, dat hoeft ook niet, heb je ook geen gezeur aan je hoofd. Knipoog

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 00:29

Mijn ouders hebben altijd alles voor me gedaan, alles betaald, me overal heengesleept, een stal gebouwd, weiland erbij gekocht....en nog steeds, is er veel interesse van hun kant, is m'n vader de beste groom die er bestaat, etc.

M'n moeder vindt dat .e bang is voor paarden, eigenlijk, maar die helpt me ook gerust de 13 paarden van de buren op stal te halen als ik dat vraag.
M'n broertje rijdt ook, dus geen toelichting nodig, vriendje idem (daar istie op uitgeko.en)!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 17:12

IcePrincess schreef:
mijn vriend is anti paard Tong uitsteken
mijn moeder vind het wel leuk, komt af en toe ook kijken en heeft zelf ook wat lesjes gevolgd
mijn ene zusje interesseerd het geen hol mijn andere zusje vind het heel leuk, gaat ook regelmatig mee en mocht ik ooit een eigen paard (dus geen bijrijdtpaard Knipoog ) krijgen zal ik deze samen met haar gaan verzorgen
mijn tante en mijn neefje gaan ook wel eens mee, mijn tante vind paarden leuk (heeft samen met mijn moeder wat lesjes gehad Tong uitsteken ) en mijn neefje vind alles geweldig (hoewel hij de stalhonden leuker vind als het paard *LOL* )
verder heeft mijn nicht ook een eigen paard (jaarling, appalousa x arabier)

ik vind het alleen jammer dat mijn vriend niet van paarden houd (maar ik krijg hem wel om Haha! )



je mket hem er gewoon op duwen dat heeft bij mij ook geholpen of romantisch met zijn 2tjes een buitenrit maken (op 1 paard) hahaha

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 17:49

Mijn familie is niet echt 'in to' paarden, maar mijn vader vind mijn paard gewoon erg leuk en heeft zelfs rijles genomen en gaat ook een paar keer per week Nacino een wortel geven Vingers aflikken
Mn moeder vind paarden alleen leuk in films want van dichtbij vindt ze het eng. Ze betaald veel maar bemoeit zich vrijwel nergens mee.
Mn broertje vergelijkt de prijs van zijn scooter met mijn paard om te bekijken offie misschien nog wat extra geld kan beuren Haha!
M'n vriend vind het wel leuk, hij heeft al een paar keer gezegd dat hij wel wil leren rijden maar verder.. paarden zijn wel een beetje vies en owee als ik hem wil zoenen als ik net Frieno een zoen gegeven heb aansteller Tong uitsteken
Verder mijn vrienden, rijden zelf ook bijna allemaal *LOL*

Schitterend paarden-pensioen-oord in Frankrijk: http://www.equinepensions.com/

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 18:37

Mijn ouders vinden het wel leuk hoor dat mijn ma zit haar hele leven al in paarden dus die vinden het allemaal wel goed en de familie van mijn moeder kans zit ook allemaal met paarden!
Dat mijn pa is als de dood en rijd niet op ze maar vind het allemaal wel goed! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

Het leven met dieren maakt je lichaam rustiger waardoor je meer je vrijheid voelt.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 18:47

Mijn vriend vind het wel leuk. Hij heeft zelf gevraagd of ie een keer mee mag
Mijn vader ment al een aantal jaren en doet mijn pony ook vaak als ik ziek ben of op vakantie ben of wat dan ook (hij longeert hem dan, rijden kan ie niet Tong uitsteken )
Mijn moeder vind ze wel lief en kijkt vaak ook wel eens mee en aait hem altijd, durft hem zelfs wel vast te houden, zolang ie maar stil blijft staan Haha!
Mijn broer heeft vroeger ook een paar keer op de pony van een vriendin van me gereden maar nu moet ik als ik thuis kom zo snel mogelijk me omkleden Knipoog Zegt genoeg dacht ik...

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 18:48

Mijn vriend geeft er niks om. Hij gaat weleens mee, maar alleen als ik niet te lang op stal hoef te zijn...
Mijn moeder vind de paarden wel leuk.

* To Belg, or not to Belg *

Anouk01

Berichten: 1769
Geregistreerd: 10-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 19:01

Ik heb geen eigen paard. Maar heb wel verzorgpony's gehad. En heb er nu nog 1. Mn moeder is er bang voor, die loopt er met een boog om heen Tong uitsteken Mn broer vind ze stinken...Daar waar die werkt stinkt het zeker niet naar koeien >;). Mn vader kan het weinig schelen. Tong uitsteken


Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 19:20

Mijn moeder vindt het wel leuk om te kijken, maar vindt ze ook wel eng. Ze heeft één keer les gehad en dat was niet voor herhaling vatbaar Haha!
De rest van de familie heeft weinig met paarden(heb wel nichtjes en ooms die ook rijden maar verder niet)

Mijn vriend is er allergisch voor, maakt niks uit maar hij vindt het alleen nodig om ze k*tbeesten te noemen. Iets wat ik niet zo goed kan waarderen Boos!
Paar vrienden intresseren zich er gewoon niet voor en een paar vrienden vinden het wel leuk. Één vriend was heel enthousiast dat ik weer vzpaarden had, maar hij is ook gek op dieren Haha!

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

xingridx
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 11553
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 20:09

mijn zusje vindt het maar niets, mijn broertje heeft ook les, en mijn vader vindt het best dat ik rij maar die interesseert het verder niet.
en mijn moeder vindt alles best, zolang ik school niet verwaarloos en maar voorzichtig doe. mijn moeder heeft vroeger ook een soort van gereden, die stapte op het paard van de buren en hobbelde er mee de wei rond, dus ze vindt het op zich wel leuk maar ze hoeft niet meer te rijden Lachen
en ik besteed al mijn vrije tijd bij de paarden Haha!

*Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam*
12-05-2016 Esmee Simone <3
28-12-2018 Dafne Joëlle <3

Jessminder

Berichten: 192
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 20:12

Door mijn moeder ben ik aangestoken. Met als gevolg dat ik op mijn 5e jaar al een eigen kruk had achter de bar in de manege Cool.
Mijn vader noemde Opala laatst nog: een deel van het gezin
(Verder blijft ie zoveel mogelijk uit d'r buurt)

Mijn broertje is een keer achtervolgd door ons paard, dus die schijt bagger

Tot slotte mijn zusje, zij rijdt op een stel verzorgshetjes

MelanieS

Berichten: 1044
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 21:01

Toen ik klein was wilde ik natuurlijk al een paard, maar mijn moeder zei altijd dat dat niet kon, want dat was toch echt alleen voor rijke lui weggelegd Knipoog M'n vader kon het daar alleen maar mee eens zijn!
Mijn vriend is er uiteindelijk de oorzaak van dat ik nu in het bezit ben van een paard Hij was degene die me de advertentie liet zien van m'n beest toe die te koop stond en had zoiets van:doen!! OK dan!
Toen ik aan mijn ouders de foto Cheese! van Kieran, toen nog een veulen, liet zien met de mededeling dat ik er toch echt serieus over dacht om hem te kopen vielen ze zo wat van de bank!! Haha! Zo van " maar dat KAN toch helemaal niet?!" Verward Dat is inmiddels ruim 2 jaar geleden en mijn vader vindt het geweldig!! Hij komt in de zomer op z'n fietsie naar stal om te kijken. Hij heeft zelfs bij de castratie staan kijken omdat ie dat reuze interessant vindt Verward Hij is wel onder de indruk van Kieran en Kieran moet ook niet in de buurt van mijn pa een onverwachte beweging maken, want hij vindt 'm toch wel erg GROOT! Mijn moeder vindt het nu ook wel o.k. denk ik maar heeft er minder mee dan mijn vader. Bovendien denkt ze volgens mij dat de kans op kleinkinderen nu wel verkeken is!! Haha!
Mijn zus vindt het hartstikke leuk, maar komt niet zo heel vaak. Haar vriend ziet het vooral wel zitten omdat ik hun dochtertje Lente (geboren 5 januari 2004! Haha! ) later rijles kan geven!!
Mijn schoonouders vinden het ook wel leuk, maar hebben er verder niet zoveel mee. De 4 van de 5 zussen van mijn vriend dito, de 5e vond het te leuk en was niet meer weg te slaan!! Die wilde elke dag mee!! Dat was ook weer te veel van het goeie!! Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door MelanieS op 27-01-04 21:06, in het totaal 1 keer bewerkt

"Wat een Tinker Enormus Reusachtig!" :P (LilianR)
Een groots paard is niet meer. Kieran of Oz 28.08.2014

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 21:04

MN vader vind er niks aan, die betaalkt alleen, ahhaha. Maar mn moeder was tot een jaar geleden echt doodsbang, maar toen kwam mijn vorige pony en die moest nog ingereden, dus had ik veel hulp nodig met vasthouden en ging ze vaak mee kijken hoe het ging. Iedere keer vond ze het leuker en nu rijd ze in galop op de verzorgpony van mn zus over de hei zonder een greintje angst. Ze kan zelfs al bijna ligtrijden , ahha. Echt heel leuk om te zine. Binnenkort wil ze misschine zelfs les gaan nemen. Tis maar weer bewezen dat het paardenvirus zwaar besmettelijk is!! OK dan!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 21:51

Mijn vader vindt het leuk, brengt me altijd naar wedstrijden en gaat mee naar de smid. Verder gaat ie zelf ook nog wel eens naar stal om Ironique een worteltje te brengen. Bovendien poetst ie ook, en stapt Ironique nog wel eens voor me aan de hand als dat uitkomt.
Mijn moeder vind het wel leuk, maar meer op een afstandje, komt wel eens kijken, maar meer dan aaien durft ze niet Haha!

Mijn vriend komt uit een paardengezin, dus dat zit wel goed Lachen

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 22:16

Mijn vader heeft mij aangestoken.
Zelf jaren gereden en met Tos mende hij altijd. Als Mabel goed ingereden is, wil hij er ook op gaan rijden. Buitenritten.
Mijn moeder was als de doods... Tos heeft haar angst wel overwonnen, maar Mabel vind ze toch te groot en te snel/alert...

Meesten vrienden en vriendinnen rijden geen paard, maar ze komen wel eens kijken. Laatst hebben 2 vrienden er op gereden. Beide nog nooit op een paard gezeten, was echt komisch Haha!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Elsjuhh

Berichten: 603
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 22:25

Mijn ouders vinden het gelukkig heel leuk, vooral mijn vader... Ze vragen regelmatig hoe het gaat en ik vertel vaak heel enthousiast erover (woon niet meer thuis). Ze vinden het beide heel leuk dat ik zo'n hobby heb waar ik heel veel plezier aan heb. Mijn broers en zussen vinden het ook leuk, mn zus doet m wel eens voor mij.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 23:12

Pfoei, mijn ouders zijn daar niet van Haha! Mijn moeder heeft in mijn vakantie 2 keer een appel op stal naar binnen gegooid en gezegt dat het goed met haar ging want ze at de appel op Tong uitsteken
Mijn broertje zei dat ze er perfect uitzag heel erg mooi, alleen bleek toen ik thuis kwam dat die naar het verkeerde paard had gekeken Bloos!

Ben dan ook erg blij met mijn stalgenoten die voor haar zorgde want van mijn familie hoeft ze het niet te hebben Haha!

Mijn broertje heeft er wel 2 keer opgezeten....nieuwsgierigheid, de eerste keer lag die er na 5 stappen van Par weer naast en de tweede keer bleef die zitten en meende dat die een echte cowboy was....alleen moest ik er een betere rem en stuur opmaken Verward

De 2 exen die ik in de periode dat ik par had hadden in ieder geval 1 mening gemeen: Par nam veelste veel tijd in beslag, zomaar even iets doen kon bijna niet omdat je toch moet zorgen dat er dan of iemand anders voor je paard is of je moet het toch zelf doen.
Mijn eerste ex staat dan ook welgeteld 1 keer met haar op de foto Haha! De dag toen ik haar kocht.....paar weken later bekende hij dat hij had gedacht dat ik er maar 2 a 3 dagen in de week naartoe zou gaan Verward
Mijn tweede ex heeft Par 1 keer geborsteld *van een afstand anders werden zijn kleren vies Bloos, om 1 of andere domme reden had hij ook altijd witte schoenen aan....niet erg slim op een stal*

Mijn familie rent niet zo hard weg, maar kwa vriendjes dnek ik dat ik heeeeeel erg lang vrijgezel blijf Haha!

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 01:58

Mij mammie vindt ze een beetje eng geloof ik mijn zus heeft gereden en vindt ze leuk maar is ook wel bang, andere zus rijdt nog heel veel Lachen en weer me andere zus (stiefzussen 2 hoor;) ) die heeft wel gereden maar was gestopt
ik heb nu nog verzorg haffies
me stiefma vin ze leuk en me kleine zusje ook! 6 jaar hihi Haha! en me vader ook wel maar wil er verder niks mee
dus ik wordt waarschijnlijk nog opgevolgd door me zusje hihi Haha!
en mijn vriend gaat binnekort mee ik weet niet wat hij ervan vindt denk wel lief hoor Knipoog
en ik ga vrgen of me zus (die nu beetje bang is) is een keer meegaat gewoon poetse ofzo Lachen

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 09:12

Mijn Vader is helemaal weg van Kane zolang hij er maar niet op hoeft Lachen
Mijn Moeder vind hem wel leuk maar blijft op een afstandje ( en gaat ook echt gillen als Kane aandacht komt vragen bij haar, denk aan " Mijke haal dat paard hier weg, MIJKE MIJKE nu haal hem weg " Er grappig altijd ) Kane zoekt haar ook iedere keer weer op Haha!
Mijn Broer bemoeit zich er eigenlijk niet zo veel mee, hij vindt het een leuk paardje maar daar is ook wel alles mee gezegt
Mijn vriend is helemaal weg van Kane en vindt hem ook helemaal geweldig, tsja hij heeft hem ook gekocht he Knipoog Zelf rijdt mijn vriend er ook op .
Ja ik heb het wel getroffen met die kerel van mij Lovers

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 09:14

Ik ben super paardengek
mijn moeder vind ze maar eng
mijn vader heeft vroeger wel gereden maar vind ze nog wel leuk maar wil niet meer rijden
zus gaat af en toe mee met mij gewoon om te kijken verder heb ze er niets mee
broer vind het maar K*t beesten en vind dat ze stinken

MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 09:52

Ons pap en mam waren het in het begin niet mee eens dat ik een pony ging kopen maar had m zelf gespaard dus konden ze er nix terenin brengen..nu ze ingereden is zijn ze best trots op mn pony een gaat mn vader iedere week mee naar de les!En zelfs mn moeder is al een xtje komen kijken!mn vriend heeft zelf ook paardgereden dus die vind het wel leuk!Zelfs mn vriendinnen vinden t leuk dak een paard heb.

Melody T (Vitano x Gomel ox )
Fuente (First stayerhof Ramzi x Vitano)
Devarana's Balance (Reflection x Vitano )
In training,binnekort ter dekking
General Two (Generals Goldenboy x Doc's chinch bet)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: kamsel, Tinkermuts en 45 bezoekers