met dank aan mijn meissie:elke dag KRACHT uit tinkerbell....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-01 21:35

iedere dag haal ik mijn kracht om door te gaan uit haar.
door bij haar te zijn
door haar te zien,te voelen en te ruiken
door met haar bezig te zijn en zo mijn aandacht compleet op haar te richten dat ik even mijn verdriet vergeet.
door naar haar te kijken als ze slaapt.
door tegen haar te zeggen:meidje,samen redden wij het wel.
dat geeft mij kracht.dat ik haar elke dag zie en zij er elke dag weer is voor mij.
dankjewel tinkerbell voor je mooie karakter en je lieve snoetje,dat je er altijd voor me bent.

p.s.ik krijg ook kracht doordat ik elke dag gebeld wordt door mijn lieve vriendin uit fluitenberg!
en doordat mijn lieve broer en zijn vriendin mij een thuis geven wat zoveel warmte biedt dat ik er me mezelf mag zijn.

soms is het beter om te zwijgen


Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 21:37

Moet ik me nu vereerd voelen???

ik doe het met alle liefde en plezier en ik hoop dat ik je op deze manier kan steunen nu je zo verdrietig bent!

Lieve Sanderijn, hou je koppie erbij, en je redt het wel!!!!

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 21:41

Fijn om te lezen dat je het goed maakt! Zet hem op meid, laat je niet op de kop zitten. Tinkie heeft je nodig. Ze zeggen wel eens hoe meer je door de mensen bent teleurgesteld, des te meer ga je van de dieren houden.

Knuffels voor Tinkie en heel veel sterkte!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 21:45

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen.. Ik ga helemaal met Jippie en Mika mee... Je redt het wel! Samen met Tink!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 21:53

Heel veel sterkte !!!!
Ik vind het echt heel erg voor je.
Tinkie zal er altijd voor je zijn en je verdient het gewoon dat ze zo lief is!! dat ben jij ook voor haar.
Sterkte de komende tijd,
Heel veel liefs joyce

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 22:31

Fijn dat je zoveel steun aan Tinkerbell en je vrienden/familie hebt. Zo zie je; doordat jij altijd voor mensen klaarstaat, staan ze ook voor jou klaar als het nodig is.
Heel veel sterkte!

ikke

Berichten: 37523
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 22:36

Hee Sanderijn, go for it.......
Je maakt het, ik weet het zeker.

It will never be perfect. Make it work. --Live--

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 22:37

Veel sterkte Sanderijn!! Samen redden Tinkie en jij het wel hoor! Dikke knuffel voor Tinkie! Fijn dat je zo veel steun hebt bij vrienden en familie!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 22:38

Blij dat 't zo goed gaat! Gelukkig maar dat je zoveel om je heen hebt waar je steun van kan trekken.

Meid, zet 'em op! Je redt 't wel!!!!!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 22:40

vveel sterkte en steun
en wat akelig lief van mika om je elke dag te bellen.
je red het wel samen met je tinkerbell
kom op

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 23:08

He meis, kom op he! Denk maar veel aan Tink, en dat je er weer snel bovenop komt!

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 00:23

Hoi Sanderijn,

Ik heb geen idee wat er is,maar toch omdat ik je berichtje zo ontroerend vond,wil ik je ondanks dat ik niet weet wat er is,je sterkte wensen.
Dikke knuffel aan Tinkerbell.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 01:02

GO SANDERIJN GO!!! Het is soms heel moeilijk om verder te gaan, maar als ik jou zo hoor dan lukt het jou iig!!! Heerlijk om een meid met zo'n zelfvertrouwen en die zoveel steun aan haar paard heeft te zien!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 01:33

Fijn dat het toch een beetje beter gaat. Geweldig he zo'n heerlijk troostpaard. Kweet er alles van.
Veel goeds voor jou San, mijn wens.

Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 11:14

Sterkte meissie!!
En ga maar zo vaak en lang mogelijk naar tink, ze snapt het wel en zij vindt het ook ook belangrijk om je te troosten. Ze zijn toch vaak nog slimmer dan we denken.
Dikke kus, Lotte

Donja, mijn maatje, 23 mei 1983 - 7 november 2008
Ons dierenpension http://www.dierenpensionloge.nl

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 19:40

Lieve Sanderijn,
Heel veel sterkte, ik hoop dat je binnenkort eens langs kunt komen, bel me maar eens op 's avonds en dan overleggen we met Peter wanneer hij jou wil halen.
Dinsdag weet ik meer over wanneer ik weer naar het ziekenhuis moet, wanneer de chemo begint etc., en dus ook wanneer ik afspraken kan maken of juist niet.
Zeker weten dat je het redt, dankzij lieve Tink maar ook dankzij jouzelf, omdat je een sterk hart hebt!
Het zal niet altijd zo aanvoelen, maar je komt er weer bovenop!! Go Sanderijn!!
Liefs, Dorine.

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 19:51

fijn dat het al iets beter gaat.
Mede dankzij tinkie Lovers
Kop op he, je komt dr vast wel weer boven op!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 19:57

Als Tinkerbell kon computeren, had ze nu absoluut een stukje voor jou teruggetikt San, om jou terug te bedanken voor het vertrouwen, de liefde, de tranen, de knuffels, het verdriet, de lol, en al dat andere mooie dat jullie al gedeeld hebben en nog zullen gaan delen.

Ik ben trots op jullie!
Dikke zoen, en hopelijk tot snel!

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 20:03

Hoi Sanderijn,
Zet hem op joh!!! Ook al valt het vaak niet mee en gaat het met ups en downs!! Een dooddoener, maar het is echt zo........na de regen komt zonnenschijn!!

Ik weet waar je doorheen gaat, ben begin dit jaar gescheiden en dit kwam voor mij als donderslag bij heldere hemel. Nu een half jaar later lach ik weer en heb ik het naar m'n zin. Hoeveel tranen Okidokies niet voor mij opgevangen heeft! Het zijn kanjers die paarden, die dat toch maar even doen en dan hun zachte snuit even tegen je aan duwen om je een steuntje te geven!!
Samen met dat geweldige paardje van je kom je er uiteindelijk weer helemaal bovenop!! Hou vol!

Heel veel sterkte Monique

[BB-ITP]Aussie puppies aan het spelen
De website over mijn Aussies Face, Jay & Ike, mijn paardjes Jacqie & Jamai en mijn Siberen Noor & Chip: Chiësvar's Aussies, Quarters en Siberen.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 10:00

Dieren kunnen zoveel voor je doen, mensen die zelf geen dieren hebben begrijpen dat vaak niet zo goed of helemaaaal niet! Als een dier je gesteund heeft in een moeilijke periode is de band daarna zo sterk, dat kan nooit meer stuk.

Ik weet dit uit eigen ervaring, in dit geval niet met mijn paarden maar met een van mijn katten. Zij is mijn alles en ze weet het. We begrijpen elkaar zonder meer, voelen elkaar perfect aan en hebben een soort telepatisch contact; van een afstand weet ik of er iets mis is. Heel bijzonder en niet stuk te krijgen!

Jouw band met Tink was al heel erg goed, door deze voor jou nare situatie zal de band nog veel en veel sterker worden, reken daar maar op. Jij hebt haar opgevangen toen ze er slecht aan toe was, nu is het haar beurt om jou te steunen. Laat haar dat ook doen, Sanderijn, sta er voor open!

Ik hoop dat je snel weer een beetje je leventje op kunt pakken. Na regen.... je weet het: komt echt zonneschijn!

Sterkte en een knuf voor Tinkerbell! Mieke

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 10:34

Inderdaad, van dieren kan je zoveel steun krijgen. Heel veel sterkte verder he...

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 10:47

Heel veel sterkte. enne je gaat het redden hoor!!!!!

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 13:02

Lieve Sanderijn, ben elke keer weer blij als ik een berichtje van jou lees waaruit je positieve gevoel blijkt. Sterkte meis, samen met Tinkie kom je er wel weer bovenop!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

mariska

Berichten: 613
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Maasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 15:18

Sanderijn, ik krijg gewoon kippenvel van je verhaaltje! Wat zijn paarden toch fijn he! Als je je rot voelt, voelen ze dat meteen aan, en zijn ze heel lief.. Precies wat je nodig hebt!! Sterkte in ieder geval, en veel plezier met Tinkerbell. Samen redden jullie het wel!!

Mariska

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 15:28

San, ik ben hartstikke trots op je weet je dat?!
Je bent iedere keer weer zo sterk!

En hartstikke fijn dat Mika zo lief is om je elke dag te bellen zeg!

zulke vrienden heb je nodig!!! Evenals je familie en je o zo lieve paardje!!!

Sanderijn: neem de tijd die je nodig hebt, en ik weet zeker dat jij straks een prachtige periode tegemoet gaat!!!

Hele dikke knuffel van mij!!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vlindy en 166 bezoekers