Heerlijke strandrit gemaakt

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Marije_jiplover

Heerlijke strandrit gemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-04 17:41

Omdat ik nu de ziekte van pfeiffer heb, heb ik me voorgenomen om niet te veel fanatiek te gaan trainen, want ik ga voorlopig toch niet naar wedstrijden nu. Dus had ik gisteren mijn zinnen gezet op een buitenrit. Helaas was de weersvoorspelling niet zo gunstig, maar het geluk was met mij, want het werd om 11 uur droog en het bleef droog.
Ik was van plan een niet al te lang ritje, naar het 'Golfterrein' te maken, een stukje van het duingebied, om dan weer terug te gaan. Maar in de duinen aan gekomen, begon Duvel het ook echt leuk te vinden en gedroeg zich als een stuiterbal.
Daarmee wilde ik niet weer de weg op, dus ik besloot maar door de duinen door te rijden naar het strand, om hem in het lange duinpad eens lekker te laten gaan. Dat was echt geweldig! Op het strand even pootje gebaad in een grote cirkel in stap en toen weer door de duinen terug en het laatse stuk weer langs de weg. We hebben er allebei van genoten en ik hoop dat het volgend weekend weer goed weer is, want dan ga ik nog een keer!

/3 Jip en Elmo mijn hemel op aarde, Duvel en Estor mijn stars in heaven /3
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 20:53

Heerlijk he zo' n ritje . Zelf ben ik van de week lekker even het bos ingegaan. Kon Eefje ook weer even lekker de beentjes strekken.

My horse is a real gentleman. When we go over a Fence, he insists on ladies first

Principieel gezien ben ik tegen principes.

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 20:55

hmm *is jaloers* Dat lijkt me echt ongestoord sprinten op het strand, tis altijd zo irritant als het zandpad stopt... en kwou dat wij een beetje ongerepte natuur in de buurt hadden maarja das dan weer een uur rijden.. (zeur zeur Haha!)

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 11:56

Ja het is echt eindeloos, het strand, ik kan ook echt niet zonder. Ik merk het echt aan me zelf, als ik een poos niet meer op het strand geweest ben, dan word ik chagrijnig.
Maar zo'n ritje als zaterdag dat doet me echt goed.

/3 Jip en Elmo mijn hemel op aarde, Duvel en Estor mijn stars in heaven /3
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie