Hele gave bosrit!!!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-01 16:45

Ik heb z'n leuke bosrit gemaakt vandaag *LOL*
We waren met zen 6en Party!! (2fjorden, 1nrps, 1connemara, 1kwpn en ikke met een haflinger wat een variatie he?)
De 2 fjorden kwamen uit heesch dus die moesten we in het bos opwachten (nou ja zij op ons want ze waren een beetje heeeeel veel te vroeg) we zouden dus om 11uur in het bos zijn. Toen we er allemaal waren gingen we naar richting water Haha! In dat water is een eilandje daar waren we naar toe gereden en toen naar de kant gedraafd door het water was echt heel leuk. We hadden ook foto's gemaakt (die zet ik er wel op als het lukt) Er is ook een zandvlakte in dat bos daar waren een paar mensen met honden. We hebben heel hard over die zandvlakte gegallopeerd (dat was echt heel gaaf) Toen zijn we een pad gaan zoeken waar we wedstrijdje konden doen. Nou ik was blij dat ik achteraan lag want dan kreeg ik al dat zand niet in mijn gezicht (hihhhi) Maar voor een haflinger ging hij nog redelijk hard Haha! oke hij kon het lange niet winnen maar dat geeft niks. Toen kwamen we bij een soort hei met een soort hindernis daar hebben we een paar x overheen gesprongen. Toen hebben we nog wat over de heuvels gedraafd enz en zijn we naar huis gegaan (om half 3) We willen nou een vaste dag in de maand nemen dat we z'n buitenrit maken dat is echt heel mooi *LOL* We waren ook nog Koe tegengekomen van die schotse hooglanders en ook paarden van die exmoor.
Op naar de volgende buitenrit Party!! *LOL*

Gast7521

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 17:05

Hmmmmmmm, wat klinkt dat lekker! Bofkont, dat je zo lekker dicht bij het bos woont! Lekker hoor, zeker met zoveel variatie! Gaaf is dat he, door het water!

Ik kom er met wedstrijdjes ook altijd achteraan (op m'n Fjord) maar als de paarden bekaf zijn, dendert de mijne nog vrolijk voorbij! Is bij jouw Haffie waarschijnlijk ook het geval? Wij hebben gewoon een soort van Dieselpaardjes!

Metellica

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 17:44

Zucht............
Ik wil ook zo graag weer een bosrit maken.
Als ik het zo lees heb je het wel heel erg naar je zin gehad! Haha!
Cool man Cool Echt heel leuk!
Greetz Tamaar

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-01 19:13

Ja het was echt heeeeeeel gaaf
maar mijn lieve haffie heeft nog niet echt een goede conditie Verdrietig maar daar zijn we mee bezig Haha!
Hij was wel nat maar niet echt moei (hihihi) en de andere paardjes waren ook nat dus dat geeft niet.
En dat het regende maakte niks uit want dat was op de terugweg en toen hadden we toch al lekker gereden *LOL*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie