Nijhuis troffee gewonnnuh!!!!!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
llleoni
Berichten: 1002
Geregistreerd: 23-09-03

Nijhuis troffee gewonnnuh!!!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-04 17:48

Vandaag had ik onderlinge wedstrijd.]
een paar weken geleden had ik ... dressuur.. maar daar kreeg ik natuurlijk niet de uitslag van. pas na het springen
En ik dacht toen dat ik vet laatste werd met dressuur want, sheronit ging der is een keer vandoor in de proef.....

en vandaag met springen .... had ik maar 1 weigering .. gr.. Boos! maar was me eigen schuld omdat Sheronit te hard ging.. en ik moest haar meer terug nemen ik balen maar okj doe toch voor me lol mee..


en..............

dressuur 1ste geworden ik dacht echt van he.. hier klopt iets niet...
en met springen 2de geworden.. was er maar 1 bij ons in de groep die foutloos was ..

en toen kwam de nijhuis troffee.. ik dacht van die krijg ik nooit en iedereen al van ja... die krijg jij joh.. ik zow neuhhhh maar wat denk je..
ik heb hem gewonnen..

Afbeelding

die grote beker is de nijhuis troffee en die kleine links.. springen rechts.. dressuur

ik natuurlijk apetrots op sheronit...

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 17:55

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Echt heeeeeel goed gedaan, ik wist al dat de dressuur goed gegaan was en met springen stond ik al met Rogier er over te praten dat Sheronit het zo goed deed....maar ik wist niet dat het ZO goed gegaan was!!!!! OK dan! OK dan! En zelfs van Nonixgewonnen, das natuurlijk wel supergoed.... Knipoog Nou meid je hebt het verdiend, Sheronit is niet de makkelijkste....Je bent toch niet in de waterbak gegooid he? Dat hoort er eigenlijk wel bij maar als je de Nijhuis trofee gewonnen hebt maar vandaag was het wel erg koud.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 18:01

Gefelisciteerd, met zo'n beker kan je thuiskomen, haha, gaven ze bij ons bij de onderlinge maar zulke bekers weg.

bendetje

Berichten: 461
Geregistreerd: 27-11-03
Woonplaats: Aalten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 18:02

gefeliciteerd....

en dat je nog vele andere prijzen mag winnen!!!!!

llleoni
Berichten: 1002
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-04 18:03

dankje je wel... nee ellebel ben niet in de waterbak gegooid was echt iets te koud voor

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 18:06

Nou Feloor, het was ook nog niet zomaar een onderlinge hoor.....heel veel mensen met privepaarden, sommige met heel veel wedstrijdervaring.... petje af hoor!

llleoni
Berichten: 1002
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-04 18:08

heb ik wedstrijd ervaring????

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 18:39

heb je al gePBt