Dametje met karakter

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Kajelleke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-01 13:26

heb gisteren mijn lieveling Evita 'ns een goei beurt gegeven. ik had ze vastgezet en dat was nie naar haar zin:ronddraaien, happen, schrapen, niks mee aan te vangen. toen ik ze los maakte bleef ze mooi staan !
als ik ze poets met borstels is ze niet te genieten, maar als ik het met mijn handen doe, staat ze te genieten. speciaal geval.
En Alma (haflinger) is weer aan t veranderen in een knuffelbeertje!!!

Kajelleke *LOL* *LOL* *LOL*

je sloot je ogen, het werd donker maar de mist bleef... morgenvroeg trekt hij op maar jij zal de zon niet meer zien...

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 14:55

Hihi ik heb ook een hele dame hoor. maar gewoon blijven volhouden hoor.

Wel vreemd dat ze het met handen wel lekker vind. Misschien als je met wat zachtere borstel het wel prettig vindt?

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Kajelleke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-01 17:31

ja maar ze gaat zo lekker in de mest liggen en dan krijg ik haar zonder stevig wrijven nie proper. voeten wil ze vaststaand niet geven en als ik haar los laat geen probleem, behalve van achter.
da weet ik voor de volgende keer

je sloot je ogen, het werd donker maar de mist bleef... morgenvroeg trekt hij op maar jij zal de zon niet meer zien...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie