paardenvrachtwagen verloor een wiel....

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

marahorse

paardenvrachtwagen verloor een wiel....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-04 18:29

ik vond het raar als wicked op de trailer moest (alleen of niet) altijd zo onrustig was niet op zijn gemak. d8 ja ligt gewoon aan hem sommige paarden hebben dat ook ,hij loopt er wel met gemak op. het is vooral tijdens het rijden. heb vandaag gehoord hoe dat kwam: met zijn vorige eigenaar ging ie met zo vrachtwagen voor 2 paarden (met nog een paard bij) ze gingen ergens gaan wandelen (de ardenen of zo weet het niet) de eigenaares van de vrachtwagen had hem net gekocht, laten keuren alles was in orde ja tuurlijk.....
ze gingen dus op de wge na een tijd rijden ineens. tjah wiel eraf de vrachtwagen ging dus heen en weer dat meisje gelukkig! die vrachtwagen ngo veilig langs de kant gekregen de band was helemaal kapot en eraf geschoten. dan maar iemand opgebeld di emet een trailer kon komen voor wicked en dat andere paard op te halen. (gelukkig hadden ze niks)
dus stonden ze met die paarden op de pechstrook.
dus die vrachtwagen hebben ze dan komen halen. en laten nakijken bij de garage van een andere persoon. niet naar haar eigen garage oomdat er tog iets niet moest kloppen.

bleek dat de veren voor de bodem niet zwaar genoeg waren voor eigenlijk eht gewicht voor 2 paarden, en er waren lagen te weinig in de vloeren de nagels die in de vloer geschoten waren. kwamen onderaan de wagen eruit en dus die prikte de hele tijd in die band, daarom dat hij dus kapot gegaan is.
een geluk dat ze niet door de vloer gezakt zijn!!

ik vind dit zeer ontverantwoordelijk van diegene die de vrachtwagen aan haar verkocht hebben!

sorry voor het lange verhaal en mss ook wazige

KellyenXena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 18:31

Wel een akelig verhaal inderdaad.Kan me goed voorstellen dat jouw paard daar schrik aan heeft overgehouden..En inderdaad,iemand met ook maar een beetje hart voor paarden,verkoopt zo'n wagen niet ,zonder voor dat mankement te waarschuwen..Tenzij het bij de vorige eigenaars ook niet bekend was natuurlijk.

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 18:36

Ach germ.. wel lief dat hij er ├╝berhaupt nog op loopt vind ik
Zo'n verhalen zijn echt altijd mijn nachtmerrie, vooral verhalen dat ze door de vloer zakken ofzo, verschrikkelijk!
Was deze vrachtwagen wel voor paarden gemaakt enzo? Anders is het wel echt schandalig..

marahorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-04 19:19

ja het was ervoor gemaakt. maar niet goed, blijkbaar ben erook trots op dat hij er gewoon oploopt.

F

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 20:29

Brrr... vreselijk wat er had kunnen gebeuren.
Ik voel me nooit helemaal op mijn gemak met een trailer en paarden of een vrachtwagen....
Kennis van me heeft ook eens zo'n freak-accident met een trailer, 2 paarden erin en de trailer schoot los op de snelweg, ging slingeren en is uiteindelijk gekanteld en op de vluchtstrook terecht gekomen. Paarden hebben er wonder boven wonder geen blijvende schade aan over gehouden trouwens. Dit lag ook niet aan slecht aankoppelen, maar aan de trailer zelf.

Give a man a fish and he eats for a day. Teach him how to fish and you get rid of him all weekend.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie