Paardjes in de verkeerd wei???

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Tessake

Paardjes in de verkeerd wei???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-04 12:18

Ik ging deze morgen zoals gewoonlijk de paarden voeren, maar ze stonden niet klaar?? raar maja. Ineens komt Cypress hinikent aangegalopeerd. Ze staan mooi tewachten tot dat ze binne mag maar waar blijven die andere 2??? ik ging terug de achterste wei in Cyppres hinnikt en galloperd voor mij op. En ik hoor de andere 2 terug hinniken en zie ze aan komen dus ik ga terug. Maar alleen Cypress volgt mij en kijk me zo aan van "he waarom ga je nu weer terug???" Ik terug naar achteren zie ik ineens dat de paarden in de grote wei staan??? Cypress stond gewoon op de gewone wei waar ze in de winter opstaan zodat de er op de grote wei gras komt. Maar die andere 2 zaten dus verkeerd ik zag ook dat aan 1 kant de draad een beetjes stuk was alleen het bovenste draadje hing er nog. Tresor en Cantate zullen er wel onderdoor zijn gegaan. Ze waren allemaal in paniek ik doe de tussen draad van de 2 weien open en Cypress schiet de grote wei in. Maar Tresor en Cantate bleven maar rond crossen en bokken enz ze waren echt in paniek. Toen ze wat gekalmeerd waren heb ik Tresor een halster omgedaan en mee genomen. Ze ging altijd om de seconde stok stil staan en rond kijken en dan duurde het weer effe voor ze wilde gaan lopen. Uiteindelijk heb ik ze toch veilig op stal gekregen en ze geschekt op kwetsuren enz. Maar op een paar wondjes na zijn ze er met de schrik van afgekomen Lachen

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 13:01

gelukkig maar dat ze weer veilig terug zijn en geen ├ęchte verwondingen hebben opgelopen Knipoog ze doen het vast nooit meer Tong uitsteken

how sweet can it be to be loved by you

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 13:16

Jee dat is schrikken, gelukkig hadden ze niets.
Ja het gras is altijd groener aan de andere kant,(zeggen ze toch) *LOL*

XANTHA

Tessake

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-04 17:29

ja het gras was inderdaat veel groener aan de andere kant Knipoog
Maar ik denk dat ze zicht ergens van verschrokken hebben ofzo

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie