De aanhouder wint..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

De aanhouder wint..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-04 23:21

De laatste tijd schoot Lodewijk er helaas wel eens bij in.
Ik reed 'm nog maar 2 keer in de week en dat is veel te weinig, van de zomer word dat wel meer maar nu even niet en dus ging ik op zoek naar een bijrijder.
Die heb ik gevonden en dat klikt hardstikke goed tussen ons en tussen haar en lodewijk.
Tja dan moet je dus de andere mensen die gereageerd hadden op mijn advertentie afzeggen.

Waaronder een meisje van 14 ze reageerde als 2de op mijn advertentie en als het niets was geworden met deze bijrijder had ik haar ook laten komen.
Ik was met 14jaar ookal hardstikke fanatiek dus waarom zij niet?

Maar goed op mijn afzegging kreeg ik een mail terug of ze misschien niet samen met mijn bijrijder kon doen (nee dus want ik rijd zelf ook nog)
daarop kreeg ik dan een mail dat ze dan wel wilden als wij een keer niet konden.
waarop ik weer antwoord gaf dat ik niemand nodig had om te rijden.
daarop kreeg ik zo'n schattige mail Lachen Dat ze het heel vervelend vond want ze had zich er best op verheugd ze was al zolang op zoek naar een paard etc.
Ik heb daarop gereageerd met tips over waar ze advertentie's moest gaan zetten.

Jullie raden het wel ik kreeg een mail waarin ze schreef dat ze dat zou proberen maar dat ze ook wel heel graag een keer wilde komen poetsen.

Nou als je zo'n mailwisseling over hebt om een paard te mogen poetsen dan wil je volgens mij toch wel heel graag?
Ik heb haar een mail terug gestuurd dat ze maar eens moest kijken op wat voor'n dag ze kan,Sammy mag wel een poetsbeurt.. Knipoog

Charmaine
Berichten: 1414
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 23:26

Hahahaha, wat lief! Wel een fanatiekeling. Die zal niet snel een dagje overslaan als ze ook wil komen om te borstelen. Met zo'n instelling vindt ze vast snel een ander verzorgpaard...

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 23:35

Dat is wel erg lief van je, je had ook kunnen denken door al die mailtjes 'nu is het wel mooi geweest, nee is nee' Haha! Maar idd als je dan beseft hoe je zelf op die leeftijd was, en hoe blij je zelf kon zijn als je wat met het paard van een ander mocht doen...
Leuk voor haar!!

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 00:28

Ik vind het leuk dat je je bedenkt hoe jezelf was toen je zo oud was.
Leuk dat ze zo vasthoudend is Haha!
Ik ben benieuwd hoe het wordt als ze is geweest...

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 10:17

Na, wat lief van je! Ik had geloof ik zoiets gehad "nou is het wel genoeg!".