Hoe blij ben jij met je paardje/pony ?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
connemara
Berichten: 287
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Doorwerth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 20:46

janne schreef:
ik ben heel blij met me paard maar af en toe kan ik dr wel schieten en achter het behang plakken.
maar dat duurt meestal niet zo lang.
maar ik ben wel blij met dr


Haha, maar waarom dan?

x_shirley_x

Berichten: 5215
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 20:12

Ik heb dese pony sinds precies vandaag een maand het is nog maar kort maar ik ben er super blij mee Haha!

Arjette

Berichten: 1644
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 22:15

Op het moment ben ik weer wat minder blij met mijn paardje. In het begin toen ik haar net had is het een hele poos slecht gegaan omdat zij begon met steigeren en ik er dus niet goed meer opdurfde. Van de zomervakantie is het eindleijk goed gegaan en kon ik ook alleen buitenritten gaan maken. Alleen sinds twee weken is ze haar steigercapaciteiten maar weer eens gaan oefenen, want ineens is madam het er niet mee eens als we een kant opgaan die zij niet opwil, en gelijk komt ze dan weer omhoog. Dus nee, zo blij ben ik nu niet met mijn paardje

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 22:34

Nou wat d8 je zelf Schijnheilig Tuurlijk ben ik blij met mijn pony als het je grootste wens was dan laat je het niet zo in eens van je afslaan...maar gelukkig ben ik heel blij met ze ...met al mijn 3 paarden...ik vertrouw ze niet 100 % want het zijn vluchtdieren en dan weet je niet wat er kan gebeuren...maar ik vertrouw ze wel zo´n 50/60% van de 100 %! Knipoog

Tancreda4

Berichten: 24061
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 23:40

Ik was heel blij met mijn twee meisjes. Ze hebben mijn leven heel erg veranderd, in positieve zin. Ze waren mijn lichtpunt, ze waren mijn lach, maar ook mijn traan. Ze waren mijn vriendjes, mijn maatjes, mjin uitlaatklep. Mijn alles. Een leven zonder ze kon ik me niet indenken, en nu ben ik ze beiden kwijt... Een klap in het gezicht, ik mis ze vreselijk. Een deeltje van mij is met ze mee gegaan...

Ik heb nu een nieuw paardje. Harstikke leuk paardje, maar weet zeker dat het noiot meer zoals met mijn meisjes zal worden. En dat vind ik op deze manier best... Niet te veel hechten, niet te veel houden van. Omdat mijn hart dan allemaar weer zal breken.