Hoe blij ben jij met je paardje/pony ?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
janne

Berichten: 1729
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 20:34

ik ben heel blij met me paard maar af en toe kan ik dr wel schieten en achter het behang plakken.
maar dat duurt meestal niet zo lang.
maar ik ben wel blij met dr

HeleennAnton

Berichten: 394
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 20:44

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij!
Alleen soms.....
Maar ik kan toch niet meer zonder hem nu! Lovers

Spaikey

Berichten: 1307
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 21:03

Ik ben echt super blij met mijn paardje Samira. Het is een merrie van 4.5 jaar. Ik heb haar nu een jaar ze is eerst van mijn zusje geweest maar dat klikte niet zo geweldig toen heb ik haar maar van mijn vader over gekocht.Mijn vorige paard was een verschikkelijk beest, mijn zelf vertrouwen had een flinke deuk gehad na een aantal valpartijen lees er gericht voorover af te worden gesodemieterd of ik ben nu effe niet zadelmak ben een rodeo paard.Paar keer flinke kneuzingen aan rug en been gehad van dat paard. Nu ik Samira heb is weer alles ok, super braaf paard af en toe beetje gek maar ja kleinigheidje blijf je houden hè. Ik vertrouw haar voor 100% en zij mij ook dus dan is alles oke lijkt me. Toen ik voor het eerst op haar reed had ik echt zoiets van dit is het helemaal dit is mijn ideale paard. Heb haar nu een jaar dus, en alles gaat super. Heb verschillende paarden gehad en voor derden gereden maar niks was zo bijzonder als Samira.

PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 21:07

Ook ik ben super blij met mijn super Tamorretje!!!! Haha! Voor mij is hij een echte droompaard Bloos Zwart, mooie aftekeningen, sprekend koppie, super bewegingen en daarnaast het aller belangrijkst, Ontzettende knuffel en ontzettend lief!!!
Het was ook liefde op het eerste gezicht en het is er alleen maar beter op geworden. OK dan!
Dus ook hier een super blij persoon om d'r paard! *LOL*

Primadonna

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 10:54

hey,

Ik ben ook super blij met mn paardje. Mijn ouders kochten haar nadat ik haar een jaar verzorgd had. Ik mocht toen kiezen haar of een goede sportpony/paard. Ik heb voor haar gekozen en daar ben ik nog steeds blij om. We voelen elkaar precies aan en we zijn echte vriendinnen geworden.
Gister liep ze zich uit te sloven in de bak en ik was helemaal trots op mijn kanjer!!!! Bloos
Lovers
-xxx- Anouk is gek op Splashie

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 11:13

Ik ben natuurlijk ook superblij met mn Ivje Lovers
Ivanka is gewoon mn àlles, zou niet meer zonder haar kunnen!!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 11:40

Ik ben super blij met mijn pony!! Kan het niet echt uitleggen denk ik, maar ik wil echt niet zonder mn meissie, ze betekend super veel voor me en ik ben gewoon helemaal gek van haar. Moet er niet aan denken dat haar iets overkomt!! Lovers

boemel

Berichten: 8411
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 14:36

Ik ben ook erg blij met mijn paard. Ze is erg makkelijk en lief in de omgang en met rijden ook erg fijn. Toen ik haar net had was ze zo'n nukkig beest Huilen Huilen , dat kan ik me nu bijna niet meer voorstellen.

Ik geniet het meest als ik haar op de weg langs allerlei vreemde obstakels en groot verkeer kan rijden, zonder dat ze daar een krimp op geeft. In het begin kwam ik nog geen 100 meter van huis af.
Wat dat betreft zijn we echt naar elkaar toegegroeid.
Zij was voorheen te dominant en ik wat te onzeker. Nu is het perfect in balans.

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 16:56

Ik vind het geweldig, maar hij is helaas niet zo groot Scheve mond

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 17:10

Ze zijn niet van mij maar ze zijn zo lieffffff
en de veulies die dan komen snuffen aaaah(als ze me niet willen opeten)
geweldig!! Party!!
long live the horses!

Ann

Berichten: 13257
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 18:05

Ik ben ontzettend gek met mijn Tinkermerrie Gillian, sta er eigenlijk nooit zo bij stil maar afgelopen week kon ik een paar dagen niet naar haar toe omdat ik een ziek kindje thuis heb, ik miste haar ontzettend en was er gewoon chagrijnig over Bloos Gillian zal niet het meest ideale paard zijn maar ze is MIJN maatje Lovers

llleoni
Berichten: 1002
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 18:10

ik ben 1058409256843290583495789348759234725% blij met mijn pony we hebben behoorlijk veel meegemaakt.. als wil weten wat.. kijk in m'n profiel

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 22:25

ik heb geen paardje maar er is een paardje waar ik me ontzettend speciaal bij voel: ikzelf voel het heel anders aan dan bij andere paarden. zonder op of om te kijken kan ik alles met haar doen, onder haar buik door enzo,... ze is niet van mij en ook niet mijn verzorgpony, en ze steigert naar bijna iedereen anders. en dat doet me zoveel plezier, het is zo iets speciaals, ik voel wat ze denkt Lovers tis zo'n lieffie Haha!

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 23:23

dat is niet in woorden uit te drukken.
Pas 6 weken van mij, pas 6 weken onder het zadel... en zo braaf!
Alleen al dat hinnikje waar ze mij mee verwelkomd Lovers

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 23:53

Op dit moment? Ben ik echt niet blij met mijn pony.
Lees bij VMR het topic "het klikt echt niet meer...verkopen" maar als je wilt weten waarom.

nappie29

Berichten: 236
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 00:46

heel blij Haha!

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 00:46

wat een schattig topic Lachen

prompter

Berichten: 11100
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 00:48

Ik ben ontzettend blij met allebei mijn paarden, ik ben nog elke dag dankbaar dat ik zomaar twee paarden kan hebben.

De oudste heb ik al bijna 18 jaar, en daar heb ik een enorme band mee opgebouwd, die kan ik ook nog lang niet missen. Ze zijn allebei heel gezond, werken graag - ik voel me een bevoorrecht persoon Lachen!

Afbeelding
Afbeelding A mind is like a parachute - it works best when it's open Afbeelding

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 01:25

ponyzotje schreef:
ik heb geen paardje maar er is een paardje waar ik me ontzettend speciaal bij voel: ikzelf voel het heel anders aan dan bij andere paarden. zonder op of om te kijken kan ik alles met haar doen, onder haar buik door enzo,... ze is niet van mij en ook niet mijn verzorgpony, en ze steigert naar bijna iedereen anders. en dat doet me zoveel plezier, het is zo iets speciaals, ik voel wat ze denkt Lovers tis zo'n lieffie Haha!


*LOL* Klinkt vréselijk penny-achtig Haha! Vooral dat "steigerstukje" Knipoog

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 10:53

Ik ben heel blij met mijn paardje !!
Zou echt niet meer zonder hem kunnen.
Als ik bij Kane ben kom ik lekker helemaal tot rust en geniet ik echt van me dag .

Vinaba

Berichten: 9757
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 10:56

Ik ben onwijs blij met piaffe het is niet mijn paard maar hij is mijn verzorg paard hij is hengst maar is zo super lief hij doet niemand kwijt en is super rustig je zou niet zeggen dat het een hengst is!!! Schijnheilig OK dan! Haha! Cool Lovers

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 17:25

Ethelate schreef:
dat is niet in woorden uit te drukken.


helemaal mee eens Lovers

Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 19:34

ik kan niet omschrijven hoe blij ik ben met duuk....hij is gewoon mijn allerbeste maatje,ik kan alles met hem delen...
hij is alles voor me...ik heb er een gedichtje over gemaakt:
Afbeelding

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 20:20

Elke"]
[quote="Ethelate schreef:
dat is niet in woorden uit te drukken.


helemaal mee eens Lovers
[/quote]

He ik denk doe eens orrigineel, wou ik ook zeggen Tong uitsteken

Njaa dan maar zo:

Afbeelding

connemara
Berichten: 287
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Doorwerth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 20:40

Ik stond erbij en keek ernaar, DIT WAS M! DIT WAS MIJN LIEFDE OP HET EERSTE GEZICHT. MAAR DAN OOK ECHTE LIEFDE!!!!!

Nou, volgensmij voel ik precies hetzelfde voor mijn peerdje.
Ik ben er zooooooooooo onwijs blij mee!!
Ik kan mezelf echt zijn bij mijn pony.
T is zoown scheetje, echt de allerliefste pony die ik ken!
Ik zeg dat niet omdat het mijn pony is hoor, maar ik vertrouw haar echt 10000% en we begrijpen elkaar ook super.
OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! Ik hou zooooowveel van haar, ik zou haar echt nooit van mijn leven kwijt willen raken..
Ze is echt alles voor me. Als ik haar op stal zet, en ze heeft eten in haar bak liggen, lekker slobber of gewoon bix, wacht ze eerst totdat ik haar heb losgemaakt, neemt ze een hapje, draait ze zich om naar mij en dan lijkt het net of ze wilk zeggen: Bedankt, maatje!
ahhaha, nou het is gewoon MIJn onzijws suppppppppper lieverdje!!!!!
Veel groetjes, ladyloverrrrrr!!!
Christy!