Ruiter- en koetsiersbewijs binnen!!!!!!!!!

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Margje

Ruiter- en koetsiersbewijs binnen!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-04 18:37

Joehoe!!! Ik had de afgelopen week praktijkweek van school, in Oenkerk (Friesland) en het was de bedoeling dat we het ruiterbewijs en het koetsiersbewijs zouden halen. Maandag en dinsdag geoefend met mennen en rijden, heb echt op een ontzettend leuke pony gereden. Het was dat er geen plekje was in mijn tas... Woensdag ruiterbewijs examen. We moesten eerst een rondje stappen in de buitenbak (koud!!! 0 graden) en toen meteen aandraven, ging dus helemaal niet omdat de pony nog totaal niet warm was. Later ging het wel beter, moesten met een hand draven, zonder beugels enz enz. Toen het springen...Ging dinsdag heel goed, hoewel ze gewaarschuwd hadden dat het een moeilijke springer was. Bij het examen wou hij niet. En dan bedoel ik echt niet! Iedereen was al twee keer geweest en dat beest stond daar maar rare kunstjes uit te halen om niet te hoeven springen. Uiteindelijk wel gelukt dus, maar daar had ik een matig voor. Theorie 4 fout.
Vandaag had ik koetsiersbewijs, zag ik wat minder zitten, ik heb immers pas een paar keer gemend. Viel echter alles mee, had drie keer voldoende en de rest goed, op de theorie 3 fout. Had ook wel mazzel, we hadden een ontzettend sloom paard dat geen stap verkeerd deed. Een vriendin van mij was als enige gezakt, haar paard ging er vandoor en dat kon ze dus niet oplossen. Had niemand gekund denk ik... Maar ben wel blij!!!

paardjuhsz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 18:53

gefeliciteerd Hyper!):D

#hoi Vork

quatsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 19:29

Proficiat OK dan!

Margje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-04 19:38

Dankjulliewel.. Haha!

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 20:18

Gefeliciteerd hoor!

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 06:52

Gefeliciteerd hoor.

Ik ben daar zelf een paar jaar geleden ook geweest met school, heel veel lol gehad .

My horse is a real gentleman. When we go over a Fence, he insists on ladies first

Principieel gezien ben ik tegen principes.

Margje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-04 17:40

Dankjewel Haha! Ik heb dit keer meer geleerd dan lol gemaakt eigenlijk, ik wou op zijn minst de theorie halen. Er waren ook een aantal MAS-ers die de bar op stelten zetten, had ik niet veel zin in. Maar gezellig was het wel.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie