Ik geloof dat ik gek wordt!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

pollyfunny

Ik geloof dat ik gek wordt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-04 14:33

Vanmiddag zat ik lkkr te msn-en, komt het bijrijdstertje van Evita(de pony van mijn zus) Online.. Zegt ze: ERICK IS WEG! Erick is onze instructeur en sinds we bij hem rijden lopen de paarden als een trein!

Dus hier in huis grote paniek Huilen , want joyce en ik zouden vanavond les hebben Verward .

Me moetie heel lief noor ons Erick gebelt want wij geloofden er natuurlijk niks van( we willen het niet geloven)

Maar helaas hij is echt weg! Verdrietig Verdrietig
Omdat hij conflicten had met de manege.. ik snap het ook wel want wat een lompe boeren zijn dat zeg!! sorry dat ik het zeg! Boos! Boos!

Nu kunnen wij dus niet meer lessen omdat het tussen ons, de paarden en die andere 2 instucteurs echt NIET klikt

Eerst hadden we les van een vrouwtje maar dat was rondjes rijden en that's it! dus vooruit kwamen we niet.

Maar sinds Erick er was ging het echt toppie! Ach gut Maar nu is ie weg! Bloos!
Scheve mond vanvond dus niet lessen, en het zal me niks verbazen als jullie me volgende week horen schreeuwen dat ik ERICK terug wil!! Want zo zal het wel weer fout gaan.. Ik heb nml nog wel eens een mis communicatie met mijn paardje omdat die inelkaar is getrokken bij de vorige eigenaar/ personen die er op reden Verdrietig . En met de hulp van erick werd ze lekker los en ontspannen!

Nu zitten we ook nog met het feit dat we het absoluut geen leuke sfeer vinden op de manege en we zitten met de verkoop van de pony duss alles bijelkaar vin ik het gewoon k*t om naar de paarden te moeten zo meteen Scheve mond

Nou maar hopen dat we gauw een andere optie vinden zodat we weer bij Erick kunnen lessen anders kan ik me wedstrijd ook wel vergeten Verdrietig

Sorry maar ik moest het even kwijt Lips are sealed

In mijn profiel:
Evitatje staat te koop....
Kijk in mijn pro NIEUWE foto's.

Rijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 14:37

Dat zijn altijd vervelende dingen. En alleen jullie lesgeven op stal wil hij ook niet of dat jullie ergens heen gaan om te lessen bij hem. INderdaad heel vervelend..

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 14:37

waarom ga je nie ergens anders staan dan? je schreef dat er geen leuke sfeer hangt op de manege en de lessen zijn niet leuk. nou dan??!! zoek een andere stal en ga daar lekker staan met Erik samen!!
suc6

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

pollyfunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-04 14:44

kristie schreef:
waarom ga je nie ergens anders staan dan? je schreef dat er geen leuke sfeer hangt op de manege en de lessen zijn niet leuk. nou dan??!! zoek een andere stal en ga daar lekker staan met Erik samen!!
suc6

Hhey hey jah we zoeken nu wat anders Maar dan hebben we liever eerst Evita weg En dat lijkt wel een 5 jaren plan

Ook is er hier in de buurt niet veel meer waar we heen kunnen omdat Funny niet zo makkelijk is met.. buiten staan.. alleen een buitenbak en Funy moet een compleet dichte stal hebben alleen voor trailies anders raakt ze gestresst Verward weet ook nie wat er voor dat ik haar kreeg mee gebeurt is maar die zat af en toe behoorlijk in de knoop Verward

In mijn profiel:
Evitatje staat te koop....
Kijk in mijn pro NIEUWE foto's.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 14:58

ja dan wordt het inderdaad een beetje (boel) lastig. maar kan je niet een andere instructeur zoeken die les wil geven? of kan erik jullie niet gewoon les blijven geven?? (dat hij dus alleen voor jullie komt)

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie