Welke "ongewone" maatjes heeft jou paard?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 00:55

Nielsson krijgt altijd bezoek van de 2 stalkatjes en 1 van de stalkippen. Deze komen ook gerust bij hem de stal binnen als de deur open is, de kip smeert hem meestal als ik eraan kom Haha!
De katjes springen ook wel eens op het lagere deel van de stalmuur en dan komt Niels altijd even snuffelen en knuffelen.....is altijd een erg lief gezicht als je het ziet. Lovers
Het enige nadeel vindt ik wel dat de katjes niet opletten bij de paarden, ze lopen zo de bak en kijken niet op of om, laatst zat er 1 op de balk van een hindernis tijdens het oefenparcour......dat vindt ik allemaal wat minder prettig, straks worden ze onder de voet gelopen..... Scheve mond

IcePrincess

Berichten: 7742
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 01:15

bij de stal van Gaia lopen regelmatig 4 honden rond (twee zijn er altijd) voor een van die honden lijkt een echt maatje van haar te zijn, hond komt gelijk haar stal in zodra de deur opengaat, ze staan geregeld neus aan neus en de hond mag onder haar door lopen tegen haar aan staan alles...echt heel lief

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 01:26

De shetlander die bij Marko op stal staat is heel goed bevriend met de stalhond. Als ik corretje (de shetlander Knipoog ) vast heb staan gaat de hond meestal voor hem staan en dan gaan ze elkaar kriebelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 01:57

We hebben nog een tijdje een aantal hanen overgehad (zouden hennetjes moeten wezen Lips are sealed ) Dus toen hadden we 3 krielhanen en 1 krielhennetje en 1 grote haan Die niet bij de andere kippen in de ren mochten, die bivakkeerden dus in Amanda's stal. Vooral de grote haan (Bernard heette hij) kon het goed met Amanda vinden. Mijn pa had zelfs nog een keer speciaal voor hem een zitstok bevestigd in een hoek van haar stal, en daar sliep hij op. En dan stond Amanda er braaf naast Lachen Maar de 2 krielhanen en 1 hen en Bernard (andere haan is aan kanker ofzo overleden Scheve mond ) zijn heel gelukkig bij een bouwvakker geworden,d us nu geen ongewone vriendjes meer Haha!

Anne_GTI

Berichten: 18204
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 12:13

Mijn pony had vroeger altijd een kip in de stal, die daar ook eieren legde etc. Andere pony had altijd een kat, die ook jongen kreeg in de hoek van de stal. Gently had vroeger iets met een geit van mijn neefje, beschermde het beestje altijd. Stiek is gek op koeien en beschouwd ze als zijn privewasstraat geloof ik. Als ik hem loslaat in de schuur staat meneer meteen voor de koeien. Hij ziet er nadien trouwens niet meer uit, kleddernat ondergekwijlt en verfromfraaid... maarja, als ie maar lol heb.

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 01:07

De schapies als die bij ze in het land staan zijn erg gezellig.
De katten zitten geregeld op de staldeur en het is een erg leuk spelletje om ze eraf te duwen/trekken
Hondebeesten zijn vooral leuk om in het land achteraan te jagen

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 01:11

Katten, maar das niet echt ongewoon zie ik

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 01:22

De enige die ik me kan bedenken zijn de muizen geloof ik maar om dat vriendjes te noemen ,ze komen alleen voor t paardenvoer hihih Clown